عمومی

نقش بعدی کیم کارداشیان: سهام خصوصی

نقش بعدی کیم کارداشیان: سهام خصوصی

کیم کارداشیان به عنوان یک شخصیت تلویزیونی، یک غول تجارت و یک وکیل مشتاق شناخته شده است. اکنون او سرمایه‌گذار را به آن فهرست اضافه می‌کند.

در آخرین نقش خود، ستاره تلویزیون‌های واقعیت و موسس شرکت شکل‌دهنده در حال راه‌اندازی شرکت سهام خصوصی، به نام SKKY Partners، که مجموعه‌ای از بخش‌ها از جمله تجارت الکترونیک، برندهای لوکس، محصولات مصرفی و مهمان‌نوازی را هدف قرار خواهد داد. جی سامونز، شریک سابق یکی از بزرگترین شرکت‌های سهام خصوصی جهان، گروه کارلایل.

کارداشیان در مصاحبه با وال استریت گفت: مجلهکه او به دلیل فرصتی برای همکاری نزدیک با کارآفرینان، جذب این سرمایه‌گذاری شد.

کارداشیان به گفت: “بخش هیجان انگیز این است که با این بنیانگذاران بنشینیم و بفهمیم رویای آنها چیست.” مجله. “من می خواهم از آنچه که هست حمایت کنم، نه اینکه آنها را در DNA خود تغییر دهم، بلکه فقط حمایت کنم و آنها را به سطح دیگری برسانم.”

کارداشیان خود را به‌عنوان یک کارآفرین باتجربه تثبیت کرده است – و مدت‌ها قبل از اینکه در کانون توجه قرار بگیرد، تلاش کرده است. رزومه قبلی او شامل فعالیت در شرکت بازاریابی موسیقی پدرش، یک فروشگاه لباس و اداره یک تجارت موفق در eBay است. او همچنین به دلیل نظارت بر امپراتوری Skims خود که در ابتدای سال ارزشی معادل ۳٫۲ میلیارد دلار داشت، شناخته شده است.

سامونز، که ترک کرد. نقش او به‌عنوان رئیس مصرف‌کننده، رسانه و خرده‌فروشی در کارلایل در ماه جولای، رزومه مشخصی برای خودش دارد و با نام‌های بزرگ دیگری مانند Beats by Dre، Vogue International و Supreme کار کرده است.

گزارش شده است که سامونز در اوایل سال جاری با کارداشیان و مادرش کریس جنر تماس گرفت تا درباره راه‌اندازی شرکت صحبت کند. کارداشیان و سامونز از بنیان‌گذاران شرکت خواهند بود. شرکای مدیریت مشترک شرکت، در حالی که جنر به عنوان یک شریک به آن ملحق خواهد شد.

اگرچه صندوق هنوز در یک شرکت سرمایه گذاری نکرده است. کارداشیان به ژورنال

گفت که شرکت، چه رسد به جمع آوری سرمایه، قصد دارد اولین سرمایه گذاری خود را تا پایان سال انجام دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی