عمومی

6 نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت لجستیک

۶ نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت
لجستیک

وقتی صحبت از فروش آنلاین در طول جشن می شود، به نظر می رسد مردم همیشه به دنبال نکات تبدیل فروش تجارت الکترونیک تعطیلات و نکات تبلیغات تجارت الکترونیک هستند.

هنوز، نکات فروش تجارت الکترونیکی راب تیلمن، معاون عملیات Rakuten می‌گوید مرتبط با لجستیک ممکن است موضوع بسیار مهم‌تری باشد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

در این نکات زیر، تیلمن از تجربیات فراوان او استفاده می کند تا به تجارت الکترونیک شما کمک کند تا با چالش های مهم روبرو شود و از اشتباهات مهم جلوگیری کند. او همچنین نکات فروش و تدارکات در تعطیلات را ارائه می دهد.

چالش های فروش تجارت الکترونیک تعطیلات

فروشندگان تجارت الکترونیک در فصل تعطیلات با چه چالش‌هایی روبرو هستند؟ تیلمن برخی از موارد بزرگ را در زیر بیان می‌کند.

  • محدودیت‌های کار: مشکل در یافتن کمک کافی، به‌ویژه در صنعت تجارت الکترونیک. کارگران در امتداد زنجیره تامین کمیاب هستند.
  • محدودیت های ظرفیت: مشکلات در جریان محصولات به دلیل مسائلی مانند بسته شدن بندر و ازدحام.
  • مشکلات مربوط به ارسال‌کنندگان بسته کوچک: خدماتی مانند فدرال اکسپرس و UPS با ظرفیت کامل.
  • هزینه‌های اضافی: شرکت‌هایی که هزینه‌های اضافی را بدون نشانه‌ای برای حذف اعمال می‌کنند.
  • در دسترس بودن محصول: کمبودها به دلیل محدودیت های ظرفیتی که بر زنجیره تامین تاثیر می گذارد.

svg%3E - 6 نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت
لجستیک

محدودیت های کار

شما بدون شک رستوران های بسته شده را دیده اید اخیراً به دلیل ناتوانی در یافتن کمک کافی. در کل، از زنجیره های فست فود گرفته تا موسسات لذیذ، صنعت ناهار خوری احساس ضعف کرده است.

واقعیت این است که این چالش به صنعت تجارت الکترونیک نیز کشیده می شود. درست مانند بخش رستوران، مشاغل آنلاین با کمبود نیروی کار مشابه دست و پنجه نرم می کنند. در طول همه‌گیری، این محدودیت‌ها تکامل یافته‌اند.

در ابتدا، این بود که بتوانیم کارگران را وارد کنیم و آنها را در میان پروتکل‌های سخت‌گیرانه ایمن نگه داریم.

امروز، با تغییر پویایی کار. و راه‌اندازی‌های راه دور، کارکنانی که در نقاط مختلف زنجیره تامین کار می‌کنند، به سادگی در دسترس نیستند – حداقل به تعداد مورد نیاز، که منجر به اختلالات عمده می‌شود.

محدودیت های ظرفیت

یک چالش دیگر شامل میزان حرکت محصول در زنجیره تامین و سرعتی است که فروشندگان می توانند محصولات را از تامین کنندگان خود دریافت کنید.

این فقط در مورد اعداد خام نیست، بلکه در مورد همگام سازی و کارایی سیستم ها است. اخیراً یک بندر بزرگ در چین به دلیل نگرانی‌های ناشی از COVID، با تأکید بر شکنندگی زنجیره‌های تأمین جهانی برای یک هفته کامل بسته شد.

به‌طور مشابه، ازدحام در بنادر از کالیفرنیا تا نیوجرسی، همراه با تشریفات اداری و غیره. کابوس های لجستیکی، جریان محصولات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است و نه تنها بر مشاغل محلی بلکه اقتصادهای جهانی را به طور کلی تحت تاثیر قرار داده است.

مشکلات با ارسال‌کنندگان بسته‌های کوچک

حمل‌کنندگان بسته‌های کوچک برای فروشندگان آنلاین هنگام تحویل به موقع محصولات به مشتریان بسیار مهم هستند. این ستون فقرات تدارکات تجارت الکترونیک است.

با این حال خدماتی مانند فدرال اکسپرس و UPS، غول‌های دنیای تحویل بسته، از مارس ۲۰۲۰ ظرفیت خود را داشته‌اند که چالشی بی‌سابقه برای آنهاست.

این اشباع تنها بر زمان تحویل تأثیر نمی گذارد، بلکه بر وعده گسترده تر خدمات قابل اعتماد تأثیر می گذارد. این امر حتی پس از فروش، فشار بیشتری بر مشاغل تجارت الکترونیک وارد می کند و آنها را مجبور می کند برای راه حل های حمل و نقل جایگزین تلاش کنند و انتظارات مشتری را مدیریت کنند.

svg%3E - 6 نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت
لجستیک

اضافی هزینه های اضافی

در حالی که تأخیر در زایمان باعث سردرد می شود، تنها یک جنبه از چالش های ایجاد شده توسط این حامل ها را نشان می دهد. اکثر آنها در طول یک سال و نیم گذشته هزینه‌های اضافی را اعمال کرده‌اند و بار مالی بر روی مشاغلی که در حال حاضر با حاشیه‌های کم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اضافه کرده‌اند.

این هزینه‌ها، پس از اجرا، هیچ نشانه‌ای از از بین رفتن را نشان نمی‌دهند و احتمالاً به یک هنجار جدید در جهان تبدیل می‌شوند. حمل و نقل.

این امر کسب و کارهای تجارت الکترونیک را در دوراهی قرار می دهد: هزینه های اضافی را جذب کرده و سودآوری خود را به خطر بیندازند یا هزینه اضافی را به مشتریان خود منتقل کنند و نارضایتی مشتریان بالقوه را به خطر بیندازند.

در دسترس بودن محصول

در نهایت، در دنیای رضایت فوری، فروشندگان ممکن است با در دسترس بودن فوری برخی از محصولات – حداقل در کوتاه مدت – با مشکلاتی روبرو می شوید.

چه جدیدترین ابزار فناوری باشد یا یک لوازم جانبی مد ضروری، این کمبودها ناشی از برخی از محدودیت های ظرفیت مشابهی است که قبلاً تأثیر گذاشته است. زنجیره تامین.

اثر امواج غیر قابل انکار است. با این حال، ممکن است منجر به طولانی شدن فصل خرید در تعطیلات شود.

فروشندگان، با پیش بینی این چالش ها، ممکن است نیاز داشته باشند تا پس از تعطیلات منتظر بمانند و تعادل ظریف عرضه و تقاضا را دنبال کنند تا برخی از آنها را ذخیره کنند. محصولاتی که بیشترین تقاضا را از سوی مشتریان دارند.

svg%3E - 6 نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت
لجستیک

نکات فروش تجارت الکترونیک تعطیلات

فروشندگان تجارت الکترونیک برای مقابله با این چالش ها، به خصوص با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، چه کاری می توانند انجام دهند؟ Tillman نکات فروش تجارت الکترونیک زیر را پیشنهاد می‌کند.

  • شفاف باشید: مشتریان و مشتریان را در مورد چالش‌ها به‌روز نگه دارید.
  • به‌روزرسانی‌های منظم ارائه دهید: در مورد تاخیرها و کمبود محصول اطلاع دهید.
  • انتظارات را تنظیم کنید: به مشتریان در مورد تحویل محصول و در دسترس بودن آموزش دهید.
  • مدیریت خرد زنجیره تامین خود را انجام دهید. : بر هر مرحله نظارت کنید، مشکلات را پیش بینی کنید.
  • محصولات خود را با دقت دنبال کنید:از وضعیت محصولات خود مطلع شوید.
  • کمک بخواهید: در مورد تدارکات و کارایی به دنبال بینش متخصص باشید.

شفاف باشید

ابتدا، با مشتریان و مشتریان در مورد چالش هایی که با آن روبرو هستید، صحبت کنید. در دنیایی که اعتماد حرف اول را می زند، ارتباطات شفاف، قابلیت اطمینان را ایجاد می کند. توضیح دهید که چگونه می‌خواهید نیازهای آن‌ها را برآورده کنید، چه از طریق تامین‌کنندگان جایگزین یا تغییر روش‌های تحویل.

در عین حال، در مورد مشکلات ایجاد شده توسط مشکلات زنجیره تامین و تاخیر در شرکت‌های مخابراتی کاملا شفاف باشید.

>

چشم انداز را همانطور که هست بچینید و نقاط قدرت و مشکلات احتمالی را برجسته کنید. در مورد عواملی که نمی‌توانید کنترل کنید صادق باشید و ماهیت مشارکتی روابط خریدار و فروشنده را تقویت کنید.

به‌روزرسانی‌های منظم ارائه دهید

حفظ ارتباط مداوم هرگز ضروری نبوده است. با به روز رسانی های منظم، مشتریان و مشتریان را در جریان نگه دارید. این فقط در مورد اطلاع دادن به آنها نیست، بلکه در مورد ایجاد یک پیوند اعتماد است.

به آنها اجازه دهید در اسرع وقت از تاخیرها و کمبود محصول مطلع شوند و به آنها اجازه دهید آگاهانه تصمیم بگیرند. سعی کنید آنها را برای دست اندازهای جاده آماده کنید، و محیطی را ایجاد کنید که احساس کنند به آنها توجه می شود.

همچنین به آنها بگویید که برای کمک به کاهش آن مشکلات در صورت وقوع چه کاری انجام می دهید، با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در حال انجام.

تنظیم انتظارات

چشم انداز تجارت الکترونیک در حال تغییر است و سازگاری کلیدی است. مشتریان و مشتریان باید زمانی که نوبت به تحویل و در دسترس بودن محصول می رسد، با شرایط عادی جدید سازگار شوند. شفافیت بیش از هر زمان دیگری حکمفرماست.

از ارتباطات منظم استفاده کنید تا آنها را از آنچه در شرایط کنونی ممکن است و چه چیزی غیر واقعی است آگاه کنید.

با ارائه یک نمای کلی صریح، این امر به آنها کمک می کند. مشتریان و مشتریان درک بهتری از محدودیت‌هایی که شما و سایر کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک با آن‌ها روبرو هستید، دارند. همچنین آنها را برای خطرات احتمالی آماده می کند و از غافلگیری های ناخوشایند دوری می کند.

svg%3E - 6 نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت
لجستیک

مدیریت خرد زنجیره تامین خود را

در مواقع عدم قطعیت، رویکرد عملی اغلب غالب است. برای سکسکه های احتمالی آماده شوید و با مدیریت خرد زنجیره تامین خود، مشتریان و مشتریان را در جریان بگذارید. عمیقاً در جزئیات غوطه ور شوید.

در هر مقطعی از اتفاقاتی که با تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و خدمات تحویل می‌افتد آگاه باشید، و از دیدی جامع از عملیات اطمینان حاصل کنید.

از این اطلاعات برای اصلاح خود استفاده کنید. زنجیره تامین در صورت لزوم، امکان تنظیمات چابک تر و پاسخگو را فراهم می کند. با داشتن این نمای میکروسکوپی، می‌توانید مشکلات را پیش‌بینی کنید و اقدامات پیشگیرانه انجام دهید.

محصولات خود را با دقت دنبال کنید

در دنیای وسیع تجارت الکترونیک، شیطان اغلب در جزئیات نهفته است. همیشه بدانید که محصولات شما کجا هستند. سفر آنها را با دقت دنبال کنید، از کف سازنده تا درب مشتری.

این توجه به جزئیات به شما امکان می دهد مشکلات احتمالی را در زمان واقعی مشاهده کنید و مطابق با آن واکنش نشان دهید. به عنوان مثال، اگر محصولات شما در چهار هفته آینده از طریق هوایی یا دریایی در راه نباشند، ممکن است زمان اوج خرید تعطیلات را از دست بدهید که بر قیمت نهایی و رضایت مشتری شما تأثیر می گذارد.

svg%3E - 6 نکته فروش تجارت الکترونیک تعطیلات برای مدیریت
لجستیک

کمک بخواهید

تشخیص زمان جستجوی راهنمایی، نشانه یک کسب و کار بالغ و انعطاف پذیر است. هیچ کس همه پاسخ ها را ندارد، به خصوص در منظره ای که دائماً در حال تغییر است.

با کارشناسان صنعت درگیر شوید، به انجمن‌های مربوطه بپیوندید یا در وبینارها شرکت کنید. با ادغام دانش و تکیه بر خرد جمعی، شانس بیشتری برای پیمایش موثر و کارآمد در چالش‌ها دارید.

برای کمک به شما در جهت‌یابی مؤثرتر در چالش‌ها و راه‌حل‌های مربوط به آن‌ها، در اینجا جدول مقایسه‌ای وجود دارد که مسائل اصلی را مشخص می‌کند. استراتژی های توصیه شده:

چالش‌ها راه‌حل‌ها
محدودیت های کار شفاف باشید و ببخشید به روز رسانی های منظم
محدودیت های ظرفیت زنجیره تامین خود را مدیریت کنید
مشکلات مربوط به ارسال کنندگان بسته تنظیم انتظارات
هزینه های اضافی درمورد این موارد به مشتریان قد علم کنید
در دسترس بودن محصول محصولات خود را ردیابی کنید و مشتریان را در جریان قرار دهید


بیشتر در: تعطیلات
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی