عمومی

اجازه ندهید شکار شغل تبدیل به یک مبارزه قدرت شود

اجازه ندهید شکار شغل تبدیل به یک مبارزه قدرت شود

مثل بسیاری از افراد، زمانی که نیاز به برنامه ریزی جلسه دارم، از ابزار الکترونیکی استفاده می کنم که در دسترس بودن من را به افراد اعلام می کند و به آنها اجازه می دهد مطابقت داشته باشند. مال آنها من از Calendly استفاده می کنم، اما بسیاری دیگر وجود دارد. به نظر من تقریباً همه افراد دیگر نیز همین کار را می کنند.

برای من مهم نیست که Calendly را برای شما ارسال کنم یا نه. لینک یا برای من بفرستید – هر چیزی که بخواهد مضحک را پشت سر بگذارد! بنابراین، وقتی دیروز با دو استخدام‌کننده متفاوت مواجه شدم که با مشکلات برنامه‌ریزی که توسط نامزدها به شیوه‌های غیرمنتظره رفتار می‌کردند، مواجه شدم.

ابتدا، یک استخدام‌کننده فناوری، وقتی درخواست در دسترس بودن نامزد کرد، ناامید شد و نامزد با پیوند Calendly خود پاسخ داد. سوال دوم ناشی از یک سوال در بلاگ Ask a Manager’s Alison Green’s Ask a Manager در شرکت من، که در آن نامزدها به سادگی به استخدام کننده می گفتند که می توانند در زمان X ملاقات کنند.

در حالی که مکالمات هر دو به این سو و آن سو می رفت، همه چیز به قدرت ختم می شود. در اینجا دلیل و آنچه باید در مورد آن انجام دهید آمده است.

تغییر سنت سخت است.

“ما همیشه این کار را انجام داده ایم” کنترل قدرتمندی بر همه ما دارد. استخدام کننده جلسات را برنامه ریزی می کند. دوره، پایان داستان. به جز امروز، همه ابزارهایی برای برنامه‌ریزی جلسات در دسترس دارند.

وقتی کسی بخواهد کارها را متفاوت انجام دهد – و سبز باشد، ممکن است خسته‌کننده باشد. اشاره می کند، اکثر کاندیداهایی که می خواهند زمان های خاصی را برنامه ریزی کنند، تازه وارد نیروی کار می شوند. آنها نمی دانند چگونه “همیشه انجام می شود” زیرا قبلاً این کار را انجام نداده اند.

از کسی بخواهید که شما را تغییر دهید. روش شما برای انجام کارها ممکن است ناراحت کننده باشد.

کاندیداها احساس قدرت می کنند

کمبود نیروی کار وجود دارد، اما فقط در برخی رشته ها. برخی از موقعیت ها مملو از متقاضیان است. صرف نظر از این همه اخبار در مورد استعفای بزرگ و کمبود نیروی کار، کاندیداها احساس می کنند که این وظیفه آنهاست که ببازند. استخدام کنندگان ممکن است بدانند که ۳۰۰ متقاضی واجد شرایط برای این موقعیت وجود دارد، اما نامزدهای شغل ممکن است ندانند.

اگر نامزدی احساس قدرت می‌کند، ممکن است تصور کند که شما بیشتر از آن‌ها به شما نیاز دارید، بنابراین قدرت را دارند.

چه کسی واقعاً قدرت را دارد؟

آیا بازار نامزدها است یا بازار شرکت؟ پاسخ مثبت است — این هر دو است. کاندیداها این روزها به همان اندازه که شرکت ها با نامزدها مصاحبه می کنند، با شرکت ها مصاحبه می کنند. و استخدام باید برای تصدیق آن تغییر کند. شما نمی توانید فرض کنید که نامزدها برنامه های خود را تغییر می دهند تا شما را بپذیرند. شما باید باور داشته باشید که آنها گزینه های اضافی دارند، و حتی اگر نداشته باشند، نمی خواهند برای شرکتی کار کنند که آنها را وادار به پرش از حلقه ها می کند.

راه حل

این نیست که چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه می کند. این در مورد یافتن راه حل است. یک روش آسان در راه تقویم های الکترونیکی وجود دارد. به جای اینکه از یک نامزد در دسترس بودن آنها را بپرسید، به سادگی پیوند تقویم تعاملی خود را ارسال کنید و به آنها اجازه دهید یک نقطه را انتخاب کنند.

اما، این بیشتر از آن: این در مورد مبارزه نکردن برای برنده شدن است. همه یک چیز را می خواهند – موقعیتی که با فرد مناسب پر شود. نامزدها نمی‌خواهند در شرکت‌هایی کار کنند که در آن ناراضی هستند، و استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام نمی‌خواهند افراد ناراضی برای آنها کار کنند.

اگر رویه های سختگیرانه ای وجود دارد که باید دنبال کنید (به هر دلیلی)، آنها را در تماس اولیه خود قرار دهید. نگویید، “در دسترس بودن خود را برای من ارسال کنید”، بگویید، “شما با سه نفر مختلف ملاقات خواهید کرد، و این می تواند بسیار پیچیده باشد که همه را در یک صفحه قرار دهید، بنابراین می توانید لطفا سه ساعت مختلف برای من ارسال کنید. بلوک هایی که در آن در دسترس خواهید بود؟” به جای اینکه از آنها انتظار داشته باشید که از هنجارهای نانوشته فرهنگی پیروی کنند، قوانین را به مردم بیاموزید.

با هم کار کنید و وقتی کسی نزدیک می شود توهین نکنید. چیزها متفاوت است همه می گویند که کاندیداهایی می خواهند که بتوانند خارج از چارچوب فکر کنند، پس وقتی این کار را انجام می دهند خوشحال باشید، حتی اگر برنامه شما را کمی به هم بزند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی