عمومی

به گفته کودکانی که کارهای خانه را انجام می دهند، بزرگسالان موفق تری هستند علوم پایه

به گفته کودکانی که کارهای خانه را انجام می دهند، بزرگسالان موفق تری هستند
علوم پایه

می‌خواهید چهار کلمه: آنها را وادار به انجام کارهای روزمره کنید.

البته، ممکن است انجام ندهند. این ایده را دوست دارم، اما مطالعه علمی پس از مطالعه آن را تایید می کند. و اکنون یک پروژه تحقیقاتی جدید برای اضافه کردن به این ترکیب وجود دارد.

نوشتن اخیراً در مجله کاردرمانی استرالیا، محققان دانشگاه لا تروب تصمیم گرفتند تا تعیین کنند که آیا کودکانی که آیا کارهای خانه باعث بهبود حافظه کاری، بازداری و سایر عملکردهایی می شود که موفقیت را با رشد بیشتر پیش بینی می کند.

آنها کارهای خانه را شکستند. به سه دسته:

  • مراقبت از خود (مثال: غذاهای خود را درست می‌کنند)،
  • مراقبت های دیگر (مثال: تهیه غذا برای افراد دیگر)، و
  • مراقبت از حیوانات خانگی (آنطور که به نظر می رسد، مراقبت از حیوانات خانگی خانواده).

سپس، آنها با بیش از ۲۰۰ والدین کودکان ۵ تا ۱۳ ساله مصاحبه کردند و از آنها پرسیدند که آنها چه کارهایی را از فرزندان خود می خواهند انجام دهند. با سوالاتی که برای ارزیابی عملکرد اجرایی کودکان طراحی شده است.

نتایج؟ خوب، ما دو به سه رفتیم.

در واقع، کودکانی که ملزم به انجام کارهای خودمراقبتی و سایر مراقبت‌ها بودند. در واقع احتمال بیشتری داشت که عملکرد تحصیلی و مهارت های حل مسئله بهتری از خود نشان دهند.

اما، هیچ ارتباط معنی داری برای حیوانات خانگی یافت نشد. کارهای مراقبتی.

به زودی به آخرین یافته‌های تا حدودی شگفت‌انگیز در مورد کارهای مراقبت از حیوانات خانگی باز خواهیم گشت. اما، اجازه دهید این مطالعه را در چارچوبی قرار دهیم.

همانطور که محققان استرالیایی توضیح می‌دهند، مطالعات طولانی‌ای وجود دارد که مزایای مثبتی را برای کودکان پیشنهاد می‌کند. کسانی که کارهای روزمره را فراتر از کارهای عملی انجام می دهند (مثلاً، زندگی در یک خانه تمیز، و شستن ظروف و شستن لباس ها).

مطالعات قبلی نشان داده است که نیاز به انجام کارهای خانه با افزایش احساس خودمختاری و رضایت بیشتر از زندگی مرتبط است.

همچنین. ، در هاروارد Grant Study، طولانی‌ترین مطالعه طولی در تاریخ، محققان دو چیز کلیدی را شناسایی کردند که بزرگسالان را قادر می‌سازد شاد و موفق باشند:

  • اول، عشق.
  • دوم، اخلاق کاری.

چگونه یک فرد در کودکی اخلاق کاری را توسعه می دهد؟ اتفاق نظر این بود که “انجام کارهای خانه در کودکی” یک پیش بینی مهم است.

“هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است، توضیح داده شده جولی لیتکات -Haims، رئیس سابق دانشجویان سال اول دانشگاه استنفورد، در یک سخنرانی TED درباره این مطالعه. “یک طرز فکر بالا زدن و بالا زدن، طرز فکری که می گوید، یک کار ناخوشایند وجود دارد، یک نفر باید آن را انجام دهد، ممکن است من باشم… این چیزی است که شما را در محل کار جلوتر می کند. “

خوب، به سهم استرالیا و استثنای “غیر منتظره” در عبارت محققان، که حیوان خانگی- کارهای مراقبتی با عملکرد اجرایی بیشتر مرتبط نبودند، در حالی که انواع دیگر کارها مرتبط بودند.

حداقل دو توضیح ممکن وجود دارد.

  • اول، این ایده وجود دارد که کارهای خانگی حیوان خانگی – چیزهایی مانند بردن حیوان خانگی برای قدم زدن، یا پر کردن کاسه غذا یا آب آن – به سادگی “در مقایسه با کارهایی مانند آشپزی.”
  • دوم، من یک تئوری از خودم اضافه می کنم: برای بچه های دوستدار حیوانات خانگی، مراقبت از یک حیوان خانگی شبیه به یک کار طاقت فرسا نیست. مطمئناً، این یک مسئولیت است و نیاز به یک برنامه دارد، اما بازی با یک سگ می تواند بسیار بیشتر از شستن ظرف ها یا تمیز کردن اتاق آن ها باشد.

اینها موضوعات بی پایان مورد علاقه کارآفرینان و رهبران هستند، به همین دلیل است که من دو کتاب الکترونیکی رایگان در این زمینه گردآوری کرده ام. موضوعات: چگونه بچه های موفق تربیت کنیم (ویرایش هفتم)،  و کتاب رایگان علوم اعصاب: ۱۳ راه برای درک و آموزش مغز شما برای زندگی.

اما، این را به شما واگذار می‌کنم که آیا کارهای مربوط به حیوانات خانگی را از فهرست حذف کنید. سگ نیاز به پیاده روی دارد، چه با بهبود عملکرد اجرایی همراه باشد چه نباشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی