عمومی

چگونه با سایمون تی بیلی متحد دیگران باشیم

چگونه با سایمون تی بیلی متحد دیگران باشیم

آیا عبارت “مهربانی: آن را منتقل کنید” شنیده اید؟ نویسنده، سخنران اصلی و مربی موفقیت سایمون تی بیلی به در جزئیات میزبان کارن آلن است تا در مورد ارزش همکاری، چگونگی دستیابی به موفقیت در محل کار، نحوه غلبه بر شکست ها و چالش ها و اینکه چگونه مردان می توانند روحیه دهند صحبت کند. و از زنان حمایت کنید.

گذر از مهربانی

وقتی سایمون با ایجاد نام تجاری خود به عنوان یک کارآفرین، او چندین مربی داشت که نه تنها به او کمک کردند، بلکه به او کمک کردند. کمک و دانش آنها منحنی یادگیری او را کاهش داد، به او نشان داد که از چه اشتباهاتی باید اجتناب کند و به او کمک کرد تا کارهای کلیدی را که باید انجام دهد مشخص کند. در حالی که او مطمئناً طعم خود را به آموزش آنها اضافه می کرد، همیشه به یاد می آورد که آن افراد چقدر مهربان بودند و انتقال آن را به دیگران بدون هیچ رشته ای انجام می داد. چه درس بزرگی را همه ما می توانیم در زندگی خود بگنجانیم.

چگونه به موفقیت برسیم

سایمون سه نکته برای موفقیت در هر شغلی که دنبال می‌کنید ارائه کرد. اول، توانایی یادگیری، حذف و یادگیری مجدد را توسعه دهید. چه درگیر خواندن بیشتر یا مطالعه مدل های مختلف کسب و کار باشد، به وضعیت موجود رضایت ندهید. دوم، از شکست نترسید. شکست می تواند فرصت دیگری برای اختراع مجدد باشد. در نهایت، اطراف خود را با افرادی محاصره کنید که از شما باهوش تر هستند. این به شما کمک می‌کند تا چیزها را متفاوت ببینید و بتوانید خودتان را در مسیر جدیدی حرکت دهید.

واقعی شما باشید

سایمون بر این باور است که یکی از بزرگترین شکست‌هایش زمانی رخ داد که برای اولین بار سخنرانی اصلی را شروع کرد. در ابتدا او تحویل خود را از یک سخنران معروف الگوبرداری کرد و متوجه شد که با تلاش برای تقلید از او به جای اینکه خودش باشد، نمی تواند به سطح بعدی برسد. مهم است که بی اصالت را کاهش دهید زیرا خود بودن بزرگترین موفقیت را برای شما به همراه خواهد داشت.

همکاری کنید، رقابت نکنید

وقتی ذهنیت گسترده یا فراوانی دارید، فضایی را برای همکاری و ساختن کار دیگران فراهم می‌کنید، که اثر موجی بزرگ‌تری ایجاد می‌کند. اگر احساس می‌کنید که دیگران هم‌اکنون پیام مشابهی را به اشتراک می‌گذارند، بخشی را پیدا کنید که با شما طنین‌انداز شود و آن را در جهت دیگری ببرید. تفسیر یا تعامل شما با مطالب برای شما منحصر به فرد خواهد بود، و در حالی که به کار یا شخص الهام بخش اعتبار می دهید، می توانید چاشنی خود را به آن اضافه کنید. هرچه بیشتر با دیگران همکاری کنید به جای رقابت با آنها الف>، همه بیشتر برمی خیزند. بهره وری را افزایش می دهید و کارها را سریعتر انجام می دهید زیرا می توانید در لحظه از ذهن ها استفاده کنید.

چگونه زنان می توانند در کار موفق شوند

با وجود بسیاری از مکان‌های کاری که هنوز مردانه هستند، سایمون معتقد است که برای زنان ضروری است مردی را در محل کار پیدا کنند که به آنها ایمان داشته باشد و می توانند به عنوان مدافع، متحد یا حامی آنها عمل کنند. این مربوط به شما یا آنها نیست؛ این در مورد این است که چگونه متحد شما می تواند به گسترش اعتبار و دیده شدن خود برای شما کمک کند. همچنین مهم است که دائماً در گفتگو بمانید و بازخورد بخواهید، و به دیگران بگویید که چگونه این فرد به شما در پردازش مسائل محل کار و/یا پیشرفت کمک کرده است. ممکن است در نظر داشته باشید که پس از تجربیات کلیدی، یک گزارش جمع بندی کنید تا مشخص کنید که چه کاری را خوب انجام داده اید و چه کاری را دفعه بعد متفاوت انجام می دهید.

چگونه مردان می توانند متحد باشند

روش های بسیاری وجود دارد که مردان می توانند به عنوان مدافع اقدام کنند زنان در محل کار اولاً، مهم است که مردان به جلساتی که زنان دور میز حضور ندارند توجه کنند و سؤال کنند. اگر تیم شما پیشنهادی را برای یک قرارداد یا فرصت ارائه می دهد، ببینید آیا زنان بخشی از مناقصه هستند یا خیر. همچنین بسیار مهم است که بپرسیم آیا زنان به طور منصفانه یا برابر با همتایان مرد خود دستمزد می گیرند، زیرا آنها شایستگی، هوش و تخصص را در نقش خود به ارمغان می آورند. مردان همچنین می توانند از زنان در محل کار بپرسند که چگونه می توانند به بهترین وجه به آنها کمک کنند تا در کسب و کار خود پیشرفت کنند.

شما باید همیشه به یکدیگر احترام بگذارید. مردان و زنان اطلاعات را متفاوت دریافت می کنند و با هم ارتباط برقرار می کنند. به یاد داشته باشید که یک شخص اغلب شما را آنطور که هستید نمی بیند، بلکه شما را آنطور که هستید یا از دیدگاه خود می بیند. با کار کردن با یکدیگر، قدردانی از مشارکت همه، و راهنمایی یکدیگر، اهداف سازمان و اهداف شغلی شخصی خود را نیز پیش می‌برید.

ایجاد یک دایره اعتماد با افراد با جنسیت های مختلف را در نظر بگیرید و در مورد مسائل مربوط به دکمه داغ محل کار و زندگی خود بحث کنید. به این فکر کنید که برای حل آنها چه کاری می توانید انجام دهید، و متوجه شوید که در حالی که مردان می توانند در تفکر خطی تر عمل کنند، زنان اغلب رویکردی ۳۶۰ درجه دارند. هر دو ارزشمند هستند.

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - چگونه با سایمون تی بیلی متحد دیگران باشیم

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی