عمومی

باور اینکه شما کافی نیستید: 3 گام برای درک و بگذار برود

باور اینکه شما کافی نیستید: ۳ گام برای درک
و بگذار برود

آیا کافی هستید؟

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - باور اینکه شما کافی نیستید: 3 گام برای درک
و بگذار برود

عکس: Getty Images

“شماره. من کافی نیستم.” رابرت در طول یک جلسه مربیگری پاسخ داد. من مدیران بسیار موفقی را هدایت می کنم که بسیاری از آنها این باور اصلی را در مورد خودشان دارند — علیرغم موفقیت های ظاهری زیادشان. از طریق نحوه رهبری و زندگی آنها.

این باور که هرگز کافی نیستید دردناک است. برای کنار آمدن، باید ممکن است بیشتر فشار بیاورید و کارهای بیشتری انجام دهید. یا دیگران را سرزنش کنید تا تمرکز را از شما دور کنند. یا احساسات خود را بی حس کنید و برای جلوگیری از درد فوق العاده شلوغ باشید. صرف نظر از آنچه به دست می آورید، این استراتژی ها (دستیابی، سرزنش، و بی حس کردن) فقط به شما کمک می کند. تسکین موقت. این باور ناکافی هنوز به وجود می آید.

جایگزین این است که واقعاً در مورد آنچه هستی کاوش کنیم. در واقع کافی نیست، این باور چگونه به وجود آمده است، و چه چیزی آن را حفظ می کند. این مستلزم نگاهی دقیق به آینه است — با عشق، شفقت و حمایت. شما می توانید هو را ببینید و بپذیرید این باور بر رهبری و زندگی شما و داستان هایی که برای تداوم آن به خود می گویید تأثیر می گذارد. سپس می توانید آن را رها کنید و در نهایت درد و رنج را رها کنید. چه آرامشی!

  1. آیا معتقدید که کافی هستید؟

  2. در مورد خودتان چه فکر می کنید و به خود می گویید؟

  3. جهان به طور عینی در مورد کافی بودن شما به شما چه می گوید؟

۳ قدم آماره برای شروع بازپس گیری کافی

  1. برای روشن شدن به داخل بروید. ۱۵ دقیقه در زمان خلوت با خودتان سرمایه گذاری کنید و به این سوال فکر کنید: آیا معتقدم کافی هستم؟ اگر حواس‌تان پرت شد (همه ما این کار را می‌کنیم)، فقط به سؤال برگردید. آنچه را که یاد گرفتید بنویسید. بدون قضاوت لطفا

  2. به خودگویی خود توجه کنید. در بقیه روزهای امروز، توجه کنید که چگونه با خودتان صحبت می کنید. داری از خودت تعریف میکنی؟ توهین به خودت؟ نادیده گرفتن خودت؟ همچنین توجه کنید که چگونه خودگفتاری شما با بازخورد خارجی مقایسه می‌شود.

  3. آن را شخصی‌سازی کنید. نامی برای پیام رسان ناکافی بگذارید. چیزی مناسب به ذهن شما خواهد رسید. وقتی آن پیام رسان ظاهر شد، سلام و خداحافظی کنید. بگذارید بداند که این را دارید، شما در امان هستید.

این نوعی خودآگاهی و کار شفابخش است که رهبران دارای عشق Amare شجاعانه انجام می دهند تا بتوانند بهترین آنها

title”>محتوای تجاری حمایت شدهgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - باور اینکه شما کافی نیستید: 3 گام برای درک
و بگذار برود
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی