عمومی

هفت راه برای ایجاد محتوای تبدیل بهتر

هفت راه برای ایجاد محتوای تبدیل بهتر

نوشتن یک مقاله موفق پس از زدن دکمه انتشار به پایان نمی رسد. برای یک بازاریاب محتوا، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی به چشم می رسد و آن کلیک ها را به فروش یا سرنخ های جدید برای کسب و کار شما تبدیل می کند.

اما با وجود تمام رقابت های موجود، چگونه می توانید از بقیه متمایز شوید. از نویز و نوشتن محتوایی که تبدیل می شود؟ در اینجا چند نکته ضروری وجود دارد:

svg%3E - هفت راه برای ایجاد محتوای تبدیل بهتر

۱٫ نمایه خواننده هدف خود را شناسایی کنید

قبل از اینکه به نوشتن بپردازید، چند قدم به عقب بردارید و ابتدا به این فکر کنید که برای چه کسی می نویسید. از خود بپرسید مهم سوالات:

  • چه بازاری را هدف قرار می دهید؟
  • چه نوع مخاطبانی را مد نظر دارید؟ می‌خواهید جذب کنید؟
  • نیازها، خواسته‌ها، مشکلات و اهداف آنها چیست؟
  • به نظر شما چه چیزی می‌توانید به خوانندگان هدف ارائه دهید که باعث شود آن‌ها بخواهند به شما گوش دهند، مانند شما، و مهمتر از آن در دراز مدت، به شما اعتماد دارد؟

هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید، نمایه هدف خود را ایجاد کنید و محتوای خود را از آنجا برنامه ریزی کنید.

ChatGPR می تواند به شما در ایجاد نمایه های مشتریان کمک کند. به عنوان مثال، من دستور زیر را به آن دادم:

svg%3E - هفت راه برای ایجاد محتوای تبدیل بهتر

کسب و کار من دوچرخه های الکترونیکی می فروشد. لطفا پروفایل های مشتری هدف من را ایجاد کنید

این نوع نمایه مشتری است که برای مثلاً یک پست وبلاگ در مورد مقیاس پذیرتر، مقرون به صرفه تر، ابزار CRM همه کاره با کاربری آسان.

۲٫ یک تیتر جذاب بسازید

سرفصل‌ها تعیین می‌کنند که آیا هیچ یک از خوانندگان هدف شما اصلاً برای خواندن مقاله شما کلیک می‌کنند یا خیر، بنابراین بهتر است سرفصل خود را برجسته کنید.

هنگامی که عنوان خود را ایجاد می کنید، با یک عدد شروع کنید، سپس با قرار دادن اطلاعات ارزشمند آن را دنبال کنید تا مخاطبان هدف خود را علاقه مند نگه دارید.

اگر یک بازاریاب محتوا را هدف قرار می دهید. به عنوان مثال، در اینجا لیستی از عناوین بالقوه ای وجود دارد که می توانند مورد توجه قرار گیرند:

  • ۱۰ مرحله برای ایجاد یک پست وبلاگی که به تبدیل شدن ادامه می دهد
  • ۷ دلیل برای نرخ کلیک شما مأیوس کننده هستند (و چگونه آنها را برطرف کنید)
  • ۱۲ راهبرد بی عیب و نقص برای بازدید مجدد بیشتر از وب سایت شما
  • ۵ چیزی که هرگز نباید در صفحه رسانه اجتماعی کسب و کار خود پست کنید
  • < /ul>

    همیشه بهتر است بیش از یک عنوان برای یک مقاله پیش‌نویس کنید، بنابراین اگر ایده‌هایتان تمام شد، اینجا یک تولیدکننده سرفصل.

    ۳٫ یک lede قانع کننده بنویسید

    زمانی که عنوان جذاب شما خوانندگان هدف شما را جذب کرد، این موضوع را با یک بازکننده به همان اندازه جذاب دنبال کنید. این همان چیزی است که Lede نامیده می شود و همانطور که تعریف شده توسط Merriam-Webster، این بخش مقدماتی مقاله شما است که هدف آن “ترغیب خواننده به خواندن داستان کامل است.”

    اگر Lede شما بتواند به خوانندگان شما بگوید که مقاله شما پاسخ سوالات آنها را به طور مختصر خواهد داشت. جملات، با واژگان آسان، و دستور زبان عالی، سپس شما یک دستور العمل عالی برای یک لید دارید که می تواند خوانندگان شما را به خواندن ادامه دهد.

    یک لد خوش نوشته می تواند نرخ پرش خود را کاهش دهید< /a> و افراد بیشتری را تشویق کنید تا با صفحه شما تعامل داشته باشند.

    ۴٫ داستانی جذاب بگویید

    خوانندگان خود را با یک عنوان کلیکی ناامید نکنید تا در مورد محتوای واقعی مقاله شما کوتاه بیایید. اگر عنوان شما می گوید که ۱۰ نکته برای افزایش تعامل رسانه های اجتماعی دارید، این ۱۰ نکته را به خوانندگان خود بدهید و آنها را واضح و عملی کنید.

    در غیر این صورت، خوانندگان خود را ناامید خواهید کرد و برای آمدن کوتاهی نمی کنید. به سایت خود بازگردید.

    ۵٫ مدرک خود را ذکر کنید

    مگر اینکه درس‌هایی از تجربه به اشتراک بگذارید، همیشه اظهارات خود را با حقایق پشتیبانی کنید.

    خوانندگان چنین نیستند. این روزها به راحتی متقاعد می‌شوید – و افراد زیرک‌تر ممکن است حتی مشکوک شوند – اگر بدون هیچ مدرک محکمی برای پشتیبان ادعاهای خود، ادعاهای خود را پشت سر بگذارند.

    برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری واقعی که قادر به تبدیل خوانندگان به با بازگشت دنبال کنندگان یا خریداران، از ادعاهای خود با مطالعات و آمار از منابع قانونی پشتیبانی کنید. مطمئن شوید که منابع شما جدید هستند.

    یک قانون سرانگشتی خوب این است که در عرض دو سال پس از انتشار به منابع پایبند باشید. هر مرجعی که بیش از دو سال باشد قدیمی است و احتمالاً از نظر سنی غیرقابل اعتماد است، به ویژه آمارهایی مانند به‌روزرسانی‌های الگوریتم موتورهای جستجو، احساسات رسانه‌های اجتماعی، نظرسنجی‌های آنلاین و سایر بخش‌هایی که به سرعت در حال حرکت هستند، حساس به زمان هستند.

    ۶٫ از قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

    یکی از راه‌هایی که می‌توانید به سرعت مسیر خود را برای جلب توجه و اعتماد مخاطبان هدف خود دنبال کنید، اینفلوئنسرها را دریافت کنید تا از شما پشتیبانی کنند.

    • رفتار کنید. جستجو در جایگاه هدف خود برای دیدن اینفلوئنسرها در فضای شما. رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا بررسی کنید که چه کسی چه کسی است. معمولاً افراد (خوانندگان هدف شما) تعداد زیادی پست نوشته شده توسط این تأثیرگذاران را به اشتراک می گذارند.< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-large-leaderboard-2-0" ezaw="580" ezah="400" class="ezoic-ad"/>
    • در مرحله بعد، وبلاگ های اینفلوئنسرها را بررسی کنید. آنچرا که آنها مجبور به گفتن هستند بخوانید. مانند مرحله ۱، سعی کنید نیازها، خواسته‌ها، اهداف و آنچه را که باید به آن‌ها ارائه دهید مشخص کنید.
    • سپس، ببینید آیا می‌توانید آدرس ایمیل اینفلوئنسر را پیدا کنید.

    اگر در سطح بین المللی بازاریابی می کنند، ایده خوبی است که به دنبال اینفلوئنسرها در کشورهای مختلف بگردید.

    بر اساس نمایه ای که از آنها ایجاد کرده اید، شروع به برچسب زدن این اینفلوئنسرها به عنوان سوم کنید. مقاله‌های مهمانی که فکر می‌کنید ممکن است مرتبط باشند.

    مثلاً، پیوندی به یک وبینار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا انجمن بازاریاب رسانه‌های اجتماعی آینده ارسال می‌کنید و یکی از تأثیرگذاران هدف خود را برچسب‌گذاری می‌کنید: یک مدیر رسانه اجتماعی.

    از طرف دیگر، شما همچنین می توانید پست وبلاگ خود را در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی بنویسید، به یکی از پست های اینفلوئنسر خود در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی لینک دهید—حتی یک یا دو نقل قول از اینفلوئنسر خود را وارد کنید، سپس یک لینک و برچسب ارسال کنید. اینفلوئنسر شما روی آن است.

    یک راه خوب برای بررسی اینکه آیا اصلاً توجه اینفلوئنسر هدف خود را به خود جلب کرده‌اید این است که آیا اینفلوئنسر پست شما را مجدداً به اشتراک گذاشته یا پسندیده است.

    اگر اینفلوئنسر دوست داشت یا دوباره به اشتراک گذاشت، اکنون زمان پیگیری است: پیامی بسازید که بتواند علاقه اینفلوئنسر را برانگیزد.

    دو کار وجود دارد که می‌توانید از اینجا انجام دهید:

    • از اینفلوئنسرها دعوت کنید تا در محتوا با نویسندگان خود همکاری کنند
    • یک پست بلاگ جمع بندی تخصصی با اینفلوئنسرهای هدف شما انجام دهید

    اگر در هر یک از این تلاش‌ها موفق شدید، در راه افزایش سرسام آور اثبات اجتماعی مقاله خود در بلاگسفر هستید. هنگامی که مقاله یک اینفلوئنسر یا پست وبلاگ جمع بندی متخصص را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، به خصوص با حمایت اینفلوئنسر، فالوورهای اینفلوئنسر نیز شروع به توجه به شما خواهند کرد.

    ۷٫ هرگز فراموش نکنید که تماس clarion خود را صدا کنید

    همانند هر پست وبلاگی که هدف آن تبدیل است، یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) همیشه برای دوره یکسان است.

    CTA جایی است که شما سپس خوانندگان راضی خود را به انجام اقداماتی هدایت می‌کنید، مانند مثال‌های زیر، جایی که آنها را به آنجا معرفی می‌کنید:

    • برای یک خبرنامه ثبت نام کنید: همه پلتفرم های بازاریابی ایمیلی به شما امکان می دهد آن فرم های انتخاب را برای استفاده در محتوای خود راه اندازی کنید
    • در یک دوره آزمایشی رایگان از خدمات خود مشترک شوید
    • یک قرار ملاقات با شما تعیین کنید: در آنجا برنامه‌های زمان‌بندی قرار هستند که حتی به مشتریان شما اجازه می‌دهند برای جلسه پیش‌پرداخت کنند< /li>
    • یک عضویت یک ماهه (یا سالانه) در برنامه خود بخرید
    • با شما تماس بگیرید. می‌توانید این تماس‌های تلفنی را با استفاده از فناوری‌هایی مانند IVR اندازه‌گیری کنید.
    • کتاب الکترونیکی خود را در آمازون و غیره سفارش دهید.

    موفقیت تبدیل مقاله شما با تعداد خوانندگانی که واقعاً CTA شما را دنبال می کنند اندازه گیری می شود. بنابراین مطمئن شوید که CTA خود را در جایی قرار دهید که به راحتی قابل مشاهده باشد. CTA خود را با نوشتن دستورالعمل‌های واضح با تصاویر بصری، مانند عکس‌های صفحه‌نمایش یا ویدیو، اشتباه بگیرید.

    نتیجه گیری

    با میلیون‌ها پست وبلاگی که در روز منتشر می‌شوند، انتشار یک پست وبلاگی که تبدیل به آن می‌شود می‌تواند یک چالش باشد. اما هرگز نمی‌توانید با محتوای کاملاً تحقیق شده و شخصی‌شده که توسط اینفلوئنسرها پشتیبانی می‌شود و یک فراخوان برای اقدام واضح، اشتباه کنید. آن را امتحان کنید و ببینید چگونه برای شما کار می کند.

    تصویر: $


    < /div>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی