عمومی

یک سفرنامه نویس می گوید شما می توانید هر سفری را به یک سفر تبدیل کنید تجربه تغییر زندگی با پرسیدن این 3 سوال

یک سفرنامه نویس می گوید شما می توانید هر سفری را به یک سفر تبدیل کنید
تجربه تغییر زندگی با پرسیدن این ۳ سوال

وقتی افراد سفری را به تصویر می‌کشند که زندگی را تغییر می‌دهد، اغلب به ماجراجویی‌های طولانی در مکان‌های دور فکر می‌کنند — یک تابستان سفر کوله‌پشتی به دور اروپا، یک مأموریت کاری در خارج از کشور، سفری به سبک Eat, Pray, Love برای کشف و شفا شخصی.

این ایده که سفر می تواند متحول کننده باشد قطعا درست است. مطالعات زمان خارج از کشور را به کارآفرینی مرتبط کرده است، و کارشناسان اصرار دارند کار در فرهنگ های دیگر می تواند شما را انعطاف پذیرتر و همدل تر کند، و انسان خودآگاه سفر نه تنها به شما کمک می کند جهان را بشناسید، بلکه به شما کمک می کند خود را بشناسید.

اما به همان اندازه که ممکن است ماجراجویی در سواحل دور، خودتوصیه کننده باشد، حقیقت این است که آنها اغلب هم هستند. کاملاً غیرممکن در زندگی واقعی. شاید نتوانید کسب و کار خود را ترک کنید، با برنامه های تعطیلات مدرسه ازدواج کرده اید، یا بودجه شما به سادگی زیاد نمی شود. یا شاید نتوانید با هرج و مرج و لغو در فرودگاه مواجه شوید تابستان امسال

آیا این بدان معناست که در صورت انتخاب شما محکوم به از دست دادن تمام اثرات تحول آفرین سفر هستید یک دوره کوتاه تر در جایی نزدیک یا آشنا؟ مطابق با سفر نویس پیکو آییر. در یک پست وبلاگ اخیر TED Ideas او ادعا می کند که هر سفری – مهم نیست چقدر کوتاه یا نزدیک – تا زمانی که از آن به عنوان سکوی پرتابی برای تفکر و یادگیری استفاده کنید، می تواند زندگی را تغییر دهد.

“تنها زمانی که به خانه بازمی‌گردید می‌توانید واقعاً یک سفر را درک کنید و تغییراتی را که ممکن است در آن ایجاد کرده باشد، اعمال کنید. او اصرار می‌ورزد. ترفند برای انجام موثر این کار این است که این سه سوال را از خود بپرسید.

۱٫ چه چیزی من را در طول سفرم بیشتر تحت تأثیر قرار داد؟

“برای من، تقریباً همیشه تفاوت‌ها در فرهنگ‌های دیگر است که در نهایت باعث می‌شود عمیق‌تر از درون،” ایر ادعا می‌کند. شاید برای شما این حیرت در منظره زیبایی طبیعی باشد. شاید صحبت با یک غریبه باشد. شاید یک مکان تاریخی است که شما را وادار به تجدید نظر در گذشته کرده است.

در اینجا هیچ پاسخ درستی وجود ندارد — عالی بودن آبجو در آن میکروابجوسازی کوچکی که بازدید کردید به همان اندازه است به عنوان افکار عمیق در مورد ماهیت دموکراسی در پارتنون معتبر است — کلید این است که فهرستی از آنچه که در طول سفر شما را به حرکت در آورده است، تهیه کنید.

۲٫ چه چیزی در سفرم بیشتر مرا شگفت زده کرد؟

غافلگیری اغلب دروازه ای برای یادگیری است. این نشانگر این است که چیزی خارج از انتظارات ما از نحوه کار جهان بود. شاید لازم باشد باورهای خود را به نوعی به روز کنید. چه چیزی این حس را در آخرین سفر شما ایجاد کرد؟

۳٫ چگونه ممکن است سفرم مرا به فکر کردن یا زندگی کردن کمی متفاوت ترغیب کند؟

اکنون که شما داده‌های خام دو پاسخ اول خود را در دست گرفتید، وقت آن است که به این سؤال نهایی مهم بپردازیم: “چگونه در پرتو آنچه دیدیم متفاوت زندگی خواهیم کرد؟” در پاسخ به این سوال، ایر داستانی نه چندان قابل ربط را در مورد اینکه چگونه بازدید از قطب جنوب باعث شد او در مورد تأثیر کره زمین بر محیط زیست تجدید نظر کند، اما پاسخ شما لزوماً شامل یخچال های طبیعی و بحران جهانی نیست.

دیدار با والدینی که همه در مورد جنبه های مختلف مراقبت از کودک استرس دارند (و به سختی به مسائلی که مرا در شب بیدار نگه دار) باعث شد متوجه شوم که بسیاری از چیزهایی که من نگران هستم احتمالاً در نهایت به عنوان یک مادر چندان مهم نیست. میلیون ها و یک راه برای تبدیل شدن به یک والدین موفق وجود دارد، بنابراین باید بیشتر آرام باشم و از سواری لذت ببرم. شهادت در مکان هایی با فقر شدید به عنوان یک یادآوری سالم یا امتیاز من و تشویقی برای سپاسگزاری بیشتر بوده است. و برخی از سفرها به من ایده های طراحی در مورد نحوه تزئین خانه یا الهام از آشپزی برای غذاهای خوشمزه را به من داد.

اینها فقط نمونه های من هستند. غذاهای آماده شما به همان اندازه عجیب و غریب و شخصی خواهند بود. به گفته Iyer، نکته کلیدی این است که شما عمدی در مورد برداشتن چیزی ملموس از سفرهای خود، مهم نیست که چقدر متواضعانه هستید.

“هر روز ۲۰ دقیقه به خود قول دهید تا مطمئن شوید که سفر گم نمی شود.” “چگونه ممکن است اکنون متفاوت عمل کنید؟ از خود بپرسید که چگونه زندگی شما به گونه ای غنی است که قبلا تصور نمی کردید [و] از خود بپرسید که چگونه فقیر است.”

بنابراین در نظر داشته باشید که تکالیف خود را برای بعد از هر سفری که در این تابستان انجام می دهید، در نظر بگیرید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی