عمومی

کوبی برایانت تجسم 1 تصمیمی است که آنهایی را که جدا می کند موفقیت از کسانی که فقط رویا دارند

کوبی برایانت تجسم ۱ تصمیمی است که آنهایی را که جدا می کند
موفقیت از کسانی که فقط رویا دارند

شما احتمالاً می دانید کوبی برایانت تعدادی رکورد ثبت کرد. او بهترین گلزن تاریخ لیکرز است. اولین گارد در تاریخ NBA که ۲۰ فصل بازی می کند. او بیشترین حضور متوالی را به عنوان استارتر در بازی آل استار دارد و در اکثر جوایز MVP آل استار در رتبه اول قرار دارد.

و اگرچه برایانت یک رکورد نیست، اما برایانت چهارمین گلزن برتر تاریخ NBA است.

اما این رکوردی است که کریم عبدالجبار اسطوره لیکر را تحت تأثیر قرار می‌دهد: در طول دوران حرفه‌ای خود، برایانت ۱۴۴۸۱ شوت از دست داد که بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ NBA است.

چرا؟ همانطور که عبدالجبار می‌نویسد در Substack :

کوبی برایانت رکورددار بیشترین شوت از دست رفته در تاریخ NBA است. برای بعضی ها این چیز بدی است. از نظر من، این بدان معناست که او با از دست دادن، از دست دادن، با شکست نترسید. او با این نگرانی که “اگر از دست بدهم چه می شود؟ مربیان چه فکر می کنند؟ تیم؟ هواداران؟” او مانند رقیب نهایی عمل کرد: او ضربه را زد.

گرفتن عکس به معنای پذیرش شکست و موفقیت در آن واحد است. از دست دادن خیلی چیزها و در عین حال احساس اعتماد به نفس کافی برای عکاسی دوباره و دوباره بهترین ویژگی های انسان ها را تجسم می کند: تصور چیزی فراتر از آنچه هست، فراتر از آنچه تاکنون قادر به انجام آن بوده اید، و تلاش برای تحقق آن، نه مهم نیست چند بار شکست می خورید.

کوبی از شکست نمی ترسید. او می‌دانست که شکست خواهد خورد، و تصمیم گرفت این واقعیت را بپذیرد که هیچ کس هر عکسی را نمی‌گیرد… اما ساختن عکس‌هایی که نمی‌گیرید غیرممکن است.

آخرین تماس فروش شما بمباران شد؟ خوب. پنج تماس مو. آخرین محصول شما خراب شد؟ خوب. دیگری ایجاد کنید. آخرین کسب و کار شما به هم خورد؟ خوب. دیگری را شروع کنید.

تصمیم نگیرید که از باخت بترسید. تصمیم بگیرید که از تلاش نکردن بترسید — زیرا وقتی تلاش نمی کنید، به طور خودکار بازنده می شوید.

همین مورد زمانی صادق است که شما چیز جدیدی را امتحان می‌کنید، مخصوصاً وقتی چیزی است که دیگران از امتحان کردن آن می‌ترسند. مردم در مورد شما صحبت خواهند کرد، نه به شیوه ای زیبا. با این حال، تنها راه برای جلوگیری از انتقاد یا قضاوت افراد دیگر این است که فقط کارهایی را انجام دهید که دیگران انجام می‌دهند.

و این یعنی شما. فقط می‌توانند به اندازه آنها موفق باشند.

و فقط به همان اندازه که هستند رضایت‌مند و شاد باشید.

به جای نگرانی در مورد آنچه مردم در مورد شما می گویند، خوشحال باشید که آنها آن را می گویند. این بدان معناست که شما در حال گرفتن شات خود هستید. این بدان معناست که شما عکس های زیادی می گیرید.

مهمتر از همه، این بدان معناست که شما در مسیر درستی هستید.

<. class="sc-qWgaf fVqbTh article__footer">

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی