TikTok Pulse Premiere را معرفی میکند که برندها را با هم مرتبط میکند محتوای ناشر ممتاز
TikTok Pulse Premiere را معرفی میکند که برندها را با هم مرتبط میکند
محتوای ناشر ممتاز
TikTok گسترش راه حل تبلیغاتی TikTok Pulse خود را با افزودن Pulse Premiere اعلام کرده است، ویژگی جدیدی که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تبلیغات خود را مستقیماً پس از محتوای ناشر ممتاز در فید TikTok For You قرار دهند. هدف از این بهروزرسانی، کنترل و پیشبینیپذیری بیشتر برندها در مکانهای تبلیغاتی است، در حالی که به آنها اجازه میدهد با مخاطبان هدف خود در پلتفرم.
برندها به طور فزاینده ای به دنبال مشارکت در روندها و لحظات فرهنگی هستند که مخاطبان را سرگرم می کند و جوامع را متحد می کند. Pulse Premiere به برندها این امکان را می دهد که مکان قرارگیری تبلیغات خود را کنترل کنند و آنها را در مجاورت محتوای شرکای انتشارات برتر در سبک زندگی و آموزش، ورزش و دسته بندی سرگرمی قرار دهند.
TikTok شرکای Pulse Premiere افتتاحیه خود را معرفی کرده است. Buzzfeed، Conde Nast، Dotdash Meredith، Hearst Magazines، MLS، NBCUniversal، UFC، Vox Media و WWE. تبلیغ کنندگان اکنون می توانند تبلیغات خود را در کنار محتوای مرتبط قرار دهند و از همسویی بهتر با برند خود اطمینان حاصل کنند. وقتی برندها در کنار محتوای برتر فرهنگی تأثیرگذار قرار میگیرند، Pulse افزایش ۹٫۸ درصدی در یادآوری نام تجاری و ۶٫۸ درصدی آگاهی را نشان داده است.
علاوه بر Pulse Premiere، TikTok در حال گسترش پیشنهادات Pulse خود برای کمک به برندها برای به حداکثر رساندن است. دسترسی و ارتباط آنها در پلت فرم. راهحلهای جدید عبارتند از:
- صفحههای فصلی پالس: اولین پیشنهادات تبلیغاتی خاص TikTok به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که تبلیغات را در کنار ویدیوهای پرطرفدار واجد شرایط Pulse پیرامون لحظات بازاریابی خاص اجرا کنند. ، رویدادهای فرهنگی یا فصول. این به ایجاد ارتباط برای نام تجاری کمک میکند.
- Max Pulse: مکانیزم خرید جدیدی که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد خلاقیتهای خود را در مجاورت ۴٪ محتوای پرطرفدار برتر در همه دستهها در TikTok اجرا کنند، در علاوه بر ترکیب Pulse موجود. این به تبلیغکنندگان کمک میکند تا دسترسی برند خود را به حداکثر برسانند و پتانسیل کامل کمپینهای خود را باز کنند.
Pulse Premiere فرصت های جدیدی را برای ناشران باز می کند از محتوای خود در TikTok از طریق مدل اشتراک درآمد کسب درآمد کنند و به آنها اجازه می دهد تا مشارکت های موجود با رسانه ها را در این پلت فرم تقویت کنند. برای صاحبان کسبوکارهای کوچک، این گسترش راهحلهای تبلیغاتی TikTok فرصتهای بیشتری را برای ارتباط با مخاطبان هدف خود و تأثیر قابلتوجهی با تلاشهای بازاریابی آنها فراهم میکند.
منتظر بهروزرسانیهای بیشتر Pulse Premiere باشید، زیرا TikTok همچنان به کار خود ادامه میدهد. شرکای انتشاراتی در سرتاسر جهان.
آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.
تصویر: $
کسب و کار