عمومی

به دنبال کاهش هزینه ها هستید؟ این 5 مورد از بهترین کالاها برای خرید هستند استفاده شده

به دنبال کاهش هزینه ها هستید؟ این ۵ مورد از بهترین کالاها برای خرید هستند
استفاده شده

توسعه سرگرمی‌ها و علایق جدید در طول همه‌گیری به مردم کمک کرد زمان را بگذرانند و با ترس و عدم اطمینان در قفل بودن کنار بیایند. بسیاری از ما حتی تجهیزات جدیدی خریدیم تا به ما کمک کند علائق خود را بیشتر کشف کنیم. اکنون که جهان در حال بازگشایی است، ممکن است دیگران به دنبال فروش اقلامی باشند تا به جبران هزینه‌های خود کمک کنند، که می‌تواند به معنای معامله خوبی برای اقلام مشابه جدید یا استفاده ملایم باشد.

خرید اقلام مستعمل، به‌ویژه آنلاین، می‌تواند اضطراب ایجاد کند، زیرا نمی‌دانید که آیا آن اقلام هنوز در وضعیت خوبی هستند و ارزش سرمایه‌گذاری را دارند یا خیر. همه ما داستان‌های ترسناکی از افرادی شنیده‌ایم که فکر می‌کردند یک معامله فوق‌العاده در یک بازار اینترنتی به دست آورده‌اند و در عوض انبوهی از زباله به دست آورده‌اند. اما معاملات خوبی وجود دارد، تا زمانی که بدانید باید به دنبال چه چیزی باشید و به برخی از اقلام دائمی که هرگز از مد نمی‌افتند پایبند باشید.

به قسمت این هفته rich & REGULAR، که در آن جولین و کیرستن ساندرز در مورد مزایا و معایب خرید جدید در مقابل استفاده شده بحث می‌کنند، و به خواندن برخی از موارد مشابه جدید ادامه می‌دهند. کسری از هزینه را دریافت کنید.

ذخیره های استفاده شده

آنهایی از ما که در دهه ۹۰ بزرگ شده‌ایم ممکن است خاطراتی داشته باشیم که توسط اعضای خانواده‌ای که در جستجوی معامله بودند، از گاراژ فروشی به فروشگاه‌های دست دوم کشیده می‌شویم. در حالی که هیچ مشکلی برای یافتن یک معامله خوب وجود ندارد، ممکن است از این که نتوانید چیزهای جدید بخرید یا در سطل زباله ۵۰¢ برای وسایل مدرسه، لباس یا اسباب بازی ها بخرید، احساس شرم یا خجالت کرده باشید.

اما خرید دست دوم نباید مایه شرمساری باشد، به خصوص اگر با آن مانند یک بازی رفتار کنید تا بهترین معاملات را پیدا کنید. نه تنها به احتمال زیاد معامله می کنید، بلکه به اقلامی که ممکن است در محل دفن زباله یا در گوشه زیرزمین شخصی پر شوند، جان تازه ای می بخشید.

کتاب

کتاب ها می توانند برخی از بهترین چیزها برای خرید دست دوم باشند. اگرچه همه ما طرفدار حمایت از کتابفروشی های محلی هستیم، اگر شما (یا فرزندانتان) خوانندگان حریص هستند، خرید کتاب های دست دوم راهی برای تکمیل کتابخانه شما بدون پرداخت هزینه کامل است.

سایت‌های کتاب استفاده شده مانند Alibris یا Thriftbooks تا ببینید آیا می توانید چند کتاب پرفروش اخیر را با قیمت بهتر پیدا کنید. اگر انبوهی از کتاب‌ها در خانه دارید، ممکن است بتوانید کتاب‌های خود را به صورت نقد یا اعتبار فروشگاه بفروشید یا ارسال کنید.

بسیاری از کتابفروشی ها یک بخش استفاده شده نیز دارند که می توانید در آن مرور کنید. اگر بچه‌هایتان قبلاً کتاب‌های تصویری کتابخانه محلی شما یا انتخاب‌های بزرگسالان جوان را بررسی کرده‌اند، آنها را به یک کتاب‌فروشی دست دوم ببرید و به آنها کمک کنید به دنبال چیزی بگردند که علاقه‌شان را برانگیزد. کتاب‌های فصل استفاده شده راهی عالی برای معرفی آن‌ها به مجموعه محبوبی است که با آن بزرگ شده‌اید و می‌تواند تجربه‌ای پیوند دهنده برای خانواده باشد زیرا هر شب قبل از خواب فصلی را می‌خوانید.

تجهیزات تناسب اندام یا کالاهای ورزشی

اگر تا به حال به تجهیزات تناسب اندام مانند تردمیل، الپتیکال یا دوچرخه های اسپین نگاه کرده باشید، ممکن است قیمت آن را دیده باشید و تصمیم گرفته باشید به جای آن قدم بزنید. این اقلام می توانند هزاران دلار هزینه داشته باشند و ممکن است ارزش هزینه را نداشته باشند، به خصوص اگر قصد ندارید هر روز از آنها استفاده کنید. به طور مشابه، تجهیزات وزنه برداری می توانند اضافه شوند، به خصوص اگر مجموعه ای از بشقاب ها، هالترها و قفسه ها را از ابتدا بسازید.

وقت خود را صرف تحقیق در فروشگاه های تناسب اندام مستعمل در منطقه خود کنید و مراقب فروش مدل های قدیمی باشید. بازار محلی فیس بوک خود را برای وزنه های دستی یا صفحات لاستیکی بررسی کنید. ممکن است یک چیدمان کامل نداشته باشید، اما می توانید بدون تلاش زیاد به یک گاراژ یا زیرزمین باشگاه بروید. همچنین، مراقب باشگاه‌های ورزشی محلی باشید که ممکن است تجهیزات را ارتقا دهند و مایل به خرید دوچرخه‌های دست دوم یا تردمیل باشند.

یکی از اخطارها برای خرید کارکرده تجهیزات حفاظتی حیاتی مانند کلاه ایمنی است. در حالی که برخی از انواع پدهای محافظ ممکن است برای خرید دست دوم مناسب باشند، کلاه‌های ایمنی اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که فقط یک ضربه خوب را تحمل کنند، بنابراین همیشه محافظ سر جدیدی برای خود یا فرزندان خود خریداری کنید.

لباس و تجهیزات کودک و نوجوان

به نظر می‌رسد که بچه‌ها همیشه قبل از اینکه فرصتی برای پوشیدن لباس‌های جدید داشته باشند، رشد می‌کنند. به‌جای اینکه بچه‌ها لباس‌هایی را که ممکن است بیش از یک بار نپوشند، خدشه دار کنید، یک حلقه لباس بچه‌گانه در میان دوستان نزدیک یا آشنایان مدرسه ایجاد کنید. اگر دوستی فرزند بزرگ‌تری داشته باشد، می‌تواند لباس‌هایی که به آرامی استفاده می‌شود را به شما بدهد و شما نیز به نوبه خود می‌توانید اقلامی را به دوستانی که بچه‌های کوچک‌تر دارند بفرستید.

این امر می‌تواند در مورد اسباب‌بازی‌ها و سایر وسایل کودک یا کودک نیز صادق باشد. از فراخوان‌های بالقوه برند برای چیزهایی مانند تاب، واکر یا بوونسر/راکر آگاه باشید. و مانند کلاه ایمنی، همیشه سعی کنید صندلی ماشین جدید بخرید زیرا نمی دانید که آیا یک صندلی کارکرده تصادف کرده یا آسیب دیده است.

ظروف شیشه ای و چینی

ظروف شیشه‌ای کلاسیک و چینی‌های ظریف، اقلام دکور خانه هستند که در همه جا در مغازه‌های دستفروشی و عتیقه‌فروشی‌ها وجود دارند، اما خرید جدید می‌تواند بسیار گران باشد. هنگامی که می خواهید خانه خود را تازه کنید، به جای خرید جدید، بازارهای آنلاین را بررسی کنید و فروشگاه های دستفروشی، فروش املاک، فروش گاراژ و مغازه های عتیقه فروشی برای افرادی که مجموعه های ظروف شیشه ای و چینی می فروشند، جستجو کنید. اگر به شکار مقرون به صرفه بروید، ممکن است صدها دلار پس انداز کنید، و هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که اقلام جدید نخریده اید.

اغلب می‌توانید مجموعه‌های کاملی از ظروف چینی و شیشه‌ای یا قطعاتی برای تکمیل یا جایگزینی اقلام شکسته در مجموعه‌های موجود خود پیدا کنید. اگر دوست دارید مهمانی‌های شام برپا کنید یا گروه‌های بزرگ را سرگرم کنید، خرید ظروف شیشه‌ای دست دوم می‌تواند بدون تلاش زیاد باعث صرفه‌جویی در هزینه شما شود.

تزیینات جشن

آمریکایی‌ها عاشق تزیین برای تعطیلات هستند و خرید دکوراسیون جدید در هر سال می‌تواند بخشی از بودجه شما را کم کند. اگر دوست دارید هر سال شادی جشن را به خانه خود بیاورید، به دنبال معاملاتی باشید که در شرایط خوبی هستند یا قطعات منحصر به فردی که داستانی را روایت می کنند. اگر زیورآلاتی شکست یا چیز جدیدی برایتان می‌خواهید، به جای خرید وسایل جدید، مدتی را به شکار در مغازه‌های دست دوم با بچه‌هایتان اختصاص دهید تا تزئینات خنده‌دار یا جذاب پیدا کنید. شما خاطرات را با خانواده خود خواهید ساخت و به دکوراسیون تعطیلات جانی دوباره خواهید بخشید.

افکار نهایی

خرید دست دوم می‌تواند راهی عالی برای دریافت اقلام با قیمتی کمتر از آنچه در یک خرده‌فروش معمولی می‌پردازید، باشد. مجبور نیستید زندگی خود را وقف خرید و فروش حیاط یا فروشگاه های دست دوم کنید تا یک معامله خوب پیدا کنید، اما ممکن است شگفتی هایی پیدا کنید که داستان های عالی و یک معامله خوب را ایجاد کنند. در مورد خریدهایی که ممکن است بتوانید با قیمت کمتری خریداری کنید آگاه باشید و چشمان خود را برای فرصت های اطراف خود باز نگه دارید.

EComm Leaderboard 728 x 90 - به دنبال کاهش هزینه ها هستید؟ این 5 مورد از بهترین کالاها برای خرید هستند
استفاده شده

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - به دنبال کاهش هزینه ها هستید؟ این 5 مورد از بهترین کالاها برای خرید هستند
استفاده شده

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی