عمومی

ایلان ماسک چگونه باید به انتقاد توییتر پاسخ دهد؟ با گرفتن یک صفحه از کتاب بازی خودش از 8 سال پیش

ایلان ماسک چگونه باید به انتقاد توییتر پاسخ دهد؟ با گرفتن
یک صفحه از کتاب بازی خودش از ۸ سال
پیش

منصفانه یا ناعادلانه، الون ماسک اخیراً گرمای قابل توجهی را متحمل شده است. منتقدان می گویند تصاحب توییتر توسط او مطبوعات آزاد را به خطر می اندازد. استیون کینگ می‌گوید ماسک «مناسب بسیار بدی برای توییتر بوده است. به نظر می‌رسد که همانطور که او پیش می رود آن را جبران می کند.”

بقیه می گویند تمرکز او روی توییتر بر تسلا تأثیر منفی می گذارد. (به نظر می رسد بازار سهام موافقم.)

مطمئن است یا قابل درک نیست، به نظر می رسد که ماسک از این انتقاد لذت نمی برد. او بر اساس گزارش ها تعدادی از کارمندان را اخراج کرد الف> که علناً از او انتقاد کرد. در پاسخ به طرح راستی‌آزمایی با چک آبی ۸ دلاری، he tweeted (again to Stephen King): We need to قبض ها را به نحوی پرداخت کنید! توییتر نمی‌تواند تنها به تبلیغ‌کنندگان متکی باشد.» و سپس این مورد وجود دارد: «من دوست دارم وقتی مردم از توییتر شکایت می‌کنند… در توییتر،» ماسک توییت کرد. (البته، این یک بازگشت بسیار خوب است.) 

هشت سال پیش، در خلال اجلاس سران نفت و گاز اسلو، کنفرانسی صنعتی برای رهبران صنعت نفت و گاز، مجری پرسید، “فکر می کنید چه نوع تهدیدی برای صنعت نفت و گاز هستید؟” 

مخاطبان خوشحال شدند، زیرا ماسک امیدوار است صنعت خود را منسوخ کند.

“خب” ماسک با لبخند گفت: “فکر نمی‌کنم ما خیلی تهدیدی باشیم.”

خود خواری؟ مطمئن. اما همچنین واقع بینانه. «تقویت شده توسط انرژی های تجدیدپذیر» بخشی از بازار را تشکیل می دهد و هنوز هم می باشد. ماسک با قبول این نکته نشان می‌دهد که یک رویاپرداز و در عین حال واقع‌گرا است. او به طور ضمنی اهمیت افراد حاضر در اتاق را، چه در آن زمان و چه برای آینده قابل پیش‌بینی، تشخیص می‌دهد.

سپس او را به داخل اتاق می‌اندازد. “هنوز.”

این افزوده کوچک عالی است، زیرا صحنه را تنظیم می کند و بقیه مکالمه را پیش بینی می کند. ماسک به سرعت مواردی را که او و مخاطب می توانند در مورد آنها توافق کنند، دو چندان می کند.

ماسک گفت: “تهدید آشکارتر این است که ما هیدروکربن های معدنی و سوزاندن را تمام می کنیم. ”

با قضاوت بر اساس نظراتی که امروز صبح داشتیم، مصاحبه کننده حرفش را قطع می کند: “به این زودی نیست.”

ماسک به جای اینکه آمار عرضه/مصرف خود را منتشر کند، رویکرد متفاوتی در پیش گرفته است. او گفت: «پیدا کردن هیدروکربن‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، و استخراج آنها بسیار گران‌تر می‌شود.»

واضح است که این درست است. در واقع به همین دلیل بود که مدیران نفت و گاز در این کنفرانس شرکت کردند. آنها به دنبال پاسخی برای چالش های تامین منابع و تولید هستند. بنابراین ماسک بحث را تغییر می دهد. ماسک گفت: «واقعاً، ما فقط در مورد «زمانی» که هیدروکربن‌ها تمام می‌شوند یا به شدت گران می‌شوند بحث می‌کنیم. “نه “اگر.” فکر نمی‌کنم اینجا کسی باشد که بگوید “اگر” است، نه “وقتی”.

با گفتن او می‌پذیرد که «چه زمانی»، صنعت برای سال‌های آینده بسیار مهم خواهد بود. با گفتن «وقتی»، از آنها دعوت می‌کند تا در راه‌حل گنجانده شوند.

این یک برد-برد است، زیرا اکنون یک راه حل است. مکالمه متفاوتی که به این معنی است که ما (افراد داخل اتاق) همه با هم در آن هستیم.

اگر بتوانیم آنچه باید اتفاق بیفتد، تسریع انتقال به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر است. او از عربستان سعودی (و رئیس شرکت آرامکو که در اتاق حضور دارد) به عنوان کشوری با هیدروکربن‌های عظیم و مقدار عظیمی از نور خورشید نام می‌برد — نور خورشیدی که برای میلیاردها سال وجود خواهد داشت.

“به نظر می رسد که سرمایه گذاری در منبع خورشیدی،” او می گوید، “چیزی است که واقعا آینده را حفظ می کند.”

و با آن، ماسک آینده ای را نه فقط برای سیاره زمین، بلکه برای مشاغل — و مردم — در اتاق.

زمینه مشترک. اصول اساسی. شمول. کمی تحقیر خود به عنوان یک اقدام خوب. اینگونه به افرادی که با شما موافق نیستند پاسخ می دهید.

زیرا وقتی شما بحث می کنید و حمله می کنید، افراد دارای عقاید قوی هستند. تمایل دارند که آنها را حتی قوی‌تر نگه دارند.

حتی شدیدترین تفاوت‌ها در عقاید هنوز بیشتر از آنچه ما فکر می‌کنیم، مشترک هستند. یافتن آن مشترکات، به روشی آرام و از نظر احساسی هوشمندانه، جایی است که تغییر — در هر دو طرف — شروع به وقوع می‌کند.

البته زمانی که چندین شرکت را اداره می‌کنید، پاسخ سنجیده به انتقاد دشوار است، خیلی کمتر زمانی که کسب‌وکاری را تصاحب کرده‌اید که شاید حتی نمی‌خواستید مالک آن باشید.

به‌علاوه، می‌توانید استدلال کنید که ماسک حتی نیازی به پاسخگویی به انتقاد ندارد. او مالک توییتر است. او می‌تواند آن‌طور که می‌خواهد آن را اجرا کند — دقیقاً همانطور که می‌توانیم انتخاب کنیم کاربر، یا مشتری یا تبلیغ‌کننده باشیم یا نه.

اما اگر او صفحه‌ای از کتاب راهنمای انتقاد-پاسخ خود را بگیرد، ضرری ندارد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی