عمومی

کسب و کار کوچک اداره (SBA) یک برنامه اقدام جدید سهام را اعلام کرده است که از هر مرحله از سفر کارآفرینی پشتیبانی می کند.

برنامه اقدام برابری با هدف کمک به کارآفرینان جوامع محروم است که اغلب می توانند موانع و مشکلاتی را در این زمینه تجربه کنند. دسترسی به منابع برای کمک به موفقیت آنها در تجارت.

ابتکار جدید SBA محصولات و خدماتی را برای کمک به همه کارآفرینان در جوامع محروم در راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار کوچک ارائه می دهد.



اداره مشاغل کوچک برنامه اقدام جدید برابری را اعلام می کند

با همکاری دستور اجرایی (EO) 13985 (“پیشبرد برابری نژادی و حمایت از جامعه محروم” از طریق دولت فدرال»)، برنامه اقدام برابری مجدداً بر نقش SBA در کاهش موانع مالکیت مشاغل کوچک تأکید می‌کند.

از جمله عناصر کلیدی برنامه اقدام برابری، بهبود دسترسی به سرمایه و پر کردن شکاف‌های مالی است. از طریق ابزارها و منابع هوشمند.

این ابتکار همچنین با هدف بهبود دسترسی به کمک‌های بلایای طبیعی و کمک به کسب‌وکارهای کوچک ناشایست در هنگام مواجهه با موقعیت‌های پیش‌بینی نشده، مجهزتر می‌شوند.

دسترسی به مشاوره تجاری، آموزش و خدمات

برنامه اقدام همچنین دسترسی به مشاوره کسب و کار، آموزش، و خدمات را در جوامع غیر مستحق، از طریق مراکز کسب و کار زنان، مراکز گسترش کسب و کار کهنه کار، دفاتر عملیات میدانی، و خلبان ناوبرهای جامعه طرح نجات آمریکایی بهبود بخشید. برنامه.

شکستن موانع طولانی مدت

سخنرانی در ۱۴ آوریل، در سخنرانی متمرکز بر SBA که گام های تاریخی برای رسیدگی به نابرابری ها، موانع کمتر، و سایر سیستم ها برداشته است. ایزابلا کاسیلاس گوزمان، مدیر SBA، گفت: «برنامه اقدام سهام SBA مجدداً بر تعهد سازمانی ما برای شکستن موانع طولانی مدت تأیید می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کارآفرینان ضعیف می‌توانند به سرمایه، شبکه‌ها دسترسی داشته باشند. منابع و فرصت‌هایی که آنها برای تحقق رویای آمریکایی خود برای مالکیت کسب‌وکار به آن نیاز دارند.

در کنار برنامه‌های بیش از ۹۰ آژانس فدرال دیگر، برنامه اقدام سهام SBA با هدف هموار کردن زمینه بازی برای همه کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها است. اولویت دولت بایدن-هریس، و توانمندسازی آنها برای رقابت در یک اقتصاد جهانی به طور فزاینده و استفاده از فرصت های جدید ارائه شده توسط قوانین تحول آفرین، مانند قانون مشاغل زیرساختی و سرمایه گذاری رئیس جمهور بایدن (قانون زیرساخت های دو حزبی)”.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی