عمومی

تحقیقات مهم‌ترین چیز شما را آشکار می‌کند کارمندان ممکن است کمبود داشته باشند

تحقیقات مهم‌ترین چیز شما را آشکار می‌کند
کارمندان ممکن است کمبود داشته باشند

یک بحران اتصال در سراسر نیروی کار آمریکایی. بررسی‌های آنلاین کارکنان، احساس فرسودگی شغلی، بی‌اعتمادی و قطع ارتباط بین همکاران و کارفرمایان و همچنین تجارت بالا و کاهش بهره وری و رفاه.

در حالی که بسیاری این بحران را به بیماری همه گیر و این اعتقاد نسبت می دهند که با بازگشت افراد به تعامل حضوری، این احساس خود به خود حل می شود، مشکل قبل از همه گیری وجود داشت. فقط این نیست که مردم احساس انزوا می‌کنند، بلکه بسیاری از شرکت‌ها فاقد ارتباطات و جامعه در نیروی کارشان.

برای کمک به درک این بحران اتصال، آزمایشگاه های BetterUp طی سه سال گذشته چهار نظرسنجی انجام داده است که بیش از ۳۰۰۰ کارگر آمریکایی را در بر گرفته است، داده های بیش از ۱۵۰۰۰۰ عضو BetterUp را ارزیابی کرده و تجزیه و تحلیل مستقلی از ۷۸ نفر انجام داده است. شرکت های برتر در Glassdoor.

تحقیق مشکلات ارتباطی را که کارگران (از راه دور، ترکیبی و حضوری) با آن روبرو هستند آشکار می کند و همچنین استراتژی هایی را ارائه می دهد – که ریشه در عملگرایانه دارد. علم – که ممکن است کارکنان را قادر به ایجاد ارتباطات و ایجاد جوامع قوی در محل کار کند. در اینجا چهار نکته کلیدی وجود دارد: 

۱٫ مردم به دنبال یک حس واقعی ارتباط هستند

بین سازمان‌ها و بازخورد کارمندانشان در مورد وضعیت فرهنگ و ارتباط، گسست وجود دارد. . در حالی که ۹۶ درصد از رهبران می‌گویند که اهمیت مهارت‌های رابطه‌ای را برای کارمندان می‌دانند، تجزیه و تحلیل مستقل BetterUp از ۷۸ شرکت برتر در Glassdoor نشان داد که کارگران همچنان در تلاش برای ایجاد ارتباط مجدد هستند و از هر ۵ نفر ۳ می‌گویند که کارفرمایانشان کارشان را برای حمایت از ارتباط اجتماعی خوب انجام نمی‌دهند. .

بدون رهبری یا سرمایه‌گذاری سازمانی، ۳۶ درصد از کارکنان می‌گویند که برای ایجاد روابط با کیفیت با تیم خود سخت کار نمی‌کنند. و هم تیمی های خود را نمی شناسند. علاوه بر این، آخرین داده ها نشان می دهد که ۴۴٪ دوست واقعی در محل کار ندارند. ۴۳٪ احساس ارتباط با همکاران ندارند. ۳۸٪ به همکاران خود اعتماد ندارند و ۲۲٪ حتی یک دوست در محل کار ندارند.

۲٫ روابط در محل کار حفظ کارکنان را تقویت می‌کند 

در هنگام مبارزه با چیزی مانند استعفای بزرگ، خطرات زیادی برای سازمان‌ها وجود دارد. افرادی که ارتباط کمتری را در محل کار تجربه می کنند، ۷۳ درصد کمتر از همتایان با ارتباط بسیار کمتر مشارکت دارند. افرادی که سطح تعلق کمتری دارند، ۳۱۳ درصد تمایل بیشتری به ترک کار دارند و ۱۷۶ درصد بیشتر احتمال دارد که به طور جدی به دنبال شغل دیگری باشند. این استعدادها کمتر به شغل خود اشتیاق دارند، در عملکرد و همکاری با کیفیت عقب می مانند. داشتن دوستی های کاری می تواند به طور مستقیم به جلوگیری از فرسایش کمک کند.

۳٫ پیش‌فرض کردن وضعیت موجود در دفتر راه‌حل نیست

تغییر از دفتر تأثیرات طولانی مدتی بر توانایی‌های ایجاد رابطه داشته است و پاسخ‌دهندگان گزارش می‌دهند که از زمان شروع همه‌گیری، لحظات ارتباط کاهش یافته است.

اما بازگشت به دفتر راه حل نیست زیرا کارگران ترکیبی ارتباط اجتماعی بیشتری را نسبت به همتایان خود در دفتر تجربه می کنند. دکتر ارین ایاتو از آزمایشگاه های BetterUp گفت: “سوالی که رهبران باید بپرسند این نیست که چگونه همه را به بازسازی اتصال بازگردانیم.” “اما در عوض، “چگونه به کارگران کمک می کنیم تا مهارت ها و ذهنیت های خود را برای بازسازی ارتباط اجتماعی به روشی که برای آنها بهترین باشد، توسعه دهند؟” کارفرمایان می توانند این کار را با دادن فرصت به کارمندان برای انتخاب کار از راه دور یا در دفتر انجام دهند، اما همچنین فراتر از آن به همه راه های جدیدی که به عنوان یک کارفرما برای ایجاد جامعه و فرهنگ نیاز دارید نگاه کنید.”

۴٫ فرهنگ تعلق نتایج مورد نیاز کسب و کار شما را به ارمغان می آورد

استاد، نویسنده و نویسنده وارتون آدام گرانت، عضو هیئت علمی BetterUp، گفت: “این برای افراد کافی نیست. آنها باید احساس کنند که به آنها تعلق دارند.” تعلق به این معناست که به خاطر کسی که هستید دیده شوید و مورد قدردانی قرار بگیرید، نه فقط شامل آن شوید.

کارمندان رتبه بالاتر در تعلق تجربه ۹۲% رشد حرفه ای بیشتر. رشد شخصی ۸۳% بیشتر؛ ۳۶٪ رفاه قوی تر و ۲۴٪ انعطاف پذیری بیشتر. برعکس، کارکنانی که تعلق کمتری دارند، ۱۵۸ درصد اضطراب و افسردگی بیشتر، ۱۵۳ درصد تنهایی بیشتر، ۱۰۹ درصد فرسودگی شغلی و ۷۷ درصد استرس بیشتر گزارش می دهند.

ایجاد فرهنگ تعلق مستلزم توجه و نگهداری است. در میان راه حل های دیگر ذکر شده در این مطالعه، مدیران باید اهداف مشترکی را برای پرورش انسجام و چشم انداز تیم و همچنین ایجاد فضایی برای تعاملات خودجوش و ارتباطات باز ایجاد کنند.

علاوه بر این، اتصال باید در اولویت قرار گیرد زیرا کارگرانی که از راه دور شروع به کار می کنند بیشتر در معرض خطر احساس کم ارتباط هستند. مدیران می توانند در مورد تعلق در ۱:۱ صحبت کنند و فضایی را برای افراد ایجاد کنند تا موانع خود را برای ارتباط بیان کنند. حتی اگر راه‌حل‌ها ناقص باشند، پرسیدن سؤالات با همدلی و قصد واقعی می‌تواند باعث شود کارکنان احساس ارزشمندی و ارتباط داشته باشند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی