عمومی

چگونه آنچه می خورید به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند

چگونه آنچه می خورید به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند

مردم همیشه بر ورزش به عنوان کلیدی برای سالم ماندن تاکید می کنند. الف> هنگام ایجاد یک کسب و کار کوچک. به طور روزانه، همانطور که یکی از مربیانم همیشه می گفت، همیشه معتقد بودم که “موشن لوسیون است”. اما شما همچنین باید بدانید که آنچه به بدن خود تغذیه می کنید به اندازه میزان ورزش (و خواب) شما مهم است.

what you eat fuels your business success - چگونه آنچه می خورید به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند

در نمایش رادیویی مشاغل کوچک این هفته، با مری بث آلبرایت صحبت کردم او یک متخصص غذا با تجربه گسترده است، از وکیل غذا تا فینالیست Food Network Star، جایی که در Iron Chef America رقابت کرد. اشتیاق او به غذای خوب از مربیش، جراح افسانه ای ژنرال سی. اورت کوپ، رشد کرد. پس از ۱۵ سال کار با دکتر کوپ در مورد مسائل بهداشتی و غذایی، و حضور در دانشکده حقوق جورج تاون، مری بث در مورد سیستم های غذایی مشاوره داد و ابتکار کاخ سفید را در این زمینه مدیریت کرد. او نویسنده کتاب جدید خود در این زمینه است، “بخورید و شکوفا شوید: چگونه غذا از رفاه احساسی حمایت می کند”.



این چیزی است که من در مصاحبه خود با مری بث صحبت کردم:

  • چگونه برخی غذاها به کاهش التهاب کمک می کنند که می تواند به شما آسیب برساند. سلامت روانی و آسیب رساندن به انرژی مورد نیاز برای اجرای یک کسب و کار موفق.
  • رابطه حیاتی بین میکروبیوم (که مجموعه ای از همه میکروب ها مانند باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها و ژن های آنها است که به طور طبیعی زنده هستند. بدن ما) و مغز.
  • کدام ویتامین‌ها در زمان‌های احساسی شدیدی که بسیاری از ما هر روز در کسب‌وکارهای کوچک خود تجربه می‌کنیم، به بازسازی بدن کمک می‌کنند.
  • چگونه شروع کنیم، توسعه دهیم و به طور دائمی آن را توسعه دهیم. به یک الگوی غذایی سالم روزانه تغییر دهید. مری بث یک برنامه شروع ۳۰ روزه را بررسی می کند که می تواند شما را شروع کند و بتوانید ادامه دهید.

به کل قسمت با مری بث گوش دهید که برای موفقیت در کسب و کار کوچک و زندگی خود باید چه بخورید.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی