عمومی

اگر به تازگی یک کسب و کار خریده اید چه کاری باید انجام دهید و آیا جای یک بنیانگذار محبوب را گرفته اید؟ پاسخ می تواند باشد خلاصه شده در چهار کلمه

اگر به تازگی یک کسب و کار خریده اید چه کاری باید انجام دهید و
آیا جای یک بنیانگذار محبوب را گرفته اید؟ پاسخ می تواند باشد
خلاصه شده در چهار کلمه

شروع یک کسب و کار موفق سخت است. به اندازه کافی عجیب، خرید یک کسب‌وکار موفق هم همین‌طور است – به‌ویژه زمانی که به معنای جایگزینی مالک محترم – حتی محبوب – است که رابطه‌اش با کارمندان هم حرفه‌ای و هم شخصی است.

مطمئناً، اساس موفقیت در حال حاضر وجود دارد.

اما چگونه می‌توانید به آن قدم بگذارید. کفش های یک نماد؟

سوال خوبی است، یک پخش کننده FOX جو دیویس منحصراً برای پاسخ مناسب است. در حالی که به طور دقیق یک کارآفرین نیست — اگرچه، مانند همه ما، او در نهایت در کار خودش است — دیویس دقیقاً می داند که چگونه است.

ابتدا او مسئولیت بلندمدت (درازمدت، فکر کنید ۶۷ سال) را بر عهده گرفت و اخیراً وین اسکالی، پخش کننده Dodgers درگذشت. به طور گسترده ای بهترین پخش کننده در بیس بال تاریخ، اسکالی تعریف “نماد” است.

این سال، دیویس گوینده اصلی بیسبال بازی به بازی شد. برای FOX، شنبه شب‌ها به بازی‌های شب بیس‌بال در آمریکا این شبکه می‌پردازد و اولین کسی خواهد بود که بجز جو باک با بازی سری جهانی در FOX در بیش از ۲۰ سال . (غیر از تماس با دومین MLB at Field of Dreams بازی در ۱۱ آگوست، در محل فیلم کلاسیک برگزار شد. فیلد رویاها.)

بنابراین، بله: دیویس کمی در مورد تصدی مسئولیت درازمدت، محترمانه می داند. و حتی چهره‌های محبوبی که مردم به آنها تکیه کرده‌اند و به آنها اعتماد کرده‌اند.

عقل متعارف می‌گوید که شما نمی‌خواهید کسی باشید که از یک افسانه قدرت می گیرد. شما می‌خواهید کسی باشید که از فردی که افسانه را دنبال کرده است، باشید.

همه گفتند، “هی” ، مطمئنی؟” ولی من یه جور دیگه بهش نگاه کردم تبدیل شدن به فردی که از یک افسانه پیروی می کند، یکی از دلایل بزرگ انتخاب این شغل بود. بخشی از چیزی که شغل Dodger را خاص می‌کند این است که چه کسی را دنبال می‌کردم. بهترین کاری که تا به حال این کار را انجام داد، روی صندلی به مدت ۶۷ سال بود. من آن را فرصتی برای پر کردن یک صندلی افسانه‌ای دیدم.

این موضوع برای FOX نیز صادق است. من با گوش دادن به جو باک بزرگ شدم.

در هر زمینه‌ای، صندلی توسط افرادی که در آن می‌نشینند تعریف می‌شود.

از دنبال کردن وین چه چیزی یاد گرفتید؟

تلاش برای “جایگزین کردن” فرد وسوسه انگیز است: مانند آنها صحبت کنید، مانند آنها عمل کنید، یا در مورد صاحب کسب و کار، مانند آنها رهبری کنید. این طبیعت انسان است، اما مردم می‌توانند به سرعت تشخیص دهند که چه زمانی می‌خواهید چیزی باشید که نیستید.

در عوض — و من می دانم که گفتن این کار آسان تر از انجام آن است — فقط خودتان باشید. به این ترتیب فشار خارجی را که ممکن است احساس کنید به یک احساس مسئولیت درونی تبدیل می‌کنید که بسیار سالم‌تر است.

خوب است که آن را بکشید. از افرادی که شما را تحسین می‌کنید، اما نه به اندازه‌ای که شما را تغییر دهد.

این امر مستلزم درجه سالمی از با این حال، اعتماد به نفس دارید.

درست است، اما اگر در حال خرید کسب و کار هستید، امیدواریم به اندازه کافی سرمایه گذاری کرده باشید. تکرارهای نسبتاً کم فشار برای اینکه احساس کنید آماده هستید.

در مورد من، آن را بیسبال لیگ کوچک می نامیم. هیچ جای بهتری برای تکرار هر روز وجود نداشت. من باید کشف کنم که چه کسی هستم، چه کسی می خواهم باشم، و در خودم مستقر شوم.

اما به خاطر داشته باشید، من آن را به عنوان ایجاد یک سبک فکر نمی کنم. این یک چیز فعال نیست. این یک چیز انفعالی است که در آن به خود اجازه می دهید از آن عبور کنید … به جای اجبار یک سبک.

همین برای رهبران صادق است. اصالت نتیجه زمان و تجربه است.

و تلاش مداوم برای بهبود.

وقتی بیسبال لیگ کوچک انجام می‌دادم، روز بعد به هر ثانیه از هر پخش گوش می‌دادم. من هر اینینگ را نقد کردم. من حتی برخی از آن را رونویسی کردم و ارزیابی کردم که آیا خیلی پرگل، خیلی پرکلمه، یا از طرف دیگر به اندازه کافی کامل یا توصیفی نیست. من روی آن جزئیات وسواس داشتم.

تا حدی، هنوز این کار را انجام می‌دهم. من هر شب برمی گردم و نکات برجسته را بررسی می کنم. هفته ای یکبار یا بیشتر، به چند نوبت گوش می دهم. اما در برخی مواقع باید کم و بیش بدانید که دارید چه کار می‌کنید، چگونه موقعیت‌هایی را که خوب هستید تنظیم کنید و جایی که نیستید را بهبود ببخشید.

به اندازه کافی تکرار کنید و باید حس خوبی نسبت به عملکرد خود داشته باشید. اگر این کار را نکنید، احتمالاً نباید در این کار حضور داشته باشید. [می خندد.]

توصیه ای برای کسی که کسب و کاری را از موسس شرکت تحویل می گیرد؟/

من یک پلاک روی میز دارم که روی آن نوشته شده است: “سخت کار کن، خوب باش.”

با بسیاری از چیزها در زندگی، ما چیزهای زیادی یاد می گیریم، اما بسیاری از آنها هنوز به چیزهایی که در کودکی یاد گرفته ایم بازمی گردد. پس واقعاً همین است: سخت کار کنید. خوب باش. و شما باشید.

این فراتر از گرفتن جای کسی است که مورد احترام و دوست داشتن بوده است. سخت کار کنید و خوب باشید، و مردم به شما احترام می‌گذارند.

و بسیار خوشحال‌تر می‌شود که برای شما یا با شما کار کنم. شما، یا به سادگی در اطراف شما باشم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی