عمومی

کنترل کسب و کار خود را از گوگل پس بگیرید.

کنترل کسب و کار خود را از گوگل پس بگیرید.

وقتی نوبت به درک اهمیت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای یک تجارت می رسد، آونگ از “آن را کاملاً نادیده بگیرید” به “درک و هر به‌روزرسانی Google را تعقیب کنید.

حقیقت، طبق معمول، جایی در وسط است. مطمئناً وب سایتی که از نظر ساختاری ناقص است، سرعت بارگذاری آن کند است و به درستی در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده نمی شود، بخش مهمی از تجارت آنلاین را از دست می دهد. به طور مشابه، وب‌سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است، اما نمی‌داند کسانی که آن را پیدا می‌کنند، واقعاً پس از حضور در آنجا می‌خواهند چه کاری انجام دهند، تنها برنده یک نیمه از بازی بازاریابی آنلاین است.

نحوه تطبیق این دو رویکرد مستلزم درک دقیقی از کاری است که SEO انجام می دهد و یک تجارت برای چه چیزی وجود دارد. بدون تمام سئوی مبهم باطنی خود، به کسب و کار کمک می کند تا مخاطبان خود را در لحظه ای که مخاطب به طور فعال به دنبال آن است پیدا کند. یک تجارت به نوبه خود برای حل یک مشکل وجود دارد.

از این منظر، خود جستجو، با همه تکرارهای فراوانش از طریق به‌روزرسانی‌های Google در طول سال‌ها، همیشه بر ارائه بهترین‌ها متمرکز بوده است. نتایج مرتبط در پاسخ به پرسش جستجوگر. جستجو به نقطه پل ارتباطی بین یک کسب و کار و مخاطبان آن تبدیل می شود. این، منطقاً به این معنی است که جستجو بازاریابی است. اما این همه چیز نیست.

رفتار انسان تعیین کننده استفاده از جستجو است

بزرگترین تهدید برای از دست دادن کسب و کار شما این پل ارتباطی بین خود و مخاطبانش در عواملی است که بسیار خارج از حیطه صلاحیت خود جستجو هستند و از طریق ارتباط با هر فعالیت SEO که ممکن است در آن شرکت داشته باشید. پس از اجرای قانون ضد تراست ۵ میلیارد دلاری اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۸ برخلاف Android، Google اکنون قرار دادن گزینه‌های موتور جستجوی پیش‌فرض در دستگاه‌های تلفن همراه خود را رایگان می‌کند تا رقبا.

اکثر دارندگان دستگاه های تلفن همراه متخصص جستجو نیستند. آنها واقعا نمی دانند که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، به این معنی که انتخاب های واجد شرایط بر اساس معیارهای صرفا ذهنی است. بر این اساس حتی در یک تخمین محافظه کارانه، جستجوی تلفن همراه Google کاهش استفاده را تجربه خواهد کرد. زنگ‌های هشدار در سال ۲۰۱۵ زمانی که پرچم‌گذاری شد به صدا درآمد. چند دستگاه تلفن همراه واقعاً از جستجوی Google استفاده می کنند.

در آن زمان جستجوی Google در دستگاه‌های تلفن همراه غالب بود، زیرا این تنظیمات پیش‌فرض بود که تعداد کمی از دارندگان دستگاه تلفن همراه زحمت تغییر آن را داشتند. در سال‌هایی که گوگل مجبور به تغییر این سیاست شده است و تأثیر آن هنوز آشکار نشده است. علاوه بر این، دارندگان دستگاه های تلفن همراه از برنامه ها و حساب های رسانه های اجتماعی به جای موتور جستجو برای یافتن آنچه نیاز دارند استفاده می کنند. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را با دوستان مرتبط می‌کنند و به آن‌ها امکان می‌دهند در حین برنامه‌های خاص درگیر شدن در رفتار جستجو را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

چگونه کسب و کار خود را “جستجوی اثبات” کنیم

دلیل اینکه ما حتی صحبت در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در حال حاضر به این دلیل است که در ابتدا، با رشد وب، یافتن هر چیزی در آن نیاز به کمک یک موتور جستجو داشت که خزنده های آن وب سایت ها را فهرست کرده و اطلاعات موجود در آنها را سازماندهی کرده بودند.

با این حال، وب صرف نظر از اندازه جهانی، همیشه مستقیم ترین تأثیر را در سطح محلی دارد. دستگاه‌های شخصی که ما استفاده می‌کنیم موقعیت جغرافیایی دارند و به‌طور فزاینده‌ای، لپ‌تاپ‌های ما نیز همین‌طور هستند. این امر باعث می‌شود که جستجو برای چیزی با مکان مشخص شود. توصیه‌های دوستان و توانایی برنامه‌ها برای دانستن اینکه در کجا هستیم و از آن دانش برای ارائه اطلاعات مفید استفاده می‌کنند، جستجو را به ابزاری تبدیل می‌کند که از طریق آن راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که در محلی تجربه می‌کنیم پیدا کنیم.

Google به دلیل کیفیت نتایجش به شهرت رسید. نتایج جستجویی که در محدوده‌های محدود یک مکان ارائه می‌شوند، همیشه این پتانسیل را دارند که کیفیت بالاتری داشته باشند، زیرا دو خطای جستجو: ابهام‌زدایی و صحت، زمانی که اطلاعاتی که از آن مجموعه‌ای از پاسخ‌ها به یک جستجو می‌رسد، بسیار سریع‌تر حل می‌شوند. پرس و جو، ترسیم شده است، طبیعتاً محدود است.

محدودیت تحمیل شده توسط مرزهای جغرافیایی سطح ابهامی را کاهش می دهد که توسط مقادیر انبوه اطلاعاتی که ماهیت مشابهی دارند اما ایجاد می کنند. به اندازه یک چیز نیست همچنین فیلتر کردن واقعی از جعلی را آسان تر می کند. پس زمینه جستجوی محلی، دستیابی به فرمولی را آسان می کند که به “اثبات جستجو” کسب و کار شما کمک می کند.

هر اتفاقی که بعداً برای جستجو بیفتد، هر به‌روزرسانی جدیدی در الگوریتم Google یا هر برنامه، موتور توصیه‌ای یا حتی کلمه انسانی رخ دهد. از کانال دهان استفاده می شود و همه آنها برای کار کردن به دو عنصر کلیدی یکسان نیاز دارند:

  • تجربه – مزه کاری که کسب و کار شما انجام می دهد، چگونه آن را انجام می دهد و چرا آن را انجام می دهد.
  • اطمینان – این احساس که کسب‌وکار شما می‌تواند مشکلی را که جستجوگر با آن روبه‌رو است، به راحتی، سریع و در سطحی که ارزش پولی خوبی دارد حل کند.

راه‌هایی برای ایجاد این امر از طریق محتوایی که ایجاد می‌کنید بیابید. واقعاً با کسانی که برای یافتن راه حلی که برای مشکلی که تجربه می کنند به شما مراجعه می کنند ارتباط برقرار کنید و خواهید دید که نگرانی در مورد سئو برای شما به گذشته تبدیل خواهد شد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی