3 درس بازاریابی از برندهای مورد علاقه Gen-Z

۳ درس بازاریابی از برندهای مورد علاقه Gen-Z
به عنوان اولین نسلی که کاملاً دیجیتالی بومی است، Gen-Zers –آنهایی که بین سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۲ متولد شده اند – در مرکز صحنه هستند. در خرید آنلاین. قدرت هزینه Gen-Z به ۳۶۰ میلیارد دلار رسیده است. بر اساس نظرسنجی ماه مه از ۱۱۱۷ نفر، بیش از ۵۵ درصد از افراد بین ۱۸ تا ۲۴ سال، در ماه گذشته به صورت آنلاین خرید کرده اند. این نظرسنجی از Gen-Zers ایالات متحده از پلت فرم اتوماسیون طراحی تبلیغاتی Creatopy.
So what do you need to در مورد این نسل فن آوری می دانید؟ عمدتاً، آنها برندها را با استانداردهای بسیار بالا نگه می دارند. بر اساس این گزارش، پلتفرم تجارت الکترونیک آمازون، برند ورزشی نایک و خردهفروش مد شین به عنوان برترین انتخابهای Gen-Z از نظر برندها پیشتاز هستند. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا این برندها Gen -Z خریداران.
۱٫ سرعت و کارایی را در اولویت قرار دهید
خریداران Gen-Z در دنیایی پرسرعت به دنیا آمده اند — بنابراین وارد سفر شوید. Bogdan Carlescu معاون بازاریابی Creatopy به Inc میگوید: «آمازون با ارائه محصولات متنوعی که برای سفارش از همان وبسایت در دسترس است، با زمانهای تحویل کوتاه، این مشتریان جوان را جذب میکند. “آنها انتظار دارند که فناوری زندگی آنها را آسانتر کند و تجربه خرید آنها را راحتتر کند.”
علاوه بر این، Gen-Z کوتاهتر است. ترومن رائه، مدیر حساب آژانس مشاوره ای که بر بازاریابی Gen-Z تمرکز دارد، می گوید: دامنه توجه، به این معنی که “اگر یک تبلیغ به طور مکرر برای همان کاربران هدف قرار گیرد، نسبت به محصول و برند شما بیش از هر چیز دیگری بی تفاوتی ایجاد می کند.” strategies نود و هشتم.
۲٫ مدافع تغییرات اجتماعی
کارلسکو توضیح می دهد که نایک در صدر قرار گرفت زیرا از تغییرات اجتماعی حمایت می کرد و در مورد مختلف موضع می گرفت. مسائلی که اعضای Gen-Z عمیقاً به آنها اهمیت می دهند. کارلسکو اضافه میکند که کمپین نمادین کالین کپرنیک تنها یک نمونه از این اقدامات است. Gen-Z مارک هایی را ترجیح می دهد که الهام بخش هستند و از درگیر شدن در مسائلی که جامعه را تحت تأثیر قرار می دهند ترسی ندارند.
“این نسلی است که کارلسکو میگوید: معتقد است شرکتها در بهبود جامعه نقش دارند، بنابراین باید به آنها نشان دهید که کاری بیش از فروش یک محصول انجام میدهید. “با این حال، پیامهایی که ارائه میدهید باید با باورها و ارزشهای شرکت شما مطابقت داشته باشد. Gen-Z اقدامات اجرایی را نمیپذیرد و اگر بخواهید از مسائل اجتماعی کسب درآمد کنید، از شما دعوت میکند.”
۳٫ از پیامهای بازاریابی بسیار شیک بگذرید
شین موفق میشود Gen-Z را نه تنها با قیمتهای مقرونبهصرفه خود جذب کند. ، بلکه با حضور آنها در رسانه های اجتماعی — YouTube، Instagram، TikTok — و همکاری با اینفلوئنسرهای مختلف.
“Gen-Z اصالت می خواهد، مارک هایی که صحبت می کنند — نه تقلید — زبان آنها، به خصوص وقتی صحبت از بازاریابی در رسانه های اجتماعی می شود،” لورا تریف، مدیر رسانه های دیجیتال Creatopy به Inc می گوید. “برای جلوگیری از تعاملات ناخوشایند، برندها باید با اعضای جامعه Gen-Z، نانو و میکرو اینفلوئنسرها که به دنبال کنندگان آنها نزدیک تر هستند، شریک شوند، نه تنها با افراد مشهور و مدل ها. آنچه که Gen-Z می خواهد در رسانه های اجتماعی ببیند این است. محتوای مرتبط، محتوایی که خودانگیخته و خام به نظر میرسد، نه بسیار صیقلی.”
موسس Gen-Z-led social media agency Z Link، اریفیلی گوناری، موافق است که برندها نباید خود را خیلی جدی بگیرند یا در رسانه های اجتماعی خیلی تلاش کنند. گوناری به برندها توصیه میکند که با کاربران Gen-Z در برنامه به شیوهای سرگرمکننده و معمولی تعامل داشته باشند و رویکردی جامعهمحور به برنامه داشته باشند. گوناری اضافه می کند که محتوای تولید شده توسط کاربر از نظر تعامل با نام تجاری، تبلیغات سنتی را شکست می دهد.