عمومی

نگران این هستید که دیگران در حین رانندگی پیامک ارسال کنند؟ در اینجا چیست مطالعه هاروارد نشان می دهد که آنها واقعاً انجام می دهند

نگران این هستید که دیگران در حین رانندگی پیامک ارسال کنند؟ در اینجا چیست
مطالعه هاروارد نشان می دهد که آنها واقعاً انجام می دهند

تقریباً از هر ۱۰ مسافر، ۹ نفر به‌طور معمول فعالیت‌های دیگری را هنگام رانندگی انجام می‌دهند. و برخی از این فعالیت‌ها خطری بزرگ‌تر از ارسال پیامک در حین رانندگی دارند. هجده درصد از زمان چندوظیفه ای آنها صرف خواندن ایمیل ها می شود و ۹٫۵ درصد دیگر صرف پاسخگویی به آن ایمیل ها می شود.

نزدیک به ۹ درصد از زمان انجام چند کار در رفت و آمد صرف خواندن می شود (با نگاه کردن به متن، نه از طریق صدا). و مسافران فقط کمتر از ۴ درصد از زمان رانندگی خود را صرف کنفرانس ویدئویی با همکاران یا مخاطبین تجاری می کنند.

اینها یافته های مطالعه جدید و آزاردهنده به سرپرستی توماز تئودوروویچ، محقق هاروارد. تئودوروویچ و تیمش تصمیم گرفتند تا بدانند مسافران چه مقدار از زمان رانندگی خود را صرف چند کار می کنند و این فعالیت های اضافی چیست. برای کشف این موضوع، آنها ۴۰۰ کارمند دانشی را که رفت و آمد می‌کردند، استخدام کردند و از آنها خواستند تا نظرسنجی‌های استفاده از زمان را تکمیل کنند و همچنین به سؤالات مربوط به فعالیت‌های رفت‌وآمد خود پاسخ دهند. پاسخ‌های آن‌ها باید باعث نگرانی شما به‌عنوان یک راننده و حتی بیشتر از آن به‌عنوان رئیس شود، اگر یکی از کارمندانتان به شغل خود رفت و آمد کنند.

۸۷ درصد چند کار در حین رانندگی انجام می‌شود.

محققان از اینکه متوجه شدند مسافران ۸۷ درصد از مواقعی که پشت فرمان بوده اند، متعجب شدند. رافالا سادون، استاد مدیریت بازرگانی و یکی از نویسندگان مطالعه دانشگاه هاروارد، در یک حساب از یافته ها. و سادون مشکوک است که ممکن است آن چیزی که این مطالعه نشان می دهد حتی رایج تر باشد، زیرا برخی از پاسخ دهندگان چند وظیفه ای ممکن است تمایلی به اعتراف به این رفتار بالقوه خطرناک نداشته باشند.

مرگ‌های ناشی از تصادفات رانندگی طبق گزارش اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافت و به بالاترین حد در ۱۶ سال گذشته رسید. دلایل متعددی برای این افزایش وجود دارد، اما رانندگی در حین انجام چند کار مشکلی رو به رشد است. ارسال پیامک در حین رانندگی به اندازه کافی بد است، اما حداقل بسیاری از سیستم های تلفن برای کمک به رانندگان طراحی شده اند تا با پیامک های خود کنار بیایند در حالی که دست خود را روی فرمان و چشمان خود را به جاده نگاه می دارند. برای مثال، تلفن‌های اندرویدی در حالت رانندگی، متن‌های دریافتی را به‌طور خودکار با صدای بلند می‌خوانند و از رانندگان دعوت می‌کنند تا پاسخی را به صورت گفتار به نوشتار بنویسند. اگرچه ممکن است نرم‌افزار ایمیل فاقد ویژگی‌های مشابه باشد، به این معنی که رانندگانی که هنگام پشت فرمان به ایمیل‌ها می‌خوانند و به آنها پاسخ می‌دهند احتمالاً خود و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهند. همین امر در مورد مطالعه، مرور رسانه‌های اجتماعی، کنفرانس ویدیویی، و بسیاری از موارد دیگر که شرکت‌کنندگان در مطالعه گزارش می‌کنند که در حین رانندگی انجام می‌دهند نیز صدق می‌کند.

نویسندگان این مطالعه می گویند که پرداختن به این رفتارها در حال حاضر بسیار مهم است، زیرا خودروهایی با توانایی های خودران جزئی به طور گسترده در دسترس خواهند بود. اما، آن‌ها خاطرنشان می‌کنند، برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی، خودروهای خودران کاملاً مستقل نخواهند بود و به یک راننده انسانی نیاز دارند که کنترل خودرو را پس از دوره‌هایی از رانندگی خودران یا هر زمان که شرایط جاده‌ای پیش می‌آید که رانندگی خودکار نمی‌تواند از پس آن برآید. . “راننده باید بتواند توجه بصری خود را از کار غیر رانندگی به رانندگی تغییر دهد، زمینه کار رانندگی را درک کند (از وضعیت ترافیک، آب و هوا، تا مقصد مورد نظر راننده) و کنترل فیزیکی را در دست بگیرد. وسیله نقلیه، یادداشت نویسندگان مطالعات. و، آنها می گویند، مسافران ممکن است کمتر از ۱۰ ثانیه برای انجام این سوئیچ فرصت داشته باشند. با توجه به این واقعیت‌ها، به نفع همه است که سایر وظایفی که در حین رانندگی انجام می‌دهند، نیاز به توجه بصری یا استفاده از دست‌هایشان نداشته باشد.

کارمندان شما حواسشان پرت می‌شود. .

البته، اکثر مسافران امروزی اصلاً اتومبیلی ندارند که خودشان رانندگی کنند، حتی برای مدت کوتاه. بنابراین انجام هر کاری که نیاز به تمرکز چشمان شما از رانندگی دارد، خطر جدی دارد. ممکن است آنقدر باهوش باشید که این کار را نکنید. اما اگر کارمندانی دارید که با ماشین به محل کار خود رفت و آمد می کنند، تحقیقات نشان می دهد که از هر ۱۰ نفر ۹ نفر در حین رانندگی به ایمیل ها پاسخ می دهند، مطالعه می کنند یا کارهای دیگری انجام می دهند. نمی‌توانید جلوی این رفتار را بگیرید، اما می‌توانید آن را منصرف کنید، به‌عنوان مثال با اطلاع‌رسانی به کارمندان که چه نوع کاری در حین رانندگی مناسب است، مانند پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی، و کدام کار مناسب نیست. همچنین ممکن است تعیین خط‌مشی کمک کند، به عنوان مثال، اینکه هیچ‌کس انتظار نمی‌رود به ایمیل‌ها تا پس از رسیدن به دفتر پاسخ دهد.

هر کاری که انجام می‌دهید، وقتی در جاده هستید، به‌ویژه در ساعات شلوغی، آگاه باشید که رانندگان اطراف شما احتمالاً چند کاره هستند. پس هوشیار باشید ممکن است خطرناک‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی