عمومی

نحوه فروش آنلاین لباس

نحوه فروش آنلاین لباس

فروش آنلاین لباس در صورت انجام صحیح می تواند جریان درآمد خوبی باشد، زیرا می توانید لباس های روزمره را با قیمت های عالی بفروشید. علاوه بر این، تقاضای فزاینده ای برای کالاهای طراحی دست دوم در لباس های کودکان، لباس های زنانه و اقلام پوشاک مردانه وجود دارد. با ظهور بسیاری از پلتفرم‌های بازار، قطعاً فرصتی برای فروش لباس با سود وجود دارد. ما شما را با نحوه شروع فروش لباس به صورت آنلاین و کسب درآمد آشنا خواهیم کرد.



بازار فروش مجدد لباس در سال ۲۰۲۳

برندهای لباس قدیمی و طراحان همیشه در فروش مجدد مورد تقاضا بوده اند. بازار پوشاک با این حال، بسیاری نیز شروع به فروش اقلام پوشاک روزمره کرده اند زیرا نیاز بیشتری به کالاهای دست دوم وجود دارد.

پیش بینی می شود بازار فروش مجدد لباس در سال ۲۰۲۳ با افزایش تقاضا برای اقلام دست دوم با کیفیت بالا، رشد می‌کند.

پلتفرم‌هایی مانند Poshmark، eBay، Depop و Mercari شاهد رشد مداوم مشتری بوده‌اند، زیرا افراد بیشتری به جای خرید اقلام جدید در یک فروشگاه، لباس‌های دست دوم را انتخاب می‌کنند. فروشگاه لباس.

 

چرا باید به فروش آنلاین لباس فکر کنید؟

چه لباس های ناخواسته داشته باشید یا چشم خوبی برای جمع آوری اقلام کمیاب در یک فروشگاه صرفه جویی داشته باشید، فروش آنلاین لباس می تواند بسیار سودآور باشد. در اینجا برخی از دلایل اصلی برای در نظر گرفتن فروش آنلاین لباس با پول نقد اضافی آورده شده است:

۱٫ از شر موارد ناخواسته خلاص شوید: اگر لباس‌هایی دارید که نمی‌پوشید، می‌توانید لباس‌هایتان را بفروشید و مقداری پول نقد به دست آورید نه اینکه آنها را هدر دهید.

۲٫ پایداری: بسیاری از مصرف‌کنندگان لباس‌های دست دوم را انتخاب می‌کنند زیرا خرید لباس‌های دست دوم گزینه پایدارتری در مقایسه با خرید لباس‌های جدید است.

۳٫ تقاضا: با افزایش تورم، تقاضای بیشتری برای برندهای بازار انبوه که با قیمت‌های رقابتی فروخته می‌شوند، بیشتر می‌شود، زیرا مردم به دنبال راه‌هایی برای پس‌انداز پول هستند. شما می توانید قیمت خود را برای اقلام پرتقاضا تعیین کنید و زمانی که کالا به فروش می رسد، درآمد کسب کنید.

نحوه فروش آنلاین لباس

روش های زیادی برای فروش آنلاین لباس های قدیمی و اقلام طراح جدید وجود دارد. خوشبختانه فروش آنلاین لباس نسبتاً آسان است و می توانید بلافاصله شروع کنید. این روش است.

svg%3E - نحوه فروش آنلاین لباس

لباس هایی را که می خواهید بفروشید پیدا کنید و از آنها عکس بگیرید

اولین قدم برای فروش اقلام خود این است که مشخص کنید چه چیزی را می خواهید بفروشید. امکانات برای فروش آنلاین بی پایان است و برخی از مواردی که می توانید بفروشید عبارتند از:

  • لباس زنانه
  • لباس بچه گانه
  • کیف های دستی طراح
  • زیورآلات زیبا و جواهرات لباس
  • لباس های طراح
  • هنرهای زیبا و دکوراسیون منزل

زمانی که نوع کالایی را که می خواهید بفروشید شناسایی کردید، باید از اقلام عکس بگیرید. سعی کنید حداقل ۳ تا ۴ عکس از زوایای مختلف بگیرید تا خریداران بتوانند دقیقاً آنچه را که می‌خرند ببینند.

مورد را در پلتفرم های فروش مجدد فهرست کنید

بعد از گرفتن عکس، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید در پلتفرم‌های فروش مجدد و فهرست کردن مورد. هر پلتفرم کارمزدهای فروشنده و هزینه‌های ارسال متفاوتی دارد، بنابراین هنگام تصمیم‌گیری برای فهرست کردن باید این را در نظر بگیرید.

قیمت خود را تنظیم کنید

زمانی که مورد خود را در پلتفرم آپلود کردید، باید قیمت خود را تعیین کنید. باز هم، مهم است که در نظر بگیرید که سایر فروشندگان لباس چه قیمت هایی را ارائه می دهند و هنگام تصمیم گیری در مورد قیمت، باید چه هزینه هایی را برای هزینه و حمل و نقل بپردازید. پس از تعیین شماره، می‌توانید آن مورد را به‌عنوان موجود برای خرید فهرست کنید.

مورد را پس از فروش ارسال کنید

موارد در برخی موارد بسیار سریع فروخته می شوند و در موارد دیگر، ممکن است کمی طول بکشد پس از خرید کالای شما، باید یک برچسب حمل و نقل پیش پرداخت با آدرس خریدار دریافت کرده و کالا را برای او ارسال کنید.

پول را به حساب بانکی خود انتقال دهید

زمانی که خریدار تأیید کرد که کالا را دریافت کرده است، پول خود را (بعد از پرداخت هزینه) دریافت خواهید کرد و انتقال می دهید. آن را به حساب شما.

 

نکته های برتر برای فروش موفق لباس آنلاین

شما می توانید انواع مختلفی از اقلام را به صورت آنلاین بفروشید، بنابراین لازم نیست فقط به لباس محدود شوید. با این حال، فروش آنلاین چالش‌های منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین در اینجا چند نکته برای فروش وجود دارد تا بتوانید سریع‌تر خریدار را جذب کنید:

عکس های خوب بگیرید: توصیه شماره یک برای فروش موفقیت آمیز لباس آنلاین، گرفتن عکس های خوب است. خریداران باید دقیقا بدانند که چه چیزی را خریداری می‌کنند، و وقتی فهرست دارای چندین عکس با کیفیت بالا باشد، احساس اطمینان بیشتری می‌کنند.

جزئیات را ارائه دهید: شرح کالای شما باید جامع باشد و شامل تمام اطلاعاتی باشد که ممکن است شخصی هنگام تصمیم به خرید به آن نیاز داشته باشد. این به معنی شامل جزئیات در مورد اندازه، برجسته کردن ایرادات یا مشکلات، زمان حمل و هزینه و هر چیز دیگری است که خریداران باید بدانند.

حداقل قیمت فروش را محاسبه کنید: هر پلت فرم فروش مجدد قیمت‌های متفاوتی دارد. ، بنابراین باید قیمت ثابتی را محاسبه کنید که در حین محاسبه هزینه، حاشیه خوبی به شما بدهد. علاوه بر این، برخی از پلتفرم‌ها حمل‌ونقل را در قیمت فهرست گنجانده‌اند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند تا خودتان را تعیین کنید، بنابراین برای تحقیق درباره پلتفرم و موارد موجود وقت بگذارید.

ارسال سریع: > هنگامی که خریداران وجه کالا را پرداخت می کنند، تحویل فوری بر عهده فروشنده است. با خدمات پستی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا خدماتی مانند تحویل رایگان در منزل یا تخفیف در هزینه های حمل و نقل در صورت ارسال اقلام به صورت عمده ارائه می دهند. نکته کلیدی این است که اقلام را فورا ارسال کنید تا اطمینان حاصل شود که خریدار یک بررسی خوب برای شما می گذارد.

اقلام خود را تبلیغ کنید: اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، یک جزء رسانه اجتماعی وجود دارد. در نظر گرفتن. ایجاد یک صفحه اینستاگرام یا فیس بوک برای اقلام شما می تواند در تبلیغ آنها و جذب خریداران بیشتر برای بازدید از صفحه شما در پلتفرم های فروش مجدد موثر باشد.

بهترین مکان ها برای فروش آنلاین لباس

اگر می خواهید فروشگاه محموله آنلاین خود را ایجاد کنید، پلتفرم های زیادی در دسترس هستند. بسیاری از پلتفرم ها شما را قادر می سازند تا فروشگاه آنلاین خود را برای فروش اقلام با هزینه کمیسیون ثابت و گزینه هایی برای حمل و نقل ایجاد کنید. برخی از بهترین مکان‌ها برای فروش آنلاین لباس عبارتند از:

Facebook Marketplace

Facebook Marketplace بهترین گزینه برای فروش آنلاین و فروش لباس است. به مردم منطقه شما Facebook Marketplace به شما امکان می دهد انواع اقلام را با قیمت اولیه پایین بفروشید. مردم می‌توانند تصمیم بگیرند که بعد از خرید کالا را برایشان ارسال کنید، یا می‌توانید با آنها ملاقات حضوری داشته باشید.

Poshmark

Poshmark شبیه به فروشگاه‌های محموله است که مردم می‌توانند برندهای بازار انبوه، لباس‌های طراحان و حتی لباس‌های قدیمی را روی پلتفرم بفروشند. Poshmark برای اقلام فروخته شده ۲۰٪ کارمزد دریافت می کند و هنگام خرید اقلام، هزینه حمل و نقل اضافی را به قیمت فروش نهایی اضافه می کند. این پلت فرم شامل یک برچسب حمل و نقل رایگان است که به طور خودکار پس از خرید ایجاد می شود و فروشندگان می توانند آن را روی بسته ها چسبانده و اقلام را برای خریداران ارسال کنند.

Mercari

Mercari یک پلتفرم بازار است که مشابه سایر فروشگاه‌های محموله آنلاین مانند Poshmark عمل می‌کند. با مرکاری، فروشندگان می توانند لباس هایی مانند لباس بچه گانه، لباس زنانه و لباس مردانه را بفروشند و قیمت فروش مجدد شامل حمل و نقل خواهد بود. Mercari همچنین به شما امکان می دهد اقلام دیگری مانند کالاهای خانگی و آثار هنری را بفروشید.

eBay

eBay بزرگترین سایت فروش مجدد در جهان است که ابزارهای بسیار خوبی برای فروشندگان دارد. در eBay می‌توانید انواع اقلام، از جمله اقلام طراح، لباس‌های مردانه و زنانه کلاسیک و غیره را بفروشید. قیمت فروش توسط فروشندگان و همچنین قیمت حمل و نقل تعیین می شود. و با برنامه حمل و نقل جهانی eBay، فروشندگان می توانند به مخاطبان بین المللی گسترش یابند و اقلام را در سراسر جهان ارسال کنند.

Depop

Depop مشابه Poshmark و Mercari عمل می کند و فروشندگان را قادر می سازد اقلامی را که خریداران می توانند خریداری کنند فهرست کنند. از لباس گرفته تا کالاهای خانگی Depop به شما امکان می دهد قیمت های حمل و نقل خود را تعیین کنید و برای هر خرید یک کارمزد اسمی تراکنش دارد.

Buffalo Exchange

شما می توانید اقلام خود را به یک مکان صرافی بوفالو بفروشید، اما آنها اقلام راحت دیگری را نیز ارائه می دهند. Buffalo Exchange یک برنامه فروش از طریق پست دارد که یک کیسه حمل و نقل پیش پرداخت را ارسال می کند که می تواند تا ۴۰ کالا را در خود جای دهد. هنگامی که Buffalo Exchange اقلام را دریافت کرد، هزینه ثابتی را به صورت نقد یا اعتبار فروشگاه برای اقلام پرداخت می کند. لازم نیست نگران فروش اقلام به خریداران یا هزینه‌های حمل و نقل باشید، زیرا Buffalo Exchange این قسمت را مدیریت می‌کند.

Tradesy

Tradesy مشابه Buffalo Exchange عمل می کند. شما می توانید یک کیت حمل و نقل Tradesy رایگان درخواست کنید، و آنها همه چیزهایی را که برای ارسال اقلام نیاز دارید ارسال می کنند. با این حال، تقاضای بیشتری برای قطعات طراحی مانند Louis Vuitton و سایر برندهای سطح بالا وجود دارد، و Tradesy هزینه ثابتی را برای اقلام به شما پرداخت می کند و قسمت فروش آنها را انجام می دهد.

ساده ترین راه برای فروش آنلاین لباس چیست؟

ساده ترین راه چیست؟ برای فروش آنلاین لباس استفاده از پلتفرمی مانند Poshmark یا eBay است اگر می خواهید قیمت های خود را تعیین کنید و مسئولیت حمل و نقل را بر عهده بگیرید. Tradesy و Buffalo Exchange گزینه‌های خوبی هستند اگر ترجیح می‌دهید هزینه ثابتی برای اقلام دریافت کنید و به آنها اجازه دهید فروش و ارسال را در نهایت انجام دهند.

قیمت خوبی برای فروش لباس چیست؟

قیمت تعیین شده برای فروش پوشاک به برند (مثلاً گران‌قیمت در مقابل بازار انبوه) بستگی دارد و باید هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های پلت فرم (در صورت وجود) و هرگونه موادی را که ممکن است برای ارسال کالا به آن نیاز داشته باشید، در نظر بگیرد، مانند پاکت نامه یا جعبه ها.

بهترین نشستن آنلاین چیست؟ آیا می توانید لباس بفروشید؟

بهترین سایت برای فروش آنلاین لباس eBay است، زیرا مخاطبان جهانی را جذب می کند، به این معنی که می توانید به داخلی بفروشید. و مشتریان بین المللی.

آیا فروش آنلاین لباس ارزشش را دارد؟

فروش آنلاین لباس می تواند ارزش آن را داشته باشد اگر قیمت اقلام را رقابتی کنید و گزینه های حمل و نقل مختلفی را ارائه دهید. علاوه بر این، تقاضای فزاینده ای برای اقلام دست ساز و قدیمی، به ویژه لباس عروس وجود دارد، که اگر بتوانید این اقلام را تهیه کنید، می تواند منبع درآمدی سودآور باشد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: چگونه بفروشیم

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی