عمومیمقالات

10 کتاب تجاری جدید که باید به مطالعه تابستانی خود اضافه کنید فهرست کنید

۱۰ کتاب تجاری جدید که باید به مطالعه تابستانی خود اضافه کنید
فهرست کنید

لیست های مطالعه تابستانی نیستند فقط برای بچه های مدرسه ممکن است به دنبال کتابی برای خواندن در تعطیلات ناهار، کنار استخر یا فقط در تهویه مطبوع باشید. عناوین هیجان انگیز مختلفی در تابستان امسال برای رهبران و کارآفرینان مشاغل کوچک منتشر می شود. در اینجا برخی از امیدوارکننده‌ترین نسخه‌های جدید آمده است:

ناشر: Nolo

این نسخه جدید، به روز شده تا تغییرات اخیر در قانون را منعکس کند، اکنون شامل برخی از بهترین شیوه ها برای نحوه اداره و مدیریت کسب و کار شما می شود. مسائل حقوقی مربوط به بیمه، کارمندان و موارد دیگر.

۲٫ P.A.I.D. معادله: کسب و کار خود را با رسانه های اجتماعی افزایش دهید

توسط Isis Woods

ناشر: Mango Media

Burnt-out معلم مهدکودک که مربی برند و تجارت شد، ایسیس وودز استراتژی های برندسازی، شخصی‌سازی مخاطب و شبکه‌های اجتماعی جذاب.

۳٫ برندهای هدفمند: چگونه هدف و پایداری باعث ایجاد ارزش برند و تغییرات مثبت می شود

توسط Sandy Skees

ناشر: Kogan Page

به گفته مشاور مدیریت و ارتباطات استراتژیک و استراتژیست پایداری سندی اسکیز، کسب و کارها زمانی که ارزش ها و هدف خود را به وضوح بیان می کنند، احتمال موفقیت بیشتری دارند. برندهای هدفمند برای کمک به سازمان‌ها توصیه‌هایی ارائه می‌دهد به جهانی عادلانه کمک کنید و یک مزیت رقابتی پیدا کنید.

۴٫ اعتماد به نقد: راهنمای کارآفرین برای ایجاد یک کسب و کار سودآور< /h3>

توسط Melissa Houston

ناشر: Post Hill Press

اگر کسی با شما در کسب و کار آشنا شود، حسابدار شماست. و این همان چیزی است که CPA Melissa Houston در این راهنمای بی معنی برای کارآفرینان قصد انجام آن را دارد. این کتاب گام‌های سریع و آسانی را برای یادگیری اصول مدیریت پول، اجتناب از تله‌های مالی و سندرم مغرور را شکست داد.

۵٫ عامل FUD: غلبه بر ترس، عدم اطمینان و شک برای دستیابی به غیرممکن

توسط برندان پی کیگان

ناشر: ForbesBooks

اگر از عنوان مشخص نیست، FUD مخفف ترس است ، عدم اطمینان و شک – سه چیز که بسیاری از ما را آزار می دهد. برندن پی کیگان، رئیس هیئت مدیره، رئیس و مدیرعامل ناوگان بازرگانان، توصیه هایی به رهبران کسب و کار دارد تا بر مبارزات داخلی غلبه کنید که آنها را عقب نگه می دارد.

۶٫ برای فرهنگ: قدرت پشت آنچه می‌خریم، آنچه انجام می‌دهیم و چه کسی می‌خواهیم Be

توسط مارکوس کالینز

ناشر: PublicAffairs

دستیار استاد و بازاریاب مارکوس کالینز چند نکته برای گفتن کالینز، که زمانی مسئول استراتژی دیجیتال بیانسه بود، از مثال‌های شخصی از حرفه خود استفاده می‌کند تا به رهبران آموزش دهد که چگونه فرهنگ بر رفتار تأثیر می‌گذارد و به جامعه کمک می‌کند.

۷٫ کسب و کار رادیکال: ریشه کار شما و چگونه می تواند جهان را تغییر دهد< /a>

توسط دیوید گینز

ناشر: The Collective Book Studio

گاهی اوقات می توانید تغییرات مثبتی در جهان ایجاد کنید و تبدیل به سود دیوید گینز، مدیرعامل و رویاپرداز ارشد La Terza Artisan Coffee Roasterie، استراتژی خود را برای انجام این کار در رادیکال کسب و کار تشریح می کند، که مربوط به انجام کاری است که کسب و کارهای خوب به بهترین نحو انجام می دهند: رفع نیازها، حل مشکلات و ارائه ارزش. .

۸٫ اولین کارآفرین خانواده: چگونه به آزادی مالی دست یابیم بدون قربانی کردن آنچه مهم است

توسط استیو چو

ناشر: Harper Business

بسیاری از کارآفرینان با اهدافی مانند داشتن پول کافی برای به راحتی از زمان با خانواده خود لذت ببرند یا از فرسودگی شغلی اجتناب کنند. آنچه در واقع اتفاق می افتد داستان دیگری است، داستانی که پتانسیل آن را دارد که به برنامه های شلوغ تر و بدتر شدن سلامت روان منجر شود. در Family First، استیو چو کارآفرینان دیگری را که می‌خواهند بدون قربانی کردن لحظات مهم به موفقیت برسند، راهنمایی می‌کند.

۹٫ همه پول برابر ایجاد نمی‌شود: چگونه کارآفرینان می‌توانند کد دریافت بودجه مناسب را بشکنند استارتاپ

توسط دیوید ای اسپرنگ و پاتریشیا ام. اوکانل

ناشر: Wiley

< برای کارآفرینان جدید، پیمایش تأمین مالی می‌تواند گیج‌کننده و طاقت‌فرسا باشد، و به راحتی می‌توان متوجه شد که تنها بخشی کوچک از رویای خود را در اختیار دارید. این راهنما از جانباز سیلیکون ولی و رئیس هیئت مدیره، بنیانگذار، مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی Runway Growth Capital دیوید ا. 10-پیشرو-ازطریق-اختلال-یک-تغییر-ساز-راهنما-به-رهبری-قرن بیست و یکم">۱۰٫ رهبری از طریق اختلال: راهنمای تغییر ساز برای رهبری قرن بیست و یکم

توسط Andrew N. Liveris

ناشر: HarperCollins Leadership

Andrew N. Liveris، رئیس سابق و مدیر عامل شرکت Dow شرکت شیمیایی، سخنان حکیمانه خود را برای رهبران تجاری مدرن که می خواهند آینده عادلانه تر و پایدارتری خلق کنند به اشتراک می گذارد.

این مقاله در ابتدا در ماه می/ژوئن ۲۰۲۳ ظاهر شدمجله SUCCESS. عکس توسط iStock/Sensay.

0e6f64813d0298388db4ee02ef210ec3?s=150&d=mp&r=g - 10 کتاب تجاری جدید که باید به مطالعه تابستانی خود اضافه کنید
فهرست کنید

< /div>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی