عمومی

چرا این موسس تصمیم گرفت کل مدل کسب و کار خود را تغییر دهد؟ 4 ماه

چرا این موسس تصمیم گرفت کل مدل کسب و کار خود را تغییر دهد؟
۴ ماه

پس از دو دهه در مد، کریستی کیلور از مسائل پایداری صنعت ناامید شد. موجودی بیش از حد و مصرف زیاد مشوق باعث ایجاد ضایعات زیادی می شود. به همین دلیل، در سال ۲۰۱۸، برای روزها را راه اندازی کرد. به مشتریان اجازه دهید لوازم اولیه لباس‌های فرسوده را با محصولات جدید مبادله کنند، در حالی که بازده را افزایش می‌دهد. کایلور فکر کرد مدل کسب و کار اشتراک مشکل ضایعات مد را حل می کند. اما او به شدت اشتباه محاسبه کرده بود. — همانطور که به آنا مایر گفته شد

درست پس از راه اندازی For Days، از مشتریان شنیدیم که اشتراک ما این مدل باعث می شد که آنها احساس کنند برای به دست آوردن ارزش پول خود با استفاده از لباس های بیشتر از آنچه نیاز داشتند، تحت فشار قرار می گیرند. اعصابم افتاد – کلاهمان را روی پایداری آویزان کرده بودیم. من مثل “اوه، نه. این بزرگ است. مثل اینکه، این تغییر کمی نیست.” من قبلاً مطبوعات، سرمایه گذاران اولیه، شتاب، مشتریان و درآمد داشتم. من صادقانه به هر حال فکر کردم که به جلو بروم. اما نمی‌توانستم وانمود کنم که درباره مشکلات چیزی نشنیده‌ام.

تماس سختی بود، اما درهایمان را بستیم. در فوریه ۲۰۱۹ در حالی که سازماندهی مجدد کردیم. به مدت چهار ماه، هیچ مشتری جدیدی نگرفتیم و جلسات استراتژی شدیدی برگزار کردیم تا در مورد محصولات جدید تجارت الکترونیک بحث کنیم، پیام‌های خود را تغییر دهیم و مدل‌های قیمت‌گذاری جدید را با بینشی از پایگاه کوچک مشتریان فعلی‌مان ایده‌گیری کنیم. تا نوامبر ۲۰۱۹، شرکت ما با مدل فعلی ما دوباره راه‌اندازی کرد: وقتی یک مصرف‌کننده با یک قطعه For Days تمام شد، ما این کار را انجام خواهیم داد. آن را دوباره بخرید تا به درستی بازیافت شود – همه در جدول زمانی خود مشتری.

در نهایت، حتی بدون اشتراک، مشتری سالانه حفظ بهبود یافته است، همانطور که بازخورد مشتری بهبود یافته است. این به من آموخت که به عنوان یک بنیانگذار، اشتباه بودن بخشی از شرح شغل است. مالک آن باشید، به آن اطمینان داشته باشید و متوجه شوید که اجتناب‌ناپذیر است.

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی