عمومی

چگونه لایک های بیشتری از TikTok دریافت کنیم

چگونه لایک های بیشتری از TikTok دریافت کنیم

با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال، مطمئناً به نظر می رسد که همه در سال ۲۰۲۲ در TikTok هستند. کاربران TikTok از همه گوشه های جهان می آیند، اما آنها یک هدف اصلی مشترک دارند: جلب توجه . در غیر این صورت، چرا وقت خود را صرف پست کردن ویدیوهای شخصی برای جلب توجه می کنند؟

این توجه با مشارکت سنجیده می شود، که به اشکال مختلف وجود دارد. حساب‌های Tiktok می‌توانند با به دست آوردن فالوور، بازدید از ویدیو، کسب درآمد و حتی لایک ویدیو، محبوبیت خود را نشان دهند و رشد کنند.



چرا TikTok لایک می‌کند. مهم است؟

برای افزایش محبوبیت سازنده TikTok و افزایش شانس آنها برای ورود به صفحه مورد علاقه For You یا حتی صفحه Discover، آنها باید نه تنها فالوورهای خود را افزایش دهند، بلکه لایک های بیشتری از TikTok به دست آورند. لایک‌ها به روش‌های مختلف به رشد حساب‌های TikTok کمک می‌کنند، از جمله:

  • لایک‌ها بر الگوریتم TikTok تأثیر می‌گذارند – الگوریتم TikTok هنگام تعیین ویدیوهایی که به کاربران نشان می‌دهد، عوامل متعددی را در نظر می‌گیرد، از جمله لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، دنبال‌کردن‌ها و موارد دیگر.
  • لایک‌ها روی صفحه TikTok برای شما تأثیر می‌گذارند – TikTok تعاملات کاربر را به عنوان اولین عامل خود در شخصی‌سازی صفحه برای شما فهرست می‌کند.
  • لایک‌ها باعث لایک‌ها می‌شوند – لایک‌ها به عنوان اثبات اجتماعی برای سایر کاربران در مخاطبان هدف شما به کار می‌روند که حساب TikTok ارزش دنبال کردن را دارد. هرچه تعداد لایک های بیشتری در ویدیوهای TikTok خود دریافت کنید، لایک ها و دنبال کنندگان بیشتری الهام خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: چگونه در TikTok ویروسی شویم

چگونه در ویدیوهای TikTok لایک بیشتری دریافت کنیم

می‌خواهید محبوبیت نمایه TikTok خود را افزایش دهید و لایک‌های بیشتری در ویدیوهای TikTok خود دریافت کنید؟ بیش از حرکات رقص داغ و نور خوب نیاز دارد. می‌توانید ساعت‌ها برای تسلط بر الگوریتم Tiktok وقت صرف کنید، یا می‌توانید نکات ضروری زیر را بررسی کنید که به شما می‌آموزد چگونه در ویدیوهای TikTok خود لایک بیشتری دریافت کنید.

۱٫ دنبال‌کنندگان TikTok خود را درگیر کنید

درگیری از خود منطبق می‌شود، و سازندگانی که مخاطبان خود را درگیر می‌کنند طبیعتاً دنبال‌کنندگان درگیر بیشتری دارند که احتمال بیشتری دارد ویدیوهای آنها را دوست داشته باشند.

۲٫ اینفلوئنسرهای TikTok را دنبال کنید

موفق ترین اینفلوئنسرهای TikTok چه کارهایی انجام می دهند که بیشترین موفقیت را کسب می کنند؟ آنها از چه تکنیک هایی در ویدیوهایی استفاده کرده اند که بیشترین موفقیت را در گرفتن لایک داشته اند؟

۳٫ محتوا را به طور مکرر پست کنید

موفق ترین سازندگان TikTok محتوا را به طور مکرر و مداوم ارسال می کنند. وقتی به طور مداوم ویدیوها را پست می‌کنید، احتمالاً دنبال‌کنندگانی به دست می‌آورید که احتمال بیشتری برای تعامل با نمایه TikTok شما دارند.

۴٫ ویدیوهای کوتاه ایجاد کنید

از آنجایی که الگوریتم TikTok زمان تماشا را در نظر می‌گیرد، ایجاد ویدیوهای کوتاه می‌تواند محبوبیت خود را افزایش دهد زیرا سایر کاربران بیشتر احتمال دارد که آنها را تا پایان تماشا کنند.

۵٫ Trends TikTok را بشناسید

ایجاد ویدیوهایی که با گرایش‌های TikTok مطابقت دارند، راهی عالی برای افزایش محبوبیت ویدیو و دریافت لایک‌های بیشتر است. فید خود را برای آخرین روندها، از جمله هشتگ‌های پرطرفدار، چالش‌ها و موارد دیگر زیر نظر بگیرید.

۶٫ محتوای خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید

می‌توانید با تبلیغ متقابل ویدیوهای TikTok خود در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، Instagram، یا YouTube، محتوای خود را در چندین پلتفرم به اشتراک بگذارید.

۷٫ چالش ها را بپذیرید

ویدیوهای چالشی بخشی جدایی ناپذیر از جامعه TikTok هستند. سازندگانی که در چالش‌هایی مانند چالش‌های رقص شرکت می‌کنند، ارتباط خود را در آن جامعه نشان می‌دهند و احتمال جلب توجه ویدیوهایشان را بیشتر می‌کنند.

نکته‌های بیشتر برای نحوه دریافت لایک در TikTok

پرطرفدارترین TikTok ویدیوها به شانس رها نمی شوند و کاربران بیشتری در حال اجرای استراتژی هایی برای دریافت لایک بیشتر در محتوای خود هستند. مانند سایر پلتفرم‌ها، ایده‌های جدیدی برای افزایش محبوبیت ویدیوهای اصلی شما وجود دارد.

۸٫ از هشتگ‌ها در توضیحات ویدیو استفاده کنید

حتماً از هشتگ‌های مناسب در توضیحات ویدیوی خود استفاده کنید تا بازدیدها و لایک‌های ویدیویی TikTok بیشتر شود. هشتگ‌ها ویدیوهای یک دسته را گروه‌بندی می‌کنند، بنابراین درج استراتژیک آنها در توضیحات ویدیوی خود به کاربران علاقه‌مند به موضوع کمک می‌کند محتوای شما را پیدا کنند.

۹٫ نمایه TikTok خود را بهینه کنید

مطمئن شوید که نمایه TikTok شما دارای نام کاربری جذاب، سرگرم کننده و به یاد ماندنی است که برای سایر کاربران متمایز خواهد بود. از یک عکس نمایه با کیفیت بالا استفاده کنید، نمایه TikTok خود را به سایر حساب‌های رسانه اجتماعی خود پیوند دهید، و فراموش نکنید که نمایه خود را عمومی کنید.

۱۰٫ عناوین ویدیویی جالب ایجاد کنید

قبل از اینکه ویدیویی را پست کنید، مدتی را به یک عنوان جذاب فکر کنید که کاربران را وادار به کلیک بر روی ویدیو کند. اگر عنوان شما مخاطبان شما را جذب نکند، ویدیوی شما پسندهای زیادی دریافت نخواهد کرد.

۱۱٫ از صداها و موسیقی منحصر به فرد استفاده کنید

یکی از راه های متمایز شدن در TikTok استفاده از قسمت هایی از آهنگ ها یا جلوه های صوتی است که برای پلتفرم جدید هستند. ایجاد محتوای منحصربه‌فرد که از سایر ویدیوهای TikTok جدا باشد، راهی عالی برای جذب دنبال‌کنندگان بیشتر و ویروسی شدن است.

۱۲٫ مخاطبان خود را بشناسید

سازندگان TikTok که به طور مداوم ویدیوهای محبوب ارسال می کنند، مخاطبان هدف خود را می شناسند. این به آن‌ها امکان می‌دهد ویدیوهای معتبری ایجاد کنند که به‌طور ارگانیک خواسته‌های دنبال‌کنندگانشان را برای ویدیوهای اصلی برآورده می‌کند.

۱۳٫ سبکی ایجاد کنید

می‌خواهید از ویدیوهای دیگر در TikTok متمایز شوید و محتوای خود را لایک یا لایک کنید؟ یک سبک امضا برای پست های خود ایجاد کنید تا ویدیوهای شما در یک یا دو دسته اصلی قرار گیرند. این به شما کمک می کند تا جایگاه مناسبی ایجاد کنید و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

۱۴٫ همکاری

اگر ویدیوی جدید شما ۱۰۰۰۰ پسند از مخاطبان شما دریافت کند، اگر این گروه از بینندگان را دوبرابر کنید، چند لایک می‌گیرد؟ با سایر سازندگان در جایگاه خود همکاری کنید، و هر دو از مزایای مخاطبان بیشتر و رشدی که در پی خواهد داشت، لذت خواهید برد.

چرا TikToks شما بازدید می‌کند اما لایک نمی‌گیرد؟

دریافت تعداد زیادی بازدید اما تعداد لایک های کمی در TikTok غیرعادی نیست. اگر ویدیویی در صفحه TikTok For You ظاهر شود، کاربران به‌طور خودکار ویدیو را می‌بینند، اما لزوماً آن را دوست نخواهند داشت. برای دریافت لایک های بیشتر در رسانه های اجتماعی در آن ویدیوها، نکات بالا را برای دریافت لایک های بیشتر TikTok امتحان کنید. سازندگانی که توجه می‌کنند متوجه افزایش تعامل خود خواهند شد.

آیا باید برای حساب TikTok خود لایک بخرید؟

در حالی که ممکن است خرید لایک‌های TikTok و تقویت آن یک راه حل سریع به نظر برسد. محبوبیت یک پروفایل، ایده خوبی نیست. در حالی که خرید لایک لزوما مخالف شرایط خدمات TikTok نیست، تعامل غیراصولی مانند لایک های پولی می تواند منجر به پرچم گذاری یک حساب توسط این پلت فرم شود. خرید لایک همچنین برای سایر معیارهای تعامل مانند فالوورها یا بازدیدها به همان شکلی که لایک رایگان می تواند سودی نداشته باشد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: TikTok
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی