عمومی

مکان‌های امتیازدهی مترو به مناسبت چیپ ملی سیب زمینی روز با آیتم منوی منحصر به فرد

مکان‌های امتیازدهی مترو به مناسبت چیپ ملی سیب زمینی
روز با آیتم منوی منحصر به فرد

Baked Lays و Subway برای معرفی یک پیشنهاد جدید با زمان محدود برای جشن گرفتن روز ملی چیپس سیب زمینی. ساندویچ جدید که Footlong Crisp نام دارد، چیپس سیب‌زمینی Baked Lays را به عنوان رویه ساندویچ کلاسیک Footlong Subway دارد. ساندویچ برای مدت محدودی در مکان‌های شرکت‌کننده مترو در دسترس خواهد بود.

طبق بیانیه مطبوعاتی Subway، ساندویچ Footlong Crisp با افزودن چیپس‌های سیب‌زمینی ترد Baked Lays تغییری در مدل کلاسیک Footlong است. . این ساندویچ در دو نوع موجود است: Subway Club Footlong Crisp که دارای بوقلمون، رست بیف و ژامبون است و Veggie Delite Footlong Crisp که دارای سبزیجات تازه و پنیر است.

“لن ون پوپرینگ، مدیر ارشد برند و نوآوری در Subway، گفت: “ما از شراکت با Baked Lays برای معرفی این ساندویچ جدید هیجان انگیز به مشتریان خود هیجان زده هستیم.” “Footlong Crisp یک ترکیب خوشمزه در ساندویچ Footlong کلاسیک ما است و ما فکر می کنیم که مشتریان ما آن را دوست خواهند داشت.”

روز ملی چیپس سیب زمینی هر ساله در ۱۴ مارس در ایالات متحده جشن گرفته می شود. این تعطیلات برای جشن گرفتن محبوبیت چیپس سیب‌زمینی، که میان‌وعده‌ای محبوب در ایالات متحده و سراسر جهان است، ایجاد شد.

رستوران‌های مترو روز ملی چیپس سیب‌زمینی را در ۱۴ مارس جشن می‌گیرند

subway baked lays national potato chip day - مکان‌های امتیازدهی مترو به مناسبت چیپ ملی سیب زمینی
روز با آیتم منوی منحصر به فرد

همکاری بین Baked Lays و Subway یک تناسب طبیعی است، زیرا هر دو برند به دلیل تعهد خود به کیفیت و نوآوری شناخته شده اند. Baked Lays، محصول Frito-Lay، با سیب زمینی واقعی درست می شود و حاوی ۶۵٪ چربی کمتری نسبت به چیپس سیب زمینی معمولی است. از سوی دیگر، Subway به دلیل مواد تازه و تعهد به ارائه گزینه‌های فست فود سالم‌تر شناخته شده است.

ساندویچ جدید Footlong Crisp نشانه محبوبیت چیپس سیب‌زمینی در ایالات متحده است و مطمئناً در بین مشتریان مترو محبوب خواهد بود. افزودن چیپس سیب‌زمینی Baked Lays به ساندویچ کلاسیک Footlong می‌افزاید و مطمئناً به منوی Subway خوش‌آمد خواهد بود.

Subway در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در منوی خود ایجاد کرده است. ، در تلاشی برای جذب طیف وسیع تری از مشتریان. افزودن ساندویچ Footlong Crisp جدیدترین مورد از یک سری نوآوری از زنجیره فست فود است که به دلیل تعهد خود به کیفیت و ارزش شناخته شده است.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی