عمومی

15 مزیت بازار فیس بوک برای تجارت

۱۵ مزیت بازار فیس بوک برای تجارت

کسب و کارها چگونه می توانند از برنامه فیس بوک بهره ببرند؟ ویژگی فیس بوک غول رسانه های اجتماعی یک راه ساده و راحت برای خرید و فروش آنلاین ارائه می دهد. چه صاحبان مشاغل کوچک به دنبال ابزار یا لوازم باشند، چه بخواهند محصولات خود را برای مخاطبان محلی بازاریابی کنند، Facebook Marketplace می تواند به آنها کمک کند تا به اهداف خود برسند.



Facebook Marketplace چیست؟

فیس‌بوک برنامه Marketplace خود را در سال ۲۰۱۶ با هدف ارائه یک “مقصد مناسب برای کشف، خرید و فروش اقلام با افراد جامعه شما” راه اندازی کرد. موجود در برنامه فیس بوک، و همچنین در نسخه های دسکتاپ و تبلت پلت فرم، Marketplace به عنوان یک کانال فروش محبوب عمل می کند که به ۲٫۹۱ میلیارد کاربر ماهانه فیس بوک می رسد. بازار در ۷۰ کشور برای کاربران در دسترس است، جایی که خریداران و فروشندگان فیس بوک معمولاً در مناطق محلی خود معاملات را انجام می دهند.

svg%3E - 15 مزیت بازار فیس بوک برای تجارت

 

یک کسب و کار چگونه می تواند از Facebook Marketplace استفاده کند؟

کسب و کارها می توانند با فهرست کردن محصولات خود در Facebook Marketplace به مخاطبان هدف جدیدی دست یابند. . با تحقیق در Marketplace شروع کنید تا درک بهتری از هر رقابت و محصولاتی که در دسته‌های خاص Facebook Marketplace فهرست شده‌اند.

هنگامی که آماده ایجاد یک فهرست جدید هستید، حتما عنوان، توضیحات و مواردی مانند آن را وارد کنید. ۱۰ عکس از هر کالایی که می فروشید. مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط استفاده می کنید تا لیست شما در مقابل خریداران علاقه مند ظاهر شود. می‌توانید فهرست‌های محصولات خود را قبل از انتشار آن‌ها مرور کنید، بنابراین فرصتی برای اطمینان از بهترین نمایندگی برند خود خواهید داشت.

مزایای بازار فیس بوک برای مشاغل

مزایای زیادی برای یک تجارت محصولات بازاریابی از صفحه فیس بوک آن وجود دارد. در واقع، برخی نتایج بهتری از فهرست بازار نسبت به سایر تلاش‌های بازاریابی به دست می‌آورند. اگر قصد استفاده از Facebook Marketplace را برای کسب و کار خود دارید، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱٫ اپلیکیشن موبایل کاربرپسند

کاربران می توانند به لطف اپلیکیشن موبایل راحت این پلتفرم، تقریباً از هر کجا در Facebook Marketplace خرید و فروش کنند.

۲٫ ارسال ساده

هیچ فرآیند پیچیده ای برای فهرست کردن اقلام برای فروش در بازار فیس بوک وجود ندارد. فقط از یک مورد عکس بگیرید و آن را به فیس بوک اضافه کنید، توضیحات محصول و قیمت را وارد کنید، مکان و دسته را تأیید کنید و سپس آن را پست کنید.

۳٫ Local Focus

در حالی که کاربران فیس بوک می توانند جستجوی جغرافیایی خود را گسترش دهند، Marketplace به طور خودکار فهرست ها را در یک مجاورت محلی نمایش می دهد، بنابراین فروشندگان به راحتی به خریداران دسترسی پیدا می کنند. نزدیک.

۴٫ مرور بهینه

ویژگی مرور Facebook Marketplace برای نمایش موارد بر اساس تاریخچه مرور هر کاربر بهینه شده است که می تواند به صرفه جویی در زمان کمک کند.

۵٫ مرور برای خرید ویژگی

ویژگی Browse to Buy در Marketplace فیدهای کاربران را با محصولاتی که می توانند از انجمن ها و گروه های فیس بوک خریداری کنند فیلتر می کند.

۶٫ تعامل با مشتری

Facebook Marketplace فرصت هایی را برای خریداران و فروشندگان فراهم می کند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند. با یکدیگر. این تعامل به برندها کمک می‌کند تا روابط تجاری با مشتریان بالقوه در پلتفرم ایجاد کنند.

۷٫ انجمن‌های مبتنی بر اعتماد

فیس‌بوک موارد ارسال‌شده برای فروش را تأیید نمی‌کند، به این معنی که فعالیت‌های بازار بر اساس اعتماد بین خریداران و فروشندگان است. بنابراین، یک کسب و کار فرصتی برای تقویت اعتماد و روابط مثبت با مشتریان خود دارد.

۸٫ فرصت های استخدام

ویژگی پیشنهادات شغلی Facebook Marketplace به کاربران امکان می دهد خدمات خود را به گروه های خاصی بفروشند.

۹٫ پشتیبانی از چندین عکس

فیس بوک به کاربران اجازه می دهد تا ۱۰ عکس را هنگام فروش اقلام در Marketplace اضافه کنند و به کسب و کارها فرصت می دهد تا کالاهای خود را به صورت بصری به نمایش بگذارند. .

۱۰٫ فرآیند ارسال سریع

از آنجایی که فیس بوک به کاربران Marketplace اجازه می دهد تا تصاویر و توضیحات محصول را در زمان واقعی از داخل برنامه ارسال کنند، کسب و کارها می توانند محصولات را به سرعت پست کنند. و به راحتی.

۱۱٫ پیام مستقیم

تدارکات خرید را می توان به راحتی در Marketplace انجام داد زیرا خریداران می توانند مستقیماً به فروشندگان پیام دهند.

۱۲٫ لیست‌های رایگان و هزینه‌های پایین

بر خلاف بازارهای آنلاین رقیب، فیس‌بوک برای فهرست کردن اقلام از کاربران هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. هنگامی که فروش از طریق Marketplace انجام می شود، پلت فرم به طور خودکار فقط ۵٪ از قیمت را کسر می کند.

۱۳٫ بازار عظیم

فیس بوک تقریباً ۳ میلیارد کاربر ماهانه دارد، بنابراین فروش محصولات در Marketplace آنها را در معرض میلیون ها کاربر بالقوه در سراسر جهان قرار می دهد.

۱۴٫ گزینه‌های پرداخت چندگانه

مشتریان می‌توانند هنگام خرید از طریق Facebook Marketplace با کارت اعتباری، کارت نقدی یا حساب PayPal پرداخت کنند و به آنها خدمات اضافی ارائه دهد. انعطاف پذیری.

۱۵٫ قرار گرفتن در معرض نام تجاری

فهرست کردن محصولات برای فروش در بازار فیس بوک نه تنها در معرض دید قرار گرفتن اقلام، بلکه برای برندی که آنها را می فروشد، از آنجایی که نام تجاری است، افزایش می دهد. در زیر محصول فهرست شده است.

هزینه فروش کاربران فیس بوک در بازار فیس بوک چقدر است؟

فهرست کردن اقلام برای فروش در Facebook Marketplace از یک حساب شخصی فیس بوک یا از صفحات تجاری هزینه ای ندارد. هنگامی که یک فروش انجام می شود، فیس بوک به طور خودکار ۵٪ کارمزد فروش را از پرداخت یا ۴۰ سنت ثابت برای کالاهایی با قیمت ۸ دلار یا کمتر کسر می کند. با این حال، شرکت مادر فیس‌بوک، متا، به طور موقت از هزینه فروش استاندارد برای همه سفارش‌هایی که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ علامت‌گذاری شده‌اند، صرفنظر کرده است.

آیا باید برای تبلیغات فیس بوک مارکت پول پرداخت کنید؟

یک مالک کسب‌وکار می‌تواند بیشتر از فهرست اقلام برای فروش در Facebook Marketplace انجام دهد، آنها همچنین می‌توانند با استفاده از Meta Ads Manager برای قرار دادن تبلیغات هزینه کنند. هزینه دقیق تبلیغات در فیس بوک بر اساس چند عامل متفاوت است، اما کسب و کارها می توانند با سفارشی کردن بودجه ای که برای تبلیغات فیس بوک در اختیار دارند، هزینه های خود را کنترل کنند.

در حالی که هزینه تبلیغات به تعداد افرادی که روی تبلیغ کلیک می کنند بستگی دارد، کمپین معمولاً پس از اتمام آن بودجه متوقف می شود. در ایالات متحده، میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغات Facebook Marketplace حدود ۲۸ سنت است.

چگونه در Marketplace پست می کنید. به عنوان یک صفحه کسب و کار فیس بوک؟

در حالی که یک کسب و کار می تواند مواردی را برای فروش در Facebook Marketplace پست کند، همانطور که یک فرد می تواند آنها را فهرست کند، حساب تجاری همچنین می تواند یک فروشگاه فیس بوک ایجاد کند و کل کاتالوگ آن را آپلود کند. انجام این کار به صاحب کسب و کار امکان می‌دهد گزینه‌های پرداخت مانند دعوت از مشتریان برای پرداخت خریداران علاقه‌مند از طریق فیس‌بوک یا اینستاگرام، تکمیل خرید در وب‌سایت شرکت یا پذیرش پرداخت از طریق برنامه مسنجر فیس‌بوک را انتخاب کند.

این کسب‌وکار همچنین انجام خواهد داد. باید جزئیات پرداخت را به مدیر بازرگانی فیس‌بوک برای فیس‌بوک Checkout اضافه کنید، که به پردازنده‌های پرداخت شخص ثالث اجازه می‌دهد تراکنش‌ها را کامل کنند و به‌عنوان تاجر سابقه‌دار ظاهر شوند.

تصویر:


بیشتر در: فیس بوک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی