عمومی

صاحبان مشاغل خلاق AAPI می توانند برای کمک هزینه و جوایز از JOANN

صاحبان مشاغل خلاق AAPI می توانند برای کمک هزینه و
جوایز از JOANN

شروع یک کسب و کار خلاقانه نیازمند دسترسی به لوازم با کیفیت است. یکی از مقاصد برتر برای بسیاری از مشاغل خلاق، JOANN، اخیراً برنامه ای را برای حمایت از صاحبان مشاغل خلاق راه اندازی کرده است. درباره فرصت و سایر کمک های مالی کسب و کار کوچک در زیر بخوانید.

JOANN Minority Creative Grant Program-

JOANN، فروشگاه های زنجیره ای هنر و صنایع دستی در سراسر کشور، در حال حاضر در حال اجرا سومین برنامه کمک هزینه خلاقانه اقلیت است. این برنامه برای کارآفرینان خلاق ساکن جزایر اقیانوس آرام آسیایی آمریکا آزاد است و بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار به صورت نقدی و جوایز JOANN در دسترس است. به طور خاص، ۲۰ کارآفرین واجد شرایط ۵۰۰۰ دلار اعتبار JOANN، یک بسته محصول به ارزش حدود ۳۵۰ دلار، و پشتیبانی بازاریابی و تبلیغات از JOANN دریافت خواهند کرد. برنامه کمک هزینه خلاق اقلیت در سومین سال حمایت از کارآفرینان خلاق است. اولین تکرار این برنامه به صاحبان مشاغل خلاق سیاه پوست کمک های مالی ارائه می کرد و دومین بار برای صاحبان مشاغل خلاق اسپانیایی باز بود. ۲۹ آوریل آخرین مهلت درخواست برای برنامه امسال است.

Rushville COVID-19 Phase 3-Small Business برنامه کمک هزینه

راشویل، ایندیانا اخیرا جزئیات برنامه جدید کمک هزینه کسب و کار کوچک فاز ۳ COVID-19 خود را اعلام کرد. این شهر به ازای هر کسب و کار تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار کمک مالی برای کمک به بیماری همه گیر ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن، شرکت ها باید درآمد ناخالص کمتر از ۱ میلیون دلار در سال و ۱۰۰ کارمند یا کمتر داشته باشند که اکثریت آنها باید درآمد کم تا متوسط ​​داشته باشند. مشاغل خرد با پنج کارمند یا کمتر نیز واجد شرایط هستند. متقاضیان همچنین باید نحوه استفاده از بودجه برای بهبود بیماری همه گیر را مشخص کنند و متعهد شوند که حداقل تا جولای ۲۰۲۴ باز بمانند. درخواست های کمک هزینه در حال حاضر در دسترس هستند و تا ۲۸ آوریل باز خواهند بود.

برنامه تشویقی مشاغل کوچک سه شهر

Tri-Cities، واشنگتن در آستانه برنامه تشویقی کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کرد که ۳۰۰۰۰ دلار در مجموع بودجه ارائه می دهد. از طریق این برنامه، ۳۰ کسب و کار کوچک محلی ۱۰۰۰ دلار از اتاق بازرگانی منطقه ای سه شهر و راهکارهای حفاظت از رودخانه واشنگتن دریافت خواهند کرد. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید حداقل ۱۸ ماه در کسب و کار و کمتر از ۳۰ کارمند تمام وقت داشته باشند. این برنامه در ابتدا در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد و در آن زمان ۳۸۰۰۰۰ دلار به مشاغل محلی ارائه کرد. استفاده های واجد شرایط از وجوه شامل کمپین های بازاریابی، ارتقاء وب سایت، مبلمان و موارد دیگر است. دوره درخواست از ۱ می باز می شود و در ۲ ژوئن بسته می شود.

Cecilia Russo Marketing Grants

Cecilia Russo Marketing 15 سال موفقیت آمیز در تجارت را توسط new”>support و کسب و کارهای نوظهور در سراسر گرجستان با یک برنامه کمک هزینه جدید. کسب‌وکارهای جدید در سراسر ایالت می‌توانند با ارسال یک طرح کتبی تا ۱۰۰۰ کلمه در توضیح کسب‌وکارشان و نحوه بهره‌مندی آن از بودجه اضافی درخواست دهند. سه متقاضی ۵۰۰۰ دلار کمک هزینه دریافت خواهند کرد. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند از هم اکنون تا اول اکتبر در وب‌سایت شرکت درخواست دهند.

برنامه کمک هزینه خرد RDC شمال نیومکزیکو

شرکت توسعه منطقه ای در شمال نیومکزیکو ارائه حداکثر ۳۰۰۰ دلار به مشاغل کوچک محلی به آنها کمک کنید تا درآمد خود را متنوع کنند، حفظ کنند و رشد دهند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید حداقل شش ماه فعالیت داشته باشند و دفتر مرکزی آنها در شهرستان‌های لوس آلاموس، مورا، ریو آریبا، سن میگل، سندووال، سانتافه یا تائوس باشد. علاوه بر این، مشاغل در مناطق روستایی و آنهایی که تاکنون بودجه دریافت نکرده اند در اولویت قرار خواهند گرفت. علاوه بر این برنامه کمک هزینه، RDC پشتیبانی فنی را برای کمک به کسب‌وکارهای محلی برای دسترسی و درخواست برای سایر فرصت‌های مالی، حتی آن‌هایی که کمک مالی خرد دریافت نمی‌کنند، ارائه می‌کند. آخرین مهلت ارسال درخواست ۱۲ می است.

اعطای کمک‌های مالی مرکز گسترش کسب‌وکار کهنه‌کار

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده اخیرا اعلام کرد ۳٫۵ میلیون دلار کمک مالی برای حمایت از مشاغل کوچک کهنه کار. این کمک‌ها مستقیماً به خود کسب‌وکارها تعلق نمی‌گیرد، اما آن‌ها به مراکز توسعه کسب‌وکار کهنه‌کاران (VBOCs) در آلاسکا، کالیفرنیا، کلرادو، آیووا، نبراسکا، نوادا و کارولینای جنوبی کمک مالی می‌کنند. این مراکز خدمات آموزشی، مشاوره و پشتیبانی را برای صاحبان مشاغل کوچک مشتاق و موجود کهنه کار و نظامی ارائه می دهند. در واقع، مراکز ممکن است راهنمایی و منابعی را ارائه دهند که به صاحبان مشاغل کهنه کار کمک می کند تا فرصت های مالی دیگری را دریافت کنند. این اعلامیه برنامه VBOC را از ۲۲ به ۲۸ مکان گسترش می دهد، به این معنی که این پشتیبانی اکنون در تمام ۵۰ ایالت، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو، جزایر ویرجین ایالات متحده، گوام و ساموآی آمریکایی در دسترس است.

برای آخرین، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

<تصویر: $


بیشتر در: هزینه های کسب و کار کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – ایندیانا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – نیومکزیکو ، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – واشنگتن

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی