عمومی

در عصر اعتبار برند، اکثر بازاریابان غایب هستند علامت

در عصر اعتبار برند، اکثر بازاریابان غایب هستند
علامت

به‌عنوان بازاریاب، طبیعی است که تلاش‌های خود را بر روی آنچه می‌توانیم فوراً کنترل کنیم، متمرکز کنیم، نه صرف انرژی برای تغییرات بزرگ در تصویر. برای دستیابی به یک تغییر سازمانی بزرگتر (و بسیار طولانی تر) نیاز است. ما به دنبال فرصت‌هایی هستیم که به‌عنوان میوه‌ای کم‌آویز ارائه می‌شوند تا برنده‌های سریع و قابل کنترلی را ارائه دهیم که سوزن را حرکت می‌دهد و مفروضات ما را تأیید می‌کند. می‌توان آن را به‌جای آنچه که واقعاً هست، به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی بنیادی تعبیر کرد: گذاشتن چسب نواری روی چیزی که به مجموعه‌ای از ابزارها برای بهتر کردن آن نیاز دارد.

کمتر از نیمی از بازاریابان مورد بررسی بر این باورند که پیام‌رسانی برند، اعتبار، موقعیت‌یابی و استراتژی فراگیر آن‌ها تاثیر قابل‌توجهی بر رشد داشته است. به همین دلیل است که تمرکز انرژی در جای دیگر آسان تر است. اما در دنیایی که ۸_۱% مشتریان برای اصالت برند ارزش قائل هستند، این عوامل باید محرک های کلیدی رشد برای اکثر بازاریابان باشد نه یک اقلیت. و این روزها، اگر پیام‌رسانی و موقعیت‌یابی برند شما باعث رشد قابل توجهی برای سازمان شما نشود، هیچ تعداد بانداژ خونریزی را متوقف نمی‌کند.

با وجود این، بازاریابان این فرصت طلایی پیام رسانی را نادیده می گیرند.

فقط درباره از هر سه بازاریاب یک نفر هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی کلی خود، پیام ها و موقعیت یابی برند خود را مجدداً بررسی می کنند. عجیب‌تر، تنها این گروه کوچک از بازاریابان هستند که در تحقیقات بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند تا درک بهتری از درک مشتریان از برندشان داشته باشند.

بازار امروز مملو از نوسان است. تنها بین همه‌گیری، اقتصاد و سیاست، شاهد تغییرات سریعی در رفتار مصرف‌کننده و احساسات مشتری بوده‌ایم. با وجود این، اکثر بازاریابان، موقعیت‌یابی برند را سرمایه‌گذاری یک‌باره می‌دانند. کار برند قبلی آنها نتایجی را به همراه داشته است، پس چرا دوباره ارزیابی کنیم، درست است؟ اما مشتریان امروزی انتظار دارند که برندها به طور پیوسته پیام های خود را برای پاسخگویی به لحظه تغییر دهند. به هر حال، اگر برندی با زمان سازگاری نداشته باشد، آیا می‌تواند واقعاً معتبر باشد؟

آگاهی و مشارکت برند بر یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد متکی است.

تقریبا نیمی از بازاریابان مورد بررسی خاطرنشان کردند که بهبود آگاهی از نام تجاری و افزایش تعامل با نام تجاری از اولویت های بالایی در سال ۲۰۲۲ و پس از آن است. اما دستیابی به این امر بدون درک عمیق مشتریان هدف آنها می تواند دشوار باشد. در واقع، بیش از ۶۰ درصد از بازاریابان به توانایی های تیم خود اعتماد ندارند. تا مشتریان را با موقعیت برند فعلی خود درگیر کنند.

بازاریابانی که برای درک بهتر مشتریان خود در تحقیقات مصرف کننده در زمان واقعی سرمایه گذاری می کنند، دست برتر را دارند. تصویر واضحی از درک بازار از برندشان به آنها کمک می کند تا از بقیه متمایز شوند. در مورد آن فکر کنید: با درک اینکه چه چیزی برند شما را برای مشتریانتان ارزشمند می کند، می توانید سریعتر پاسخ دهید و مطابق با تغییر جهان تنظیم کنید. پیشنهاد ارزش شما، بالاخره به سه سوال کلیدی پاسخ می دهد: چه کاری انجام می دهید، چرا آن را انجام می دهید، و برای چه کسی آن را انجام می دهید. اگر آن گزاره ارزش در واکنش به رویدادهای چند سال گذشته تغییر نکرده باشد، در این صورت منسوخ شده است.

برندها باید با تغییر بازار مرتبط باقی بمانند. اما صرفاً تغییر پیام خود برای پاسخ به روندهای جدید یا رویدادهای مهم اجتماعی بدون توجه به درک مشتری ممکن است غیرصادقانه تلقی شود. رهبری با اصالت مستلزم این است که ابتدا درک کنید که چگونه برند شما ارزشی را به مخاطبان ارائه می دهد و آن ارزش پیشنهادی را برای برآورده کردن لحظه تنظیم کنید.

برندهای معتبر مأموریت محور هستند نه مأموریت مجاور.

با این درک که %۲۰%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D8%AD%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%20%D8%AC%D9%87%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D9%81%D9%82%D8%B7%2040 درصد از بازاریابان مطمئن هستند که سازمان آنها واقعاً مأموریت دارد. -رانده. در عوض، بسیاری از سازمان‌ها برای حمایت از یک هدف به صورت عمومی، اما بدون ثبات انتخاب می‌کنند.

برندهای امروزی باید نشان دهند که ارزش چیزی فراتر از سود را دارند. آگاهی اجتماعی باید هنجار باشد، نه استثنا. به عنوان مثال، پس از لغو اخیر رو در مقابل وید، ده‌ها کسب‌وکار مزایای سفر بهداشتی جدیدی را اعلام کردند که به زنان کمک می‌کند به ایالتی سفر کنند که در آن می‌توانند به دنبال مراقبت باشند. برندهایی که به طور مستمر به تغییرات اجتماعی گسترده با نشان دادن حمایت خود از افراد نیازمند پاسخ می دهند، به دلیل اعتبار خود برجسته شده اند. با این حال، شرکت هایی که صرفاً برای شناخت نام تجاری خود به راه می افتند، مانند یک انگشت شست دردناک جلو می آیند.

موقعیت برند و پیام‌رسانی خود را امروز، فردا و همیشه به چالش بکشید.

بازاریابان باید مرتباً موقعیت و پیام برند خود را مورد بازنگری قرار دهند تا اطمینان حاصل کنند که با لحظه فعلی مطابقت دارد. با تغییر زمان، درک برند شما در بازار نیز تغییر خواهد کرد. با صرف زمان برای تنظیم ارزش پیشنهادی و پیام‌های خود برای همسویی با انتظارات امروز، سازمان شما متعهد به تکامل با نیازهای مخاطبان شما به طور مداوم و معتبر است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی