عمومی

چگونه هوش استعدادها از هوش مصنوعی برای مطابقت با کارکنان مناسب استفاده می کند برای شرکت شما

چگونه هوش استعدادها از هوش مصنوعی برای مطابقت با کارکنان مناسب استفاده می کند
برای شرکت شما

در طول کووید، چیزی با نحوه کار افراد و آنچه که مایل به انجام آن در محل کار بودند تغییر کرد. صاحبان مشاغل کوچک برای یافتن افراد واجد شرایط با مهارت‌ها و فداکاری مورد نیاز برای جا انداختن مشاغل در سازمان خود تلاش کردند.

مهمان من در نمایش رادیویی مشاغل کوچک می گوید که با استفاده از AI برای “هوش استعداد” برای ارزیابی همجواری مهارت ها (اگر در مهارت A خوب باشید، در مهارت B نیز خوب خواهید بود) مسیرهای غیر سنتی را برای نامزدهایی باز می کند که تجربه انجام کار دقیق، مورد نیاز را ندارند، اما تمام توانایی های مورد نیاز را دارند.

how talent intelligence uses ai to match the right employees - چگونه هوش استعدادها از هوش مصنوعی برای مطابقت با کارکنان مناسب استفاده می کند
برای شرکت شما

الکساندرا لویت نویسنده، سخنران، مشاور و آینده پژوه است که به افراد و سازمان ها کمک می کند تا برای آینده کاری آماده شوند. . او که یک ستون نویس سندیکای ملی برای وال استریت ژورنال است، در مورد مسائل نیروی کار در پنج قاره صحبت کرده است و با سازمان های متعدد Fortune 500 و دولت ایالات متحده مشورت کرده است. کتاب جدید او “استعداد عمیق: چگونه سازمان خود را متحول کنید و کارکنان خود را از طریق هوش مصنوعی توانمند کنید” نام دارد.

این چیزی است که من با الکساندرا بحث کردم:

  • او معتقد است که جهان در نقطه عطف اجتماعی و تکنولوژیکی قرار دارد. صاحبان مشاغل کوچک آماده اند تا کارکنان را برای پیگیری مشاغل مورد نظر خود در سازمان ما توانمند کنند.
  • رهبران کسب و کار به دلیل کمبود استعداد، زمان طولانی استخدام و جابجایی زیاد، جذب استعداد و توسعه را به عنوان چالش های اصلی ذکر می کنند. در همین حال، چالش‌های کلیدی برای تعامل و حفظ شامل مدیریت انتظارات کارکنان مطابق با هنجارهای پس از همه‌گیری است.
  • تحقیق و تجربه او نشان می‌دهد که نزدیک به ۵۰ درصد از استعدادهای برتر در عرض دو سال ترک می‌کنند، اما همچنین اکثر افراد این کار را انجام می‌دهند. اگر فرصت‌های یادگیری و رشد مناسب داده شود، خوشحال می‌شوید.
  • متاسفانه، با رشد شرکت‌ها و جذب هزاران کارمند، رهبران تمایل دارند توانایی‌های نیروی کار خود را از دست بدهند. آن‌ها نمی‌دانند کارمندان چه مهارت‌هایی را قبلاً در محل کار کسب کرده‌اند، چه مهارت‌هایی را که کارمندان به خوبی مجهز هستند، یا چگونه می‌توان از مهارت‌های خاصی برای رشد مشاغل فردی استفاده کرد.
  • هوش مصنوعی این نوید را دارد. موفقیت شغلی بزرگ بعدی که در یک دید آشکار پنهان شده است. مشاغل آنجا هستند و مردم آنجا هستند. این یک مشکل HR یا یک مشکل گردش کار نیست، بلکه یک مشکل تطبیق است.
  • پیدا کردن موارد مناسب بین بهترین افراد و حیاتی‌ترین مشاغلی که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک باید آن‌ها را پر کنند، قابل انجام است. فناوری امروز اینجاست و استراتژی‌های مورد نیاز برای استفاده مؤثر از آن از طرف نیروهای کار ما در حال حاضر در سرتاسر جهان به کار گرفته شده است.

به مصاحبه کامل با الکساندرا لویت در برنامه رادیویی کسب و کار کوچک گوش دهید.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: alexandralevit


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی