عمومی

استخدام برای تابستان سخت تر می شود. 3 راه برای سهولت در نیش فصلی

استخدام برای تابستان سخت تر می شود. ۳ راه برای سهولت در
نیش فصلی

بازار کار تابستانی داغ است.

با نرخ بیکاری در پایین ترین سطح ۳٫۶ درصد و ۱۷ ایالت که رکوردهای پایینی را گزارش می‌کنند در ماه آوریل، صاحبان مشاغل همچنان در پر کردن موقعیت‌های باز با مشکل مواجه هستند. و استخدام کارگران برای پر کردن موقعیت های فصلی تابستان–در استخرها , رستوران‌ها و نقاط مختلف تعطیلات حتی چالش‌های بیشتری را به همراه دارد، وال استریت ژورنال گزارش می‌دهد.

کمبود نیروی کار منجر به افزایش دستمزدها شده است. وزارت منابع طبیعی میشیگان اخیراً با هدف مبارزه با کمبود حدود ۴۰۰ کارگر، نرخ شروع ساعتی کارمندان پارک ایالتی را از حدود ۱۰ دلار در ساعت به ۱۵ دلار در ساعت افزایش داده است. برخی از شهرها حتی ۲۰ دلار نرخ ساعتی برای نجات غریق ارائه می‌دهند، نیویورک تایمز گزارش کرد؛ با این حال، کمبود مداوم کارگر منجر به بسته شدن استخر و پارک آبی و کاهش ساعات کار.

در ماه مارس، وزارت امنیت داخلی و وزارت کار ۳۵۰۰۰ ویزا H-2B اضافی برای کارفرمایان ایالات متحده که به دنبال استخدام کارگران بین المللی بین ۱ آوریل و ۳۰ سپتامبر هستند – از ۰ ۳۳,۰ معمولاً تخصیص داده شده است.

اگرچه این ویزاها احتمالاً برای جبران کامل کمبود نیروی کار کافی نیستند. بنابراین، کسب‌وکارها باید به خلاقیت در مورد استخدام ادامه دهند. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد:

نیروی کار موجود خود را بسنجید.

اگر شما مارک کوهن، مدیر مطالعات خرده فروشی در مدرسه کسب و کار کلمبیا، از نیروی کار فعلی خود (یا کارگران قبلی) نظرسنجی کنید تا در دسترس بودن برای رفتن از نیمه وقت به تمام وقت یا ساعات اضافی را بسنجید. ://www.inc.com/rebecca-deczynski/small-business-prepare-for-winter-covid.html”>قبلاً گفته شده Inc. 

پرداخت غرامت را در نظر بگیرید.

شاید برای رقابت لازم باشد دستمزدها را افزایش دهید. در یک بازار کار فشرده، اما بدانید که مشوق های پولی نیز می تواند به ایجاد انگیزه در کارگران موجود کمک کند. ساختارهای پاداشی که به کارمندان برای اضافه کاری اضافی پاداش می‌دهد، می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا نیازهای کارکنان خود را بدون ایجاد تغییرات مالی ناپایدار برآورده کنند.

سپاسگزار باشید.

فقط حتماً قدردانی خود را از آن کارگران نیز ابراز کنید–و هنگام ارائه پاداش، روشن باشید که چه نوع سابقه ای ایجاد می کنید، مبادا در دراز مدت شما را بسوزاند. “تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد اگر شما نوعی سود مالی به مردم اضافه کنید و سپس آن را از بین ببرید، در وهله اول به مراتب بدتر از همیشه خواهد بود.” پروفسور آدام گالینسکی قبلاً به Inc.

گفته بود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی