عمومی

مدیر عامل گوگل می گوید اگر بازگشت شما به طرح آفیس اینطور نیست این 3 کاری را که اشتباه انجام می دهید را بگنجانید

مدیر عامل گوگل می گوید اگر بازگشت شما به طرح آفیس اینطور نیست
این ۳ کاری را که اشتباه انجام می دهید را بگنجانید

با این وجود، دلایل معتبری وجود دارد که بخواهید تیم خود را بخواهید بازگشت در دفتر. قطعاً نقش‌ها و تیم‌هایی وجود دارند که از حضور در کنار هم سود می‌برند. مهم نیست که چقدر به ملاقات در زوم عادت کرده ایم، هرگز از نظر ایجاد روابط جایگزین گفتگوهای رو در رو نمی شود. وقتی همه با هم در یک اتاق هستید، برخی از انواع همکاری آسان‌تر است.

به همین دلیل است که تعادل بین نیازهای کسب و کار شما و نیازها و خواسته های تک تک اعضای تیم شما یکی از سخت ترین چالش هایی است که بسیاری از رهبران در حال حاضر با آن روبرو هستند. این هم برای مشاغل کوچک و هم برای شرکت های بزرگ صادق است.

برای مثال Google را در نظر بگیرید، که تلاش زیادی برای کشف راه پیش رو انجام داده است. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، علناً در مورد چگونگی فکر این شرکت در مورد این تعادل صحبت کرده است. این شرکت بر روی انواع جدیدی از فضاهای کاری سرمایه گذاری کرده است، یک برنامه کاری ترکیبی را پیاده سازی کرده است و به کارکنان این امکان را داده است که در مواقع مناسب به صورت دائمی از راه دور کار کنند.

پیچای سه مورد را که هر کسب و کاری باید در حین فکر کردن و ایجاد برنامه ای برای بازگشت به دفتر در نظر بگیرد، برجسته کرده است:

۱٫ هدف

دلیل واقعی شما برای بازگرداندن افراد به دفتر چیست؟ اگر پاسخ این است که با داشتن همه افراد در یک مکان احساس بهتری دارید زیرا مدیریت آنها را آسان‌تر می‌کند، این کار را اشتباه انجام می‌دهید. از سوی دیگر، رهبران باهوش بر بیان هدف و مزایای گردآوری مجدد افراد در یک مکان متمرکز هستند.

“A پیچای در مصاحبه با وال استریت ژورنال سال گذشته. “اما من فکر می کنم ما می توانیم در مورد زمانی که آنها در آن هستند، هدفمندتر عمل کنیم، مطمئن شویم که جلسات گروهی، همکاری، طوفان فکری خلاق یا ایجاد جامعه در آن زمان اتفاق می افتد.”

۲٫ انعطاف پذیری

“چیزی که بیش از همه در مورد آن هیجان زده هستم این است که فکر می کنم آینده کار منعطف خواهد بود” پیچای گفت. نکته این است که وضعیت همه یکسان نیست، بنابراین برنامه شما باید انعطاف‌پذیری را به عنوان یک ارزش اصلی داشته باشد.

در Google، که یعنی دادن حق انتخاب به مردم برخی از کارمندان تمام وقت به دفتر بازخواهند گشت. دیگران یک رویکرد ترکیبی را اتخاذ می کنند که در آن سه روز در هفته در دفتر کار می کنند و بقیه زمان را از خانه کار می کنند. در موارد دیگر، کارمندان ممکن است انتخاب کنند که جابجا شوند و برای مدتی کاملاً از راه دور کار کنند.

“بسیاری از ما همچنین از انعطاف پذیری کار کردن از خانه چند روز [در] هفته و گذراندن وقت لذت می بریم. در شهر دیگری برای بخشی از سال، یا حتی نقل مکان دائمی به آنجا،” پیچای سال گذشته در یک پست وبلاگ نوشت. “محل کار آینده Google برای همه این امکانات جا خواهد داشت.”

حتی اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، ممکن است وقتی با این فرض شروع می کنید که برنامه شما باید شامل یک عنصر انعطاف پذیری باشد، تعجب کردید که چگونه گزینه های مختلفی را می توانید برای تیم خود ایجاد کنید.

۳٫ انتخاب

این کافی نیست که راه های متفاوتی برای کار کردن افراد داشته باشید، بلکه باید به تیم خود اجازه دهید تا در مورد آن نظر داشته باشد. برای آنها به عنوان یک تیم و به عنوان فردی بهترین کار را انجام می دهد. این یک چالش است زیرا همیشه تنش بین آنچه یک مدیر فکر می کند برای تیمش بهترین است و آنچه که یک فرد تصمیم گرفته است برای خودش بهترین است وجود خواهد داشت.

“حس ایجاد جامعه، پرورش خلاقیت در همکاری در محل کار همه شما را به یک شرکت بهتر تبدیل می کند.” یک target=”_blank” href=”https://www.youtube.com/watch?v=j9qGmO8Yy-Y”>مصاحبه در دانشگاه استنفورد در ماه آوریل. “من انعطاف پذیری به مردم را به همین صورت می بینم، خیلی واضح است. من فکر می کنم ما قویاً به ارتباطات حضوری اعتقاد داریم، اما فکر می کنم می توانیم به روشی هدفمندتر به آن دست یابیم و به کارمندان اختیار و انعطاف بیشتری بدهیم. “

نکته این است که بهترین طرح این نیست که همه را به دفتر بازگردانیم زیرا این روشی است که استفاده می‌کند. بودن. بهترین برنامه طرحی است که سه چیز را در نظر بگیرد: هدف، انعطاف پذیری و انتخاب.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی