عمومیمقالات

به دنبال پیروزی های بلند مدت باشید

به دنبال پیروزی های بلند مدت باشید

زمانی که رابرت گلیزر آژانس بازاریابی وابسته و شریک جهانی شرکای شتاب دهنده را تأسیس کرد، او زمان بندی عالی نبود سال ۲۰۰۷ بود و اقتصاد جهانی به سمت یک رکود عظیم در حال حرکت بود.

صبور بود، اما تجارت شروع شد. Acceleration Partners قبلاً در میان سریع‌ترین رشد‌کننده‌های خصوصی کشور رتبه‌بندی شده بود شرکت ها این شرکت تنها در سال ۲۰۲۲ بیش از ۷٫۳ میلیارد دلار درآمد برای مشتریان خود به ارمغان آورد. گلیزر مطمئناً در تجارت نامی برای خود دست و پا کرده است.

گلیزر می‌گوید: «بهترین کسب‌وکارها نیازی به فروش زیادی ندارند، زیرا افرادی را دارند که با آنها تماس می‌گیرند. او ادامه می دهد، نکته کلیدی این است که به طور مداوم نتایج عالی را حفظ کنیم: “ما واقعاً بر این تمرکز کرده ایم که مطمئن شویم هر [مشتری] در یک سطح معین است – نه اینکه یک یا دو مورد موفقیت در محاصره مقدار زیادی از حد متوسط ​​باشد.”

تفکر بلند مدت استراتژی کلیدی رابرت گلیزر است

در طول تصدی خود به عنوان مدیر عامل، روش ترجیحی گلیزر برای ساخت شرکت< /a> مشتریان خود را خوشحال می کرد، که اغلب منجر به ارجاع می شد. او معتقد است که پرورش یک کارمند اصلی با استعداد و انجام پروژه‌های بزرگ‌تر تنها با چند مشتری منتخب بهترین موقعیت کسب‌وکار را برای نتایج بلندمدت دارد.

گلیزر می‌گوید: «ما همچنین زمان زیادی را برای استخدام و تلاش برای یافتن افراد مناسب می‌گذاریم. «من همیشه کسب‌وکارهایی را دوست داشته‌ام که… در مورد نگهداری از افراد و راضی نگه داشتن آنها.”

حتی اگر زمانی که شرکای شتاب برای تجارت باز شد، تعداد کمی متوجه رکود اقتصادی شده بودند، گلیزر از قبل به فکر بلندمدت بود. تمرکز او بر پروژه های بزرگتر با مشتریان کمتر زمانی که به عنوان معاون توسعه شرکت برای Isis Parenting خدمت کرد، موفق شد. بنابراین، او استراتژی مشابهی را در Acceleration Partners به ​​کار گرفت. گلیزر همچنین Bobby’s Best را اداره می‌کرد، منبعی برای تحقیقات محصول و نکات خرید، که به عنوان اولین سرمایه‌گذاری انفرادی خود در سال ۲۰۰۵ شروع کرد.

برای گلیزر سخت است نه که درازمدت فکر کند، حتی در مسائل شخصی. نگرانی او برای آینده زمانی نمایان شد که شیوه های ساختمان سبز را در ساخت خانه خود اتخاذ کرد. گلیزر می‌گوید: «تصمیمی که من در مورد ساختن خانه گرفتم و آن را بیهوده نکردم، همان رویکردی است که در تجارت نیز اتخاذ می‌کنیم. “بیایید روابط را هدر ندهیم، بیایید پول را هدر ندهیم، بیایید افراد مناسب را پیدا کنیم و کارهایی را برای درازمدت انجام دهیم.”

موفقیت تجاری و روابط بین فردی

وقتی خودش را مشغول شرکتش نمی‌کند، چیزهای زیادی دارد که خودش را مشغول کند. نویسنده، عضو شورای جهانی در JA Worldwide، عضو هیئت مدیره بوستون در BUILD و عضو هیئت مشاوران در Future، رابرت گلیزر هیچ کم کاری ندارد.

او می‌گوید مربیگری سنگ بنای فلسفه گلیزر است، زیرا در عین دادن، چیزهای زیادی نیز به دست می‌آورید.

“من فکر می کنم وقتی داوطلب می شوید، دیدگاه های دیگری را می بینید. نیاز می بینید؛ گلیزر می‌گوید که می‌دانید چگونه به مردم کمک کنید. «این مربوط به شما نیست، به آنها مربوط می‌شود، و من فکر می‌کنم این یک دیدگاه عالی برای یک کارآفرین است… نوشتن چک آسان است، اما وقتی داوطلب می‌شوید، افرادی را می‌بینید که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. من فکر می‌کنم بیشتر تأثیرگذار است.»

جای تعجب نیست که گلیزر به این راحتی پیوند بین کسب و کار را می بیند موفقیت و روابط بین فردی، با توجه به اینکه تحصیلات وی در دانشگاه پنسیلوانیا بر روانشناسی تجاری و صنعتی متمرکز بود. شبکه‌سازی کلید موفقیت‌های گلیزر بوده است، به ویژه در دوران عضویت قبلی‌اش در سازمان کارآفرینان، جایی که او می‌گوید از دیگرانی که تجربیات و مشاوره‌های تجاری مشابهی را به اشتراک گذاشته‌اند، آموخته است.

او ادامه می‌دهد: «فقط فکر می‌کنم برای هرکسی که در حال رشد یک کسب‌وکار است، در حالی که قبلاً آن را انجام نداده است، کاملاً بی‌معنی است که با افرادی که این کار را کرده‌اند، بنشینند و صحبت کنند.

بهترین توصیه تجاری رابرت گلیزر

یکی از توصیه‌هایی که گلیزر به جوان‌ترش می‌کند این است که روی علایقش تمرکز کند. او توصیه می کند که نقاط ضعف خود را فراموش کنید، نقاط قوت خود را بررسی کنید و مصمم باشید که یاد بگیرید و بهتر شوید. او می‌گوید: «به نظر می‌رسد که افراد زمانی موفق‌ترند که کاری را انجام دهند که دوست دارند و این چیزی است که به آن علاقه دارند.

در میان الهام‌بخش‌های کسب‌وکار گلیزر، هرب کلهر، یکی از بنیان‌گذاران خطوط هوایی جنوب غربی است که رویکرد جدیدی برای صنعت هواپیمایی ایجاد کرد. گلیزر می‌گوید که مهمانداران آوازخوان، خلبان‌های عاقلانه و صندلی‌های تعیین‌نشده برای همه مناسب نبودند، اما جذابیت برای مشتریان هدف Southwest واضح بود. گلیزر می گوید: «آنها فرهنگ خود و آنچه را که برای آن ایستاده بودند تعریف کردند. عزم کلهر برای ساخت محصول بهتر و نادیده گرفتن قوانین سنتی چیزی است که گلیزر در یک کارآفرین تحسین می کند.

گلیزر شاگرد پرشور ۸۰ قانون -۲۰ که به عنوان اصل پارتو شناخته می شود. بیان می کند که ۸۰ درصد از نتایج تنها از ۲۰ درصد ورودی ها به دست می آیند. من اعتقاد زیادی دارم که گاهی اوقات به اندازه لیست‌های انجام کار را متوقف کنید.

در تجارت، این به معنای شناخت مهم‌ترین عوامل و اجازه دادن به آن‌ها برای جلب بیشترین توجه است.

گلیزر از اصل پارتو برای اولویت‌بندی شغل و زندگی شخصی خود استفاده می‌کند و بر ۲۰٪ فعالیت‌های حیاتی که مسئول بیشتر پاداش‌ها هستند، تمرکز می‌کند. گلیزر با جذب و جلب رضایت تعداد کمی از مشتریان منتخب و همچنین پذیرش مربیگری و پایداری، تلاش های روزانه خود را برای پیروزی های طولانی مدت به حداکثر رسانده است.

این مقاله در آوریل ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است.

525396832d5d4d3b9f455847e8a21b3b?s=100&d=mp&r=g - به دنبال پیروزی های بلند مدت باشید

جسیکا کرامپ ویرایشگر مدیریت دیجیتال SUCCESS.com است. جسیکا که فارغ‌التحصیل دانشکده روزنامه‌نگاری میسوری است، برای نشریات خبری، سرگرمی، تجارت و سبک زندگی کار کرده است. او خارج از کارهای روزمره، از ساعات شاد، موسیقی زنده و سفر لذت می برد.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی