عمومی

نمایه فیس بوک خود را تقویت کنید و نکات حرفه ای دیگر را دریافت کنید — رایگان، در سری رویدادهای جدید متا

نمایه فیس بوک خود را تقویت کنید و نکات حرفه ای دیگر را دریافت کنید — رایگان،
در سری رویدادهای جدید متا

اگر بیماری همه گیر چیزی را ثابت کرد، آن یک پر جنب و جوش است حضور آنلاین اختیاری نیست. این فرصت شماست تا سطح خود را به سطح بعدی ببرید.

در روز سه شنبه، متا مجموعه رویدادهای آنلاین و حضوری جدیدی را آغاز می‌کند که Small Business Studios نام دارد. مرکز مجازی که تا ماه اکتبر ادامه دارد، وبینارها و کارگاه‌هایی را برای پشتیبانی و ارائه راهنمایی در مورد خلاقیت برای کسب‌وکارهای کوچک، از جمله بهترین شیوه‌ها برای استفاده از ابزارها و خدمات رایگان متا.

همچنین تداوم دارد. off this week یک مجموعه رویداد مجزا، رایگان و حضوری است که آموزش های سطح بالا و جلسات آموزشی انفرادی را ارائه می دهد. مجموعه رویدادهای دو روزه، که در آن Inc. شریک رسانه‌ای است، از چهارشنبه، ۲۰ ژوئیه، در باغ تئاتر دیترویت آغاز می‌شود. میهمانان شامل مدیرانی از Meta، به همراه کارشناسان برندسازی و صاحبان کسب‌وکارهای محلی موفق خواهند بود. .

متا می‌گوید ابتکار جدید از برنامه‌ای الهام گرفته شده است که سال گذشته به نام ایده‌های خوب برگزار شد. تبادل. در این رویداد، مدیران Meta، Vimeo، و Adobe با کارآفرینان گرد هم آمدند تا در مورد نکات مهم درد خود بحث کنند.

با هدف انتظار می‌رود که هر رویداد استودیوی کسب‌وکار کوچک میزبان کارگاه‌های زیر باشد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بر آن نقاط درد غلبه کنند.

  • کارگاه نام تجاری خود را بسازید: ارائه راهنمایی برندینگ به کسب و کارهای کوچک برای استفاده از Facebook و Instagram. انتظار می‌رود این کارگاه روی نحوه تفکر درباره طرز فکر مشتری تمرکز کند، و هنگام ایجاد پست، کپی و خلاقیت ایجاد کند.
  • مدرسه Reels: ایجاد قرقره‌ها یا کوتاه‌مدت را به خوبی یاد بگیرید. ویدیوهایی که ممکن است بینندگان را درگیر کنند. در طول جلسه، متا می‌گوید که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند قفل ابزارهای خلاقانه بومی را برای ایجاد پست‌های موفق اینستاگرام باز کنند.
  • کارگاه مجازی عکاسی: یک متخصص توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان کم هزینه کرد. و تصاویر کم ارتفاع برای اطمینان از اینکه محصولات در دستگاه‌های تلفن همراه و بازاریابی به بهترین شکل ظاهر می‌شوند.
  • پشتیبانی یک به یک: صاحبان کسب‌وکارهای کوچک نیز می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند. پشتیبانی مستقیم، یک به یک برای مشکلاتی که با حساب‌های تجاری خود دارند، یا سؤال‌های فنی که می‌توانند از آنها کمک بگیرند.

در اینجا مجموعه رویدادهای حضوری کامل برای استودیوهای کسب و کار کوچک است.

  • ۲۰-۲۱ ژوئیه: دیترویت. Location: تئاتر باغ. Register for the event اینجا.
  • ۳-۴ اوت: کلمب، اوهای. Location:   Vue. ثبت نام در ۱۴ ژوئیه آغاز می شود.
  • ۲۱-۲۲ سپتامبر: کانزاس سیتی، میسوری. موقعیت مکانی: ابوت. ثبت نام در ۲۱ اوت آغاز می شود.
  • ۲۸-۲۹ سپتامبر: آستین. Location: سالن توزیع. ثبت نام در ۲ سپتامبر آغاز می شود.
  • ۱۲-۱۳ اکتبر: سن دیگو. Location: Bldg 177. ثبت نام در ۱۶ سپتامبر آغاز می شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی