عمومی

Salesforce یک برنامه ChatGPT را برای کاربران Slack راه اندازی می کند

Salesforce یک برنامه ChatGPT را برای کاربران Slack راه اندازی می کند

یک ChatGPT برنامه برای Slack توسط Salesforce و OpenAI معرفی شده است که خلاصه‌های مکالمه فوری، ابزارهای تحقیق و کمک به نوشتن را مستقیماً در Slack ارائه می‌کند.

برنامه ChatGPT که توسط OpenAI مستقیماً بر روی پلتفرم Slack ساخته شده است، طراحی شده است. به میلیون ها شرکت کمک می کند تا با بهره وری بیشتر کار کنند. این دانش موجود در Slack را با هوش ChatGPT ترکیب می‌کند، با هدف توانمندسازی کاربران Slack با اطلاعات مورد نیاز برای بهره‌وری بیشتر و پیشرفت سریع‌تر در کار.

salesforce launches a chatgpt app - Salesforce یک برنامه ChatGPT را برای کاربران Slack راه اندازی می کند



برنامه ChatGPT برای Slack

Salesforce قبلا یک نظرسنجی از بیش از ۵۰۰ رهبر ارشد فناوری اطلاعات انجام داده بود که نشان داد اکثریت قابل توجهی هوش مصنوعی مولد را برای تجارت خود در ۱۸ ماه آینده در اولویت قرار می دهند. یک سوم از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که این یک “اولویت اصلی” است.

بیشتر رهبران فناوری اطلاعات مورد بررسی معتقدند که هوش مصنوعی مولد این پتانسیل را دارد که به آنها کمک کند تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند و همچنین از داده ها و مزیت ها استفاده کنند. کارآمدتر عمل کند. ۸۱ درصد انبوه گفتند که هوش مصنوعی مولد باید هم منابع داده عمومی و هم منابع خصوصی را با هم ترکیب کند.

اعطای “ابر قدرت های جدید” به مشتریان

در بیانیه ای در وب سایت Salesforce، مدیر محصول Slack، نوح دسای وایس، گفت: : «OpenAI یک مشتری بزرگ Slack بوده است، و ما حتی از این که آنها یک شریک شگفت‌انگیز Slack باشند، هیجان‌زده‌تر هستیم. برنامه ChatGPT برای Slack عمیقاً قدرت مدل‌های زبانی پیشرفته OpenAI را در رابط مکالمه Slack ادغام می‌کند. تناسب طبیعی تر از این نمی تواند وجود داشته باشد.

“این به مشتریان با کمک به آنها برای استفاده از دانش جمعی بایگانی کانال های سازمانشان، قدرت های فوق العاده جدیدی می دهد. ما از شراکت با OpenAI برای آوردن قدرت‌های مولد هوش مصنوعی مستقیماً به Slack برای ارائه کارایی بهره‌وری برای همه هیجان‌زده هستیم.”

Slack ChatGPT Security

برنامه ChatGPT بر روی پلتفرم مورد اعتماد Slack ساخته شده است، و بنابراین تضمین می کند که مشتریان دارای کنترل های دقیق برای مدیریت ایمن دسترسی شخص ثالث به داده های خود در Slack هستند. این برنامه همچنین در کنار بیش از ۲۶۰۰ ادغام دیگر در اکوسیستم برنامه در دسترس خواهد بود.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی