عمومی

12 قدمی که باید بعد از دریافت بازخورد منفی درباره فرهنگ شرکت شما

۱۲ قدمی که باید بعد از دریافت بازخورد منفی درباره
فرهنگ شرکت شما

یک فرهنگ شرکتی سالم برای پرورش کارمندان بسیار مهم است مشارکت، بهره وری و موفقیت کلی. با این حال، گفتن یک فرهنگ مثبت آسان تر از انجام آن است، و حتی بهترین تلاش ها نیز ممکن است کوتاه بیاید.

وقتی یک کارمند به شما مراجعه می کند. با بازخورد منفی در مورد فرهنگ شرکت، رسیدگی به وضعیت با دقت و حساسیت ضروری است. برای کمک به شما در انجام این کار، ۱۲ عضو شورای کارآفرینان جوان (YEC) بهترین رویکردهای خود را برای پرداختن به بازخورد کارکنان با پاسخ به سوال زیر به اشتراک می گذارند:

«وقتی یک کارمند با بازخورد منفی در رابطه با شما برخورد می کند. فرهنگ شرکت، بهترین رویکرد برای مدیریت آن چیست؟ اولین قدم یک رهبر باید چه باشد؟»

svg%3E - 12 قدمی که باید بعد از دریافت بازخورد منفی درباره
فرهنگ شرکت شما

در اینجا آنها به شما توصیه می کنند که این وضعیت منفی را به فرصتی برای رشد تبدیل کنید.



۱٫ با دقت گوش دهید

«ایجاد فرهنگ شرکت کار سختی است، و اگر کسی آنقدر شجاع است که به شما بازخورد منفی بدهد، حتما گوش کنید. در حالی که لازم نیست در مورد هر بازخورد اقدامی انجام دهید، می‌توانید بازخورد را در زمینه‌هایی که می‌توانید در طول زمان تأثیر مثبتی بر آن‌ها داشته باشید، اولویت‌بندی کنید. اگر بازخورد باعث تغییر شد، آن را با آن فرد در میان بگذارید و برای راه‌حل مشارکتی تلاش کنید.» ~ جی تی آلن، myFootpath LLC

۲٫ سعی کنید آن را شخصی نگیرید

«مکث کنید. نفس کشیدن. تشخیص دو چالش برای غلبه بر. یکی این است که کارمند شما احتمالاً عصبی است و احتمالاً چندین لایه پیام در پشت پیام وجود دارد. آنها را بیرون بکشید و به اصل موضوع بپردازید. در عین حال، شما احتمالاً این موضوع را شخصی می‌گیرید، که تمرکز بر کمک به آنها در برقراری ارتباط را دشوار می‌کند. این ایستگاه‌ها واقعاً توانایی ما را برای بررسی نفس‌هایمان آزمایش می‌کنند.» ~ الکس فورمن، Performica

۳٫ رفتار خود را بررسی کنید

“من همیشه نگرانی های مربوط به فرهنگ شرکت را جدی می گیرم. وقتی کارمندان به فرهنگ اهمیت می دهند، چیز خوبی است و زمانی که مسئولیت گفتن مشکلی را به شما بر عهده می گیرند، نشانه مهمی است. هنگامی که شما یک رهبر هستید، فرهنگ از شما شروع می شود، بنابراین باید اولین قدم را برای بررسی رفتار خود بردارید. چه خواسته ای از مدیران خود دارید؟ آیا منابعی را برای مطابقت با استانداردهای خود فراهم می کنید؟» ~ مت دویل، سازندگان اکسل

<۴٫ از صداقت آنها ابراز قدردانی کنید

“وقتی شرکتی را اداره می کنید، قطعا بازخوردی از کارمندان خود دریافت خواهید کرد. برخی مثبت و برخی منفی خواهند بود، اما شما باید هر دو نوع را به صورت حرفه ای مدیریت کنید. به آنچه کارکنان خود می گویند گوش دهید. قدردانی خود را به خاطر رساندن آن به اطلاع خود ابراز کنید و سعی کنید به روشی سازنده و مشارکتی به آن رسیدگی کنید. اگر نمی توانید راه حلی ارائه دهید، با حوصله توضیح دهید که چرا نمی توانید. ~ توماس گریفین، OptinMonster

۵٫ راه حل ها را بپرسید

“اولین کاری که باید انجام دهید این است که بازخورد آنها را تایید کنید و از آنها برای صراحتشان تشکر کنید. در مرحله بعد، بهتر است به حرف های آنها گوش دهید و از آنها بپرسید که آیا مایلند راه حلی برای رفع مشکل ارائه دهند یا خیر. این نشان می‌دهد که علی‌رغم نقص‌هایی که اشاره شد، فرهنگ شرکت برای بازخورد ارزش قائل است و مشارکت را تشویق می‌کند، که به تصویری مثبت و ایجاد اعتماد کمک می‌کند.» ~ استفانی ولز، فرم‌های قدرتمند

۶٫ ریشه مشکل را بیابید

“اگر بازخورد منفی از یک کارمند در مورد فرهنگ شرکت خود دریافت می کنید، کلید مدیریت وضعیت این است که بفهمید چرا آنها چنین احساسی دارند هنگامی که متوجه شدید که آیا این یک سوء تفاهم یا یک بیانیه دقیق است، می توانید برنامه ریزی حرکت بعدی خود را شروع کنید. برای سوء تفاهم، وضعیت را توضیح دهید و نقاط مشترک پیدا کنید. از سوی دیگر، مشکلات واقعی فرهنگی باید در داخل مورد رسیدگی قرار گیرد.» ~ کریس کریستوف، MonsterInsights

۷٫ تجارب کارمند خود را تأیید کنید

“بهترین رویکرد برای مدیریت بازخورد منفی در مورد فرهنگ شرکت این است که ابتدا به تجربه کارمند گوش دهید، تأیید کنید و اعتبار دهید. مهم است که آرام بمانید، سؤالات روشن کننده بپرسید و برای یادگیری بیشتر آماده باشید. همچنین باید از کارمند بپرسید که چگونه می‌خواهد به این موضوع رسیدگی شود و سپس برای یافتن راه‌حل با یکدیگر همکاری کنید.» ~ اندرو مونرو، AffiliateWP

۸٫ سؤال بپرسید

“اولین کاری که وقتی کارمندی با بازخورد منفی به من نزدیک می شود انجام می دهم سوال پرسیدن است. نکته کلیدی این است که سوالات بی گناه بپرسید تا در مورد منبع مشکل بدانید. کارمند شما قدردانی خواهد کرد که به موضوع گوش می‌دهید و سعی می‌کنید به ته موضوع برسید، که می‌تواند به شما کمک کند فرهنگ شرکت خود را دوباره ارزیابی کرده و احیا کنید.» ~ جان ترنر، SeedProd LLC

۹٫ نشان دهید که بازخورد آنها مهم است

“این بازخورد کارمندان است که تصویر واقعی از فرهنگ شرکتتان را به شما می دهد. این به شما کمک می کند تا دیدگاهی از دیدگاه آن کارمند به دست آورید. پس با دقت به آنها گوش دهید. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما در ارائه بازخورد به طور منظم احساس امنیت می کنند و با پاسخ مثبت به بازخورد آنها و اطمینان از اینکه بر اساس آن عمل می شود، به آنها بگویید که بازخورد آنها اهمیت دارد. ~ جاش کولباخ، سوئیت عمده فروشی

۱۰٫ با کارمندان خود همدردی کنید

“ابتدا، تصدیق کنید که کارمند شجاع و مسئول برای مطرح کردن چیزی که پرداختن به آن دشوار است. سپس، کمی وقت بگذارید تا در مورد بازخورد کارمند فکر کنید. از هر گونه تلاش برای رد نگرانی کارمند یا توجیه فرهنگ فعلی خودداری کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، واقعاً همدردی می‌کنید و این برای ایجاد تغییرات واقعی و تأثیرگذار بسیار مهم است.» ~ سید بلخی، WPBeginner

۱۱٫ در مورد مثال های خاص بحث کنید

“به آنچه کارمندتان برای گفتن دارد گوش دهید و نمونه های خاصی از مشکلات یا مسائلی را که مشاهده کرده اند بخواهید. مدیران باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشند تا این بحث برای هر دو طرف سازنده و مثبت باشد و داشتن پوست ضخیم بهترین راه برای گوش دادن به شکایات است. اگر کارمند بیان می کند که افراد بیشتری چنین احساسی دارند، جلسه ای ترتیب دهید تا یک بحث آزاد داشته باشید. ~ برایس ولکر، ۴ شرکت بزرگ حسابداری

۱۲٫ برای بهبود فرهنگ اقدام کنید

“اولین قدم شما باید این باشد که قبل از پاسخ دادن، بازخورد را متوقف کرده و به دقت مرور کنید. در مرحله بعد، باید با کارمند به صورت منطقی و محاوره ای صحبت کنید تا ریشه مشکل را بفهمید. هنگامی که متوجه شدید چه چیزی یا چه کسی به فرهنگ آسیب می زند، باید اقدامات اندیشیده شده ای را برای بهبود شیوه ها یا سیاست های درگیر انجام دهید و در عین حال اقداماتی را برای جلوگیری از رفتار بد انجام دهید. ~ Vikas Agrawal، Infobrandz

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی