عمومی

کتابی جدید نشان می‌دهد که چه چیزی می‌تواند رهبران زن را بیشتر کند موثر در محل کار

کتابی جدید نشان می‌دهد که چه چیزی می‌تواند رهبران زن را بیشتر کند
موثر در محل کار

ما به سنی رسیده‌ایم که جذب و ارتقای زنان به نقش‌های رهبری ارشد بیش از هر زمان دیگری مهم است. تحقیق نشان می دهد که داشتن موارد بیشتر تنوع جنسیتی در رهبری به نتیجه نهایی کمک می کند و به عملکرد شرکت کمک می کند.

اما در ۲۰۲۱، فقط ۴۱ زن (از جمله دو زنان سیاه پوست) در فهرست ۵۰۰ مدیرعامل فورچون قرار گرفتند. پیشرفت وجود دارد — اما کافی نیست. فهرست موانع پیش روی زنان برای پیشرفت در محیط کار همچنان بسیار زیاد است: سیستم های استعداد و فرآیندهای کاری مشغول از تعصبات، مدیرانی که ممکن است به طور کامل موانع (اغلب پنهان) پیش روی زنان را درک یا درک نکنند، و فشارهای بی‌شماری که زنان همچنان برای ادامه زندگی احساس می‌کنند استانداردهای خانه و محل کار را رعایت کنید.

در این آب و هوای هیبریدی آینده پس از همه گیری، از رهبران خواسته می شود تا نشان دهند مراقبت آنها از رفاه کارکنان، اطمینان حاصل می کند که محیط کار از نظر روانی ایمن است، و اقدامات مربوط به تعلق در حال افزایش است. به عبارت ساده، سر آرام، قلب گرم، و روش رهبری ثابت، شرط اصلی برای شایستگی دنبال کردن است. این در هسته، شامل است.

رهبری فراگیر در جهان پس از همه گیری

بینش‌های جدید در مورد نحوه برخورد زنان با کار به شیوه‌ای مشارکتی‌تر و متمرکز بر تیم، ممکن است زنان را در ایجاد فرهنگ‌های شمول مؤثرتر تبدیل کند.

برای حمایت از این ایده، یک کتاب جدید قدرتمند به نام رسید و Thrive: 7 Impactful Practices for Women Navigating Leadership توصیه های عملی را از سه رهبر موفق ارائه می دهد: Janet Foutty، رئیس اجرایی Deloitte US. لین پری ووتن، رئیس دانشگاه سیمونز؛ و سوزان مک کنتی برادی، مدیر عامل مؤسسه رهبری فراگیر دانشگاه سیمونز. این کتاب از تجربه دهه‌ها آنها و از طیف گسترده‌ای از مشارکت‌کنندگان اجرایی از بخش‌های مختلف استفاده می‌کند.

نویسندگان این رهبری فراگیر را مطرح می‌کنند. سازمان، تیم و فرد را بهتر می کند. مردم بیشتر درگیر هستند و احساس می کنند که سهم منحصر به فرد و مهمی دارند. این به رهبران اجازه می دهد تا از قدرت تنوع تیم خود برای افزایش خلاقیت و نوآوری استفاده کنند. دوره رهبری افراد و دوره رهبری فراگیر یک دوره هستند. علاوه بر این، نویسندگان بر این باورند که رهبری فراگیر به دانستن، انجام دادن، و بودن خلاصه می شود.

۱٫ دانستن

رهبری فراگیر باید با دانستن — کار درونی روی هویت شما و درک اینکه شما به عنوان یک رهبر هستید آغاز شود. کار رهبر فراگیر یک سفر مادام العمر، مستمر و پیوسته است. دلیل اینکه با دانستن شروع می‌کنید این است که وقتی هویت خود را قدردانید، نسبت به دیگران کنجکاوی دارید.

۲٫ انجام

انجام شیوه های رهبری روزمره است — داشتن و زندگی کردن مجموعه ای قوی از ارزش ها، بودن منصفانه و شفاف، و متعهد به دفاع و متحد کردن. در نظر بگیرید که ما هر روز از خواب بیدار می شویم و چیزهای متفاوتی در مورد رهبری فراگیر می آموزیم زیرا نوع بشر، ذاتاً پویا و در حال تکامل است.

۳٫ بودن

خود اصیل خود را هستی نشان دهید. بنابراین بسیاری از رهبرانی که می خواهند فراگیرتر باشند می پرسند “چه باید بکنم؟” علاوه بر این، انجام کارهای درست ضروری است. با این حال، بدون اینکه به روشی معتبر ظاهر شوید، ارزش‌های خود را زندگی کنید، و با دیگران ارتباط برقرار کنید و به آنها اهمیت دهید، این کار توخالی است و باعث نمی‌شود که مردم واقعاً احساس ارزشمندی کنند.

اگر نویسندگان و مشارکت کنندگان Arrive and Thrive نشانه ای داشته باشند، زنان ممکن است در پیشبرد راه به سمت فرهنگ های گنجاندن مؤثرتر باشند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است. ، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی