5 نمونههای ایمیل پیگیری فروش
۵ نمونههای ایمیل پیگیری فروش
اگر شما هم مانند اکثر حرفه ای های فروش هستید، زمان زیادی را صرف ساختن ایمیل اولیه خود می کنید. اما بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ متأسفانه، بسیاری از نمایندگان فروش به سادگی با این فرض که علاقه خود را از دست داده اند، ارتباط با مشتریان بالقوه خود را متوقف می کنند. با این حال، اغلب اینطور نیست! در واقع، ایمیلهای پیگیری میتوانند روشی بسیار مؤثر برای جذب مجدد سرنخهای غیرفعال و بستن معاملات بیشتر باشند.
در این مقاله، پنج الگوی ایمیل پیگیری را نشان خواهیم داد که به شما کمک میکند حفظ کنید. گفتگوهای احتمالی شما رو به جلو پیش می رود و شانس شما را برای جذب مشتریان جدید افزایش می دهد. بیایید شروع کنیم!
ایمیل فروش بعدی چیست؟
پیگیری ایمیل فروش ups یک ابزار کلیدی است که توسط نمایندگان فروش برای روابط بیشتر با مشتریان، مشتریان بالقوه و شرکت مشتری استفاده می شود. دنباله ایمیل پیگیری یک روش موثر برای شخصی سازی مکالمات فروش است، حتی اگر کاملاً آنلاین باشد. در حالی که نمایندگان فروش ممکن است سخت تلاش کنند تا زمینه فروش عالی ایجاد کنند، بسیاری از آنها نمی دانند که یک استراتژی پیگیری چقدر می تواند در رسیدن به اهداف فروش آنها موثر باشد.
یک ایمیل فروش پیگیری با کیفیت می تواند به فروشندگان کمک می کند تا در ارتباط با مخاطبین خود در ذهن خود باقی بمانند و همچنین به عنوان فرصتی برای نمایندگان فروش است تا هر گونه سؤالی را که مشتریان ممکن است در مورد ارائه محصول یا خدمات خود داشته باشند، روشن کنند.
چگونه دنبال فروش بنویسیم -ایمیل بالا
ایمیل های بعدی فروش وقتی Prope ساخته شود می تواند فوق العاده موثر باشد rly در اینجا پنج مرحله برای کمک به شما در نوشتن یک ایمیل پیگیری فروش موثر وجود دارد:
مرحله ۱: از مختصر استفاده کنید. موضوع ایمیل
خط موضوع ایمیل خود را کوتاه و شیرین نگه دارید تا در صندوق ورودی گیرنده خود برجسته شود. خطوط موضوع ایمیل که خیلی طولانی یا نامشخص هستند توجه مخاطب شما را جلب نمی کند و ممکن است در سطل زباله بیفتد. بنابراین مطمئن شوید که خط موضوع ایمیل شما مختصر، معنی دار است و به یک نقطه درد مرتبط اشاره می کند.
مرحله ۲: ایمیل را شخصی کنید. محتوا
مطمئن شوید که مشتری خود را با نام او خطاب میکنید و به مکالمات یا درخواستهای قبلی آنها مراجعه کنید. این به مشتری شما نشان می دهد که شما به آن توجه کرده اید و در یافتن راه حلی برای مشکلشان سرمایه گذاری کرده اید. برای شروع ایمیل میتوانید به سادگی بگویید «سلام [Name]».
مرحله ۳: ارزش پیشنهادی
هنگام تولید محتوا، همیشه باید بر ارائه ارزش برای مخاطبین و مشتریان خود تمرکز کنید. نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند به آنها کمک کند تا به اهداف خود برسند و زندگی خود را آسان تر کنند. مطمئن شوید که دقیق باشید، زیرا این به مشتری کمک میکند شما را به عنوان یک منبع آگاه و قابل اعتماد ببیند.
مرحله ۴: بستن با یک فراخوان برای اقدام
در پایان ایمیل خود، حتماً یک تماس برای اقدام قرار دهید که مشتری شما را تشویق میکند تا گام بعدی مانند پرش به یک تماس فروش را بردارد. این میتواند چیزی شبیه این باشد، «اگر میخواهید درباره این موضوع بیشتر بحث کنید، به من اطلاع دهید» یا «برای شروع جلسه با من برنامهریزی کنید».
مرحله ۵: همیشه قدردانی خود را نشان دهید
مطمئن باشید همیشه از مشتری خود برای وقت گذاشتن تشکر کرده و از آنها تشکر کنید علاقه به محصول یا خدمات شما این به ایجاد حسن نیت و تقویت وفاداری مشتری کمک می کند. گفتن جملهای مانند «ممنون از وقتی که گذاشتید و توجهتان» یا «از صحبت کردن با شما لذت بخش بود» میتواند کمک زیادی به شما کند.
الگوی ایمیل پیگیری فروش
پیگیریها ممکن است مشکل باشد، بنابراین در اینجا یک الگوی ایمیل پیگیری فروش مفید با جاهای خالی وجود دارد که میتوانید کپی کنید، جایگذاری کنید، و شخصی سازی کنید:
خط موضوع: سوال سریع درباره ___________
سلام [Name]،
امیدوارم حال شما خوب باشد! میخواستم مکالمهمان را درباره ____________ دنبال کنم.
مطمئن هستم که ____________ میتواند به شما کمک کند. ___________ زیرا ___________.
اگر سؤالی دارید یا میخواهید در این مورد بیشتر بحث کنید، لطفاً در تماس باشید.
بهترین،
نام شما
نام شرکت
الگوهای ایمیل پیگیری فروش موثرتر
اگر شما یا نماینده فروشتان به دنبال الگوهای ایمیل پیگیری فروش موثرتری هستید ، در اینجا چند نمونه عالی وجود دارد:
پیگیری آزمایشی رایگان
این الگوی ایمیل بهتر است پس از ارائه آزمایشی رایگان از محصول یا خدمات شما به مشتری استفاده شود. این باید حاوی یادآوری ملایمی از مزایایی باشد که آنها می توانند از استفاده از پیشنهاد شما به دست آورند. حتی ممکن است تصمیم بگیرید که برای جذب آنها یک تخفیف محدود یا رایگان ارائه دهید.
خط موضوع: آیا ما را امتحان کردید آزمایشی رایگان؟
سلام _________،
امیدوارم حال شما خوب باشد. میخواستم پیگیری کنم و ببینم آزمایش رایگان ما را امتحان کردهاید یا نه.
بازخورد خوبی از مشتریانی دریافت کردهایم که از این پیشنهاد استفاده کردهاند و فکر میکنم ممکن است پیدا کنید. همچنین مفید است.
با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان ما، خواهید فهمید که چگونه می توانید ___________ و ____________ را انجام دهید. شما همچنین به ویژگی ____________ ما دسترسی خواهید داشت، که می تواند به شما کمک کند ____________.
اگر سوالی دارید یا می خواهید گفتگوی عمیق تری داشته باشید، لطفاً این کار را انجام ندهید. از تماس با من با پاسخ دادن به این ایمیل یا تماس با من با شماره ___________ تردید نکنید.
بهترین،
نام شما
نام شرکت
پیگیری مقایسه محصول
این الگوی ایمیل برای مشتریانی که به مقایسه محصول یا خدمات شما با یک جایگزین ابراز علاقه کرده اند عالی است. این الگو باید حاوی اطلاعات واضح و مختصر در مورد مزایای محصول شما نسبت به رقابت باشد.
خط موضوع: مقایسه ___________ در مقابل ___________
سلام _________،
من اطمینان دارم که حال شما خوب است. من میخواستم سؤال شما را در مورد ___________ در مقابل ___________ دنبال کنم.
ما تحقیقات خود را انجام دادیم و متوجه شدیم که ___________ مزایای مشخصی نسبت به ___________ دارد.
به عنوان مثال، ما ___________ بهتر، ___________ قابل اعتمادتر را ارائه می دهیم، و ویژگی ___________ ما جامع تر است.
ما درک می کنیم که ممکن است نیاز داشته باشید. اطلاعات بیشتر برای تصمیم گیری آگاهانه، پس لطفاً در صورت تمایل به بحث بیشتر در مورد این موضوع دریغ نکنید.
بهترین،
نام شما
نام شرکت
Trigger Event Following
از این الگوی ایمیل بهتر است زمانی استفاده شود که در پاسخ به یک رویداد محرک با مشتری تماس بگیرید ، که هر چیزی است که نشان می دهد سرنخ در نظر گرفتن محصول یا خدمات شما است. اینها می توانند به سادگی بازدید مشتری از وب سایت شما یا شرکت در یک وبینار یا رویداد شبکه باشند.
خط موضوع: درباره اخیر ما _________
سلام _________،
امیدوارم حال شما خوب باشد. من میخواستم درباره ___________ اخیرمان پیگیری کنم.
من فکر میکنم متوجه خواهید شد که محصول/خدمات ما برای کمک به شما ___________ مناسب است. ما با مشتریانی مانند شما که به دنبال ___________ هستند، موفقیت زیادی کسب کرده ایم.
اگر سؤالی دارید یا می خواهید بیشتر در این مورد بحث کنید، لطفاً دریغ نکنید که با آنها تماس بگیرید. بیرون.
بهترین،
نام شما
نام شرکت
پیگیری بدون پاسخ
از این الگوی ایمیل بهتر است زمانی استفاده شود که چند ایمیل ارسال کرده باشید و هیچ پاسخی از مشتری دریافت نکرده باشید. باید دوستانه و بدون تقابل باشد، زیرا نمیخواهید به مشتری این احساس را بدهید که برای فروش تحت فشار قرار گرفته است.
خط موضوع: فقط چک کردن
سلام _________،
امیدوارم حال شما خوب باشد. می خواستم پیگیری کنم چون مدتی است خبری از شما ندارم.
من متوجه هستم که ممکن است سرتان شلوغ باشد، بنابراین اگر اکنون زمان مناسبی برای بحث در مورد ما نیست. محصول/خدمت، من کاملاً درک می کنم.
اما اگر می خواهید بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم صحبت کنید___________، لطفاً در تماس با ما دریغ نکنید.
بهترین،
نام شما
نام شرکت
نکات ایمیل پیگیری فروشروی یک مشکل خاص تمرکز کنید
مطمئن شوید که روی مشکلی که مشتری سعی در حل آن دارد تمرکز کرده و توضیح دهید که چگونه شرکت شما می تواند کمک کند. تمرکز بر چندین نقطه درد میتواند پیام را گیجکننده و کمتر تأثیرگذار کند.
مختصر و در عین حال آموزنده باشید
ایمیل خود را کوتاه و دقیق نگه دارید، اما همچنین مطمئن شوید که اطلاعات کافی در آن گنجانده شده است تا مشتری بتواند آگاهانه تصمیم بگیرد.
شامل call-to-action
ایجاد مطمئن شوید که ایمیل خود را با یک مرحله بعدی قابل اجرا ببندید، مانند برنامه ریزی یک جلسه یا ارائه جزئیات بیشتر در مورد محصول/خدمت خود. این به انگیزه مشتری برای اقدام کمک می کند.
در صورت نیاز پیگیری کنید
این مهم است که تا زمانی که پاسخی دریافت نکرده اید، پیگیری کنید، اما مطمئن باشید که خیلی زورگیر نیستید نکته کلیدی این است که دوستانه و مفید بمانید بدون اینکه زیاده روی کنید.
پیام خود را شخصی کنید
وقت گذاشتن برای شخصیسازی پیام خود با نام مشتری، شرکت، و هر گونه اطلاعات مرتبط دیگر، پیام شما را از رقبا متمایز میکند.
/
چرا ایمیل های پیگیری باید بخشی از فرآیند فروش شما باشند؟
ایمیلهای پیگیری به دلایلی باید بخشی جدایی ناپذیر از هر فرآیند فروش باشد. اولاً، آنها فرصتی را برای تیم فروش فراهم می کنند تا در طول زمان اعتماد و اعتبار را نزد مشتریان ایجاد کنند. با ارسال ایمیلهای پیگیری منظم، تیم شما میتواند پیام خود را تقویت کند و مشتریان را در مورد پیشرفت یا هرگونه تغییر در برنامهها مطلع کند.
ثانیاً، ایمیلهای بعدی به تیم شما اجازه میدهند تا در مورد آنها در ذهن خود بمانند. مشتریان بالقوه و به آنها فرصتی برای پاسخگویی یا پرسیدن سوال بدهید. در نهایت، یک دنباله پیگیری خوب برنامه ریزی شده به ایجاد ساختار در فرآیند فروش کمک می کند و شانس تبدیل مشتریان به مشتریان پولی را افزایش می دهد.
چگونه مودبانه با یک مشتری پیگیری می کنید؟
به منظور پیگیری مودبانه با مشتری، مهم است که این واقعیت را در نظر داشته باشید که از مشغله کاری آنها آگاه هستید و برای وقت آنها ارزش قائل هستید. به این ترتیب، مهم است که برای بار دوم کوتاه و در عین حال مؤدب باشید. این را می توان با مراجعه به ایمیل قبلی خود که در آن درخواست دریافت نوعی پاسخ را داشتید، و ابراز قدردانی خود در صورتی که قبلاً پاسخ داده اند، انجام شود.
اگر هنوز پاسخ ندادهاند، مهم است که درک خود را ابراز کنید و در عین حال مودبانه درخواست مورد نظر را به آنها یادآوری کنید. مطمئن شوید که در طول فرآیند مؤدبانه و مؤدب باقی بمانید و در عین حال پیام خود را کوتاه و خوانا نگه دارید.
تصویر: Envato Elements
۲۰۲۳