عمومی

تهیه کننده مالیات بروکلین به دلیل ادعایی برای همیشه ممنوع شد شیوه های متقلبانه

تهیه کننده مالیات بروکلین به دلیل ادعایی برای همیشه ممنوع شد
شیوه های متقلبانه

در یک هشدار جدی به صاحبان مشاغل کوچک و مالیات دهندگان، یک دادگاه فدرال در ناحیه شرقی نیویورک، تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی مستقر در بروکلین، ملیدا پورتورئال و تجارت او، مسافرت بین المللی را برای همیشه ممنوع کرده است. Multi & Tax Corp.، از تهیه اظهارنامه مالیاتی فدرال برای دیگران و از هرگونه دخالت آینده در کسب و کارهای تهیه اظهارنامه مالیاتی.

پورتورئال، طبق شکایت مدنی که علیه او ارائه شده، ظاهراً درگیر فعالیت‌های متقلبانه متعددی از جمله جعل بوده است. ثبت وضعیت، ایجاد کسورات و هزینه‌های تجاری صوری، و ادعای هزینه‌های غیر قابل کسر برای دریافت اعتبار مالیات بر درآمد و اعتبار مالیات فرزندان.

این شکایت ادعا می‌کند که این فعالیت‌های متقلبانه منجر به خسارات بیش از حد برای ایالات متحده شده است. هر سال ۱ میلیون دلار برای سال‌های مالیاتی ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰٫ پورتورئال، همراه با شرکتش، با حکم دادگاه موافقت کردند که همچنین ایالات متحده را قادر می‌سازد تا کشفیات پس از قضاوت را انجام دهد تا از تبعیت از حکم اطمینان حاصل کند.

حکم دادگاه موظف است که پورتورئال به هر فردی که اظهارنامه مالیاتی فدرال، اظهارنامه مالیاتی اصلاح شده یا ادعای بازپرداخت را از ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ تا ۳۱ می ۲۰۲۲ برای آنها تهیه کرده است، در مورد این دستور اطلاع دهد. علاوه بر این، یک کپی الکترونیکی از دستور باید در هر نمایه رسانه اجتماعی کسب و کاری که در پنج سال آینده حفظ یا ایجاد می‌کنند پست شود.

این مورد به عنوان یادآوری مهمی برای صاحبان مشاغل کوچک است که هنگام انتخاب محتاط باشند. تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی همانطور که معاون معاون دادستان کل، دیوید ای. هابرت از بخش مالیات وزارت دادگستری، حل و فصل این پرونده را اعلام کرد، همچنین اشاره شد که IRS، از طریق مجموعه “Dirty Dozen” خود، در مورد خطر تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی متقلبانه هشدار داده است.

IRS منابعی را در وب سایت خود فراهم می کند تا به مالیات دهندگان کمک کند هنگام انتخاب تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی، از جمله فهرست رایگان تهیه کنندگان مالیات فدرال، تصمیمات آگاهانه بگیرند. این آژانس همچنین ده نکته را برای جلوگیری از تقلب در فصل مالیات و راهبردهایی برای محافظت از اطلاعات شخصی ارائه می‌کند.

در دهه گذشته، بخش مالیات وزارت دادگستری حکم‌هایی را علیه صدها تهیه‌کننده مالیات غیراخلاقی صادر کرده است. اطلاعات مربوط به این موارد را می توان در وب سایت وزارت دادگستری یافت. برای کسانی که مشکوک هستند که یک حکم توسط شخصی در این فهرست نقض شده است، بخش مالیات تماس با جزئیات مربوطه را تشویق می کند.

صاحبان کسب و کارهای کوچک باید به این خبر به عنوان زنگ هشدار توجه کنند تا مطمئن شوند که اخلاقی را استخدام می کنند. ، تهیه کنندگان مالیاتی صالح. پیامدهای مالی تقلب مالیاتی قابل توجه است و نه تنها بر مشاغل فردی بلکه بر اقتصاد کلی تأثیر می گذارد. هوشیاری و تصمیم گیری محتاطانه، به ویژه در فصل مالیات ضروری است.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


< /div>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی