عمومی

وندی سرویس Drive-Thru مجهز به هوش مصنوعی را راه اندازی می کند

وندی سرویس Drive-Thru مجهز به هوش مصنوعی را راه اندازی می کند

در اقدامی که پتانسیل ایجاد انقلابی در صنعت فست فود را دارد، Wendy’s و Google Cloud همکاری گسترده ای را برای اجرای آزمایشی راه حل پیشرفته هوش مصنوعی (AI) به نام Wendy’s FreshAI اعلام کردند. . این فناوری با به کارگیری فناوری هوش مصنوعی Google Cloud و مدل‌های زبان بزرگ (LLM) تجربه سفارش غذای رانندگی وندی را تغییر می‌دهد.

درایو-ترو بهترین کانال سفارش برای ۷۵ تا ۸۰ درصد بوده است. از مشتریان وندی با این حال، ارائه یک تجربه سفارش بدون درز با استفاده از اتوماسیون هوش مصنوعی به دلیل پیچیدگی‌های گزینه‌های منو، درخواست‌های ویژه و سر و صدای محیط، چالش‌های خود را دارد. به عنوان مثال، تمرین وندی در تهیه غذا هنگام سفارش و اجازه دادن به مشتریان برای سفارشی سازی کامل سفارشات، منجر به میلیاردها ترکیب سفارشی بالقوه می شود که فضایی را برای اشتباهات یا اشتباهات باقی می گذارد. هدف قابلیت‌های هوش مصنوعی Google Cloud کاهش این مشکلات، افزایش تجربه رانندگی برای مشتریان، کارمندان و صاحبان امتیاز است.

«وندی بیش از ۵۰ سال پیش اولین پنجره مدرن وانت را در صنعت معرفی کرد. تاد پنگور، رئیس و مدیر عامل Wendy’s گفت، و ما خوشحالیم که به کار خود با Google Cloud ادامه می دهیم تا موج جدیدی از نوآوری را به تجربه رانندگی از طریق رانندگی بیاوریم. فناوری هوش مصنوعی مولد Google Cloud فرصت بزرگی را برای ما ایجاد می‌کند تا تجربه‌ای واقعا متمایز، سریع‌تر و بدون اصطکاک را برای مشتریان خود ارائه کنیم و به کارمندان ما اجازه می‌دهد تا تمرکز خود را بر تولید غذاهای عالی و ایجاد روابط با طرفداران ادامه دهند که باعث می‌شود آنها بارها و بارها برگردند.

برای کسب‌وکارهای کوچک در بخش خدمات غذایی، این جهش فناوری نشان‌دهنده طرحی بالقوه برای فعالیت‌های خودشان است. این نشان می‌دهد که چگونه استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به بهبود کارایی، رضایت مشتری و عملکرد کلی کسب‌وکار منجر شود.

در ماه ژوئن، Wendy قصد دارد اولین آزمایشی خود از فناوری هوش مصنوعی Google Cloud را در منطقه کلمبوس، OH راه‌اندازی کند. رستوران این آزمایشی شامل پیشنهادات هوش مصنوعی مولد جدید، مانند Vertex AI، برای مکالمه با مشتریان، درک درخواست های سفارشی، و ایجاد پاسخ به سوالات متداول خواهد بود.

همه اینها توسط LLMهای اصلی Google که داده‌های منوی وندی، قوانین تجاری و منطق ایجاد شده برای نرده‌های محافظ مکالمه، و ادغام با سخت‌افزار رستوران و سیستم نقطه فروش را دارند، تامین می‌شود. هدف Wendy’s با استفاده از هوش مصنوعی مولد ساده‌سازی فرآیند سفارش است و کارمندان را قادر می‌سازد تا بر ارائه غذای باکیفیت و خدمات استثنایی تمرکز کنند.

توماس کوریان، مدیر عامل Google Cloud، اضافه کرد: «هوش مصنوعی مولد اساساً در حال تغییر است. نحوه تعامل مردم با برندها، و ما پیش‌بینی می‌کنیم که ادغام وندی با فناوری هوش مصنوعی مولد Google Cloud، استاندارد جدیدی برای تجربه‌های رانندگی عالی برای صنعت خدمات سریع ایجاد کند.”

از سال ۲۰۲۱، Wendy’s از Google استفاده کرده است. تجزیه و تحلیل داده های ابری، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین (ML) و ابزارهای ابری ترکیبی برای افزایش تجربه مشتری. این همکاری در حال انجام، و آزمایشی هوش مصنوعی آتی، نشانگر عصر جدیدی برای صنعت رستوران خدمات سریع است، دورانی که در آن هوش مصنوعی و فناوری ابری نقش اصلی را در ارائه یک تجربه برتر به مشتری ایفا می کنند.

در مواجهه با چنین نوآوری، صاحبان مشاغل کوچک باید مزایای بالقوه ادغام راه حل های هوش مصنوعی را در عملیات خود در نظر بگیرند. این می تواند از سیستم های سفارش دهی کارآمدتر تا بهبود خدمات مشتری و هوش تجاری را شامل شود. از آنجایی که Wendy’s و Google Cloud به پیشبرد مرزهای امکان پذیر در صنعت خدمات سریع ادامه می دهند، واضح است که آینده این بخش به شدت تحت تأثیر نوآوری های تکنولوژیکی خواهد بود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی