عمومی

هدیه دادن از روح با آندره مک دانل

هدیه دادن از روح با آندره مک دانل

با نزدیک شدن سریع به تعطیلات، بسیاری از افراد اعطای خیریه یا کمک های مالی را انتخاب می کنند برنامه های پایان سال آنها اما پس دادن چیزی است که همیشه در فصل است، به عنوان آندره مک دانل، بنیانگذار سازمان غیرانتفاعی این از تنهاست، جزئیات برای در جزئیات شنوندگان این هفته. مک دانل و کارن آلن مجری برنامه همچنین در مورد اینکه چگونه می‌توانیم روایت مربوط به کمک به افرادی که شانس کمتری دارند، تغییر دهیم.

۴۱۱ در It’s From the Sole

او شروع به توزیع کلکسیون کفش های کتانی خود برای افراد کم شانس قبل و بعد از کار کرد و در نهایت این جنبش به یک سازمان ۵۰۱c(3) تبدیل شد که کمک های مالی کفش های کتانی را از شرکت ها و افراد دریافت می کند. در طول ده سال پس از تأسیس، It’s From the Sole به ۴۰ شهر و ۱۵ کشور ایالات متحده رفته است و ۳۴۰۰۰ کفش ورزشی برای افرادی که به آنها نیاز دارند ارائه کرده است.

بخشیدن باید فراتر از تعطیلات باشد

چه این یک ابتکار خانوادگی باشد یا بخشی از فرهنگ شرکتی شما، هدیه دادن اغلب در فصل تعطیلات پخته می شود. مک دانل ما را به چالش کشید تا به دیگران در طول ۱۰ ماه دیگر سال کمک کنیم. این نه تنها یک نیاز حیاتی را برآورده می کند، بلکه به خانواده یا کارمندان شما نیز نشان می دهد که ارزشی برای شما قائل هستید در مورد کمک به دیگران، بدون توجه به فصل.

تغییر روایت ارائه

نقش مک دانل در مد به او دیدی پرنده نسبت به آنچه اغلب در فرهنگ ما می گذرد داد. او معتقد است مد می تواند به احساس ناسالم غرور و برتری کمک کند. شما موسیقیدان بهتری نیستید به خاطر یک پیراهن خاص؛ وقتی برای کار کردن روی هنر خود وقت بگذارید، نوازنده بهتری می شوید. برند کفش‌های ورزشی که می‌پوشید، مهارت‌های ورزشی شما را تعیین نمی‌کند. تعهد شما به آموزش انجام می دهد.

در برخی از خانواده‌ها، والدین به کودکان می‌گویند که اگر در مدرسه یا دو و میدانی خوب عمل کنند، با لباس یا یک جفت کفش کتانی به آنها پاداش داده می‌شود. مک‌دانل می‌خواهد یک عادت و سیستم اعتقادی جدید راه‌اندازی کند که نه تنها وقتی بچه‌ها کاری را به خوبی انجام می‌دهند، پاداش می‌دهد، بلکه آنها را تشویق می‌کند تا کاری را انجام دهند یا به دیگران ارائه دهند، زیرا این کار درستی است. این مد نیست که شما را همان چیزی که هستید می سازد، بلکه انگیزه، عزم و اراده شما و آنچه در درون شماست است.

زبان خود را با دقت انتخاب کنید

مک دانل در استفاده از اصطلاح “کمتر خوش شانس” به جای بی خانمان بسیار عمدی است. خوش شانسی کمتر به این معنی است که روزی افرادی که به آنها کمک می کنید در مکان ثروتمندتری قرار خواهند گرفت. شرکت او همچنین کفش های کتانی کمتر خوش شانس را نمی دهد – آنها آنها را ارائه می دهند. دادن چیزی به کسی به این معنی است که از آنجا دور خواهید شد. ارائه به این معنی است که شما آن شخص را ترک نمی کنید تا زمانی که کفش هایش به درستی جا بیفتند.

چگونه می خواهید با شما رفتار شود؟

McDonnell It’s From the Sole را به سه اصل خلاصه می کند: ارائه راحتی از طریق کفش های کتانی، احترام گذاشتن، و افزایش سطح معینی از خدمات. مک دانل کسانی را می خواهد که شانس کمتری برای کسب تجربه مثبتی شبیه به کفش های کتانی داشته باشند – آیا این همان چیزی نیست که شما می خواهید؟ چرا آنهایی که شانس کمتری دارند، نباید حس خوب باز کردن جعبه و امتحان کردن چیزی کاملاً جدید را تجربه کنند؟

علاقه شما چیست؟

در حالی که اشتیاق و دانش مک‌دانل در حوزه مد سرچشمه می‌گیرد، او روی ذهن باز ماند به گام‌های بعدی او، یعنی استفاده از این اشتیاق برای خیر بیشتر. علاقه شما هر چه که باشد، مهم است که کمی از آن را پس دهید. شما هرگز نمی دانید چه کسی به شما توجه می کند و چه کسی شما می توانید الهام بخش باشید.

همچنین مهم است که نسبت به دیگرانی که در همان منطقه شما فعالیت می کنند رقابتی نباشید. به جای اینکه با ذهنیت ما در مقابل آنها فکر کنید، بدانید که واقعاً دارید ارتشی از افراد خوب را بسیج می کنید که کار خوبی انجام می دهند.

اگر مهارت‌های خود را به افراد نیازمند برگردانید، نسخه‌ی خود را از It’s From the Sole ایجاد می‌کنید. و اگر به کاری که می‌دانید باید در این دنیا انجام دهید وفادار بمانید، همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت.

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - هدیه دادن از روح با آندره مک دانل

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی