Spotlight: Sweet Nothings که به خواست مادر عرضه شد میان وعده های سالم
Spotlight: Sweet Nothings که به خواست مادر عرضه شد
میان وعده های سالم
ایدههای کسبوکار کوچک اغلب زمانی به وجود میآیند که افراد نمیتوانند نوع خاصی از محصول را پیدا کنند که نیازهایشان را برآورده کند. این داستان اصلی پشت راه اندازی هیچ چیزهای شیرین است.
یک مادر به سادگی تنقلات تمیز و سالم می خواست که بچه هایش بخورند. اما این گزینه ها در قفسه های فروشگاه وجود نداشت. بنابراین او خود را ایجاد کرد. اطلاعات بیشتر درباره داستان این شرکت را در Small Business Spotlight این هفته بخوانید.
What the Business Does
انواع تنقلات سالم ارائه می دهد.
هم بنیانگذار و جیک نلر، مدیرعامل این شرکت به Small Business Trends گفت: «Sweet Nothings اسنکهای تمیز، ارگانیک و گیاهی را به فروش میرساند. مجموعه محصولات آنها شامل اسموتیهای قاشقی و فشرده و لقمههای کره آجیل است.
Business Niche
با استفاده از مواد با کیفیت بالا.
Kneller میگوید، «همه محصولات ما فقط از میوهها، سبزیجات، آجیل و دانههای ارگانیک ساخته شدهاند. هیچ چیز مصنوعی، بدون قند اضافه و بدون مزخرف. بیشتر CPG از میانبرهایی با شکر، صمغ، روغن و موارد دیگر استفاده می کند. ما این کار را نمی کنیم.”
چگونه کسب و کار شروع شد
به دلیل تمایل شخصی به میانوعدههای تمیز.
کنلر توضیح میدهد: «[از بنیانگذاران] بت پورتر در یک صحرای غذایی با درک کمی از تغذیه بزرگ شد، اما با تغییری که داشت. او بزرگتر شد و به خصوص زمانی که مادر شد. او که از تنقلات ناسالمی که در قفسههای مواد غذایی پیدا میکرد، ناامید شده بود، یک غذاساز کوچک خرید و شروع به مخلوط کردن ترکیبات مختلف از میوههای ارگانیک، آجیل و دانهها کرد و یک خوراکی شبیه اسموتی ایجاد کرد که به سرعت به محبوبیت خانواده و دوستان تبدیل شد.
< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-under_first_paragraph"/>
“این تلاش به Sweet Nothings تبدیل شد، یک شرکت تنقلات تمیز که در بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه از Kroger تا Whole Foods توزیع شده است و به سه فروشگاه مختلف گسترش یافته است. خطوط تولید تنها در چهار سال.”
بزرگترین برد
راه اندازی در فروشگاه های Sprouts در سراسر کشور.
Kneller میگوید: «این منجر به ۳۵۰ فروشگاه در سراسر کشور شد که محصولات ما را حمل میکردند و به ما اجازه دادند از فلوریدا تا تگزاس و کالیفرنیا به مشتریان خود دسترسی پیدا کنیم.»
< span class="ez-toc-section" id="Biggest_Challenge"/>بزرگترین چالش
پیمایش در همه گیری.
Kneller اضافه می کند، “قبل از COVID، ۱۰۰٪ درآمد ما از کافه تریاهای شرکت ها و دانشگاه ها بود که در آن یک تجارت بزرگ ایجاد کرده بودیم. یک شبه، درآمد ما به صفر رسید و چندین ماه در آنجا ماندیم، که واقعاً ترسناک بود.
«ما با راهاندازی فوری یک سایت DTC و تماس با فروشگاههای مواد غذایی برای حمل محصول خود، موفق شدیم در تجارت باقی بمانیم. “
بزرگترین خطر
در حال راه اندازی اسموتی های قابل فشار و نیش کره آجیلی کودکان خود هستند.
Kneller توضیح می دهد، “ما مجبور بودیم سرمایه زیادی را برای راه اندازی خطوط تولید جدید قبل از اینکه در بازار ثابت شوند، به خطر می انداختیم. اگر در مورد محصولات، طعمها و برند اشتباه میکردیم، ضرر زیادی میکردیم. اما در عوض، کسب و کار ما را ۳ برابر در سال ۲۰۲۲ رشد داد و به ما این امکان را داد که شروع به ایجاد یک برند در چندین دسته کنیم.” end”/>
راهاندازی نمایشهای نمایشی بیشتر در فروشگاه.
Kneller میگوید: «وقتی مشتریان این فرصت را پیدا کنند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و امتحان کردن آنها، آنها چیزی که ما در مورد آن هستیم را دوست دارند. و ما دوست داریم محصولات خود را به دست مشتریان بیشتری برسانیم.”
نقل قول مورد علاقه
“همه یک برنامه ریزی کنید تا مشتی به دهانشان بخورد.» – مایک تایسون.
* * * * *
تصویر: Sweet Nothings، یکی از بنیانگذاران Beth Porter
محتوای ناشر ممتاز