عمومی

چگونه یک مهندس اقتصاد را اصلاح می کند

چگونه یک مهندس اقتصاد را اصلاح می کند

بسیاری از کسب و کارهای کوچک از من می پرسند اقتصاد مانند سال ۲۰۲۳ خواهد بود و برای بهبود آن چه کاری می توان انجام داد.

در نمایش رادیویی مشاغل کوچک این هفته. جارل جنسن معتقد است که ما نیاز به رویکرد مهندسی داریم که می‌تواند مشکلات اقتصادی ما را برطرف کند. او نویسنده کتاب فوربس «راه حل بزرگ: غیرفعال کردن بمب ساعتی اقتصاد امروز» است. Jarl بنیانگذار و رئیس Inventagon است، شرکتی که راه‌حل‌های تحقیق و توسعه ساده‌تری ایجاد می‌کند. برای سازمان ها در سراسر جهان او دارای پتنت هایی برای فناوری های پزشکی است که به فروش بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است. جارل شرکت EuroMed را تأسیس کرد، شرکتی که در سال ۲۰۱۶ فروخت و پنج کتاب درباره اقتصاد و رابطه آن با جامعه نوشته است.

svg%3E - چگونه یک مهندس اقتصاد را اصلاح می کند

جارل می گوید که یک رویکرد مهندسی می تواند مشکلات اقتصادی ما را برطرف کند. ما تورم داریم زیرا مردم بدون اینکه کار کنند پول مجانی به دست آوردند و البته مشکلات زنجیره تامین نیز وجود دارد. برای تغییر جامعه، باید به مکانیزم نحوه عملکرد فدرال رزرو نگاه کنیم. “

او اضافه می کند که “فدرال رزرو پول چاپ می کند تا بانک های عضو بتوانند وام بگیرند و سپس پول را به شرکت ها و مصرف کنندگان قرض دهند. این امر نحوه ورود پول به جامعه و ناکارآمدی آن را بسیار محدود می کند. در حال حاضر، پول را محدود می کند و بنابراین نرخ ها برای جلوگیری از تورم بالا می رود، اما مردم شغل خود را از دست می دهند. بهایی که ما برای این سیستم می پردازیم بسیار زیاد است.»

راه حل جارل این است که از پول انداختن دولت فدرال برای بزرگترین مشکلاتی که کار نکن «بر خلاف کسب و کارهای تجاری که می توانند با لیزر بر روی حل مسائل متمرکز شوند، بسیار بزرگ است. فدرال رزرو را مهندسی کنید و از بازار آزاد برای حل مشکلات استفاده کنید.”

او مشکل فقر را با استفاده از سپرده مستقیم از فدرال رزرو مانند ۵ دلار در روز حل می کند تا به مردم توانایی مراقبت از خود را بدهد. . دولت به هر حال این تریلیون ها دلار را از طریق شبکه های ایمنی خرج می کند! بسیار کارآمدتر است!»

به مصاحبه جارل در The Small گوش کنید نمایش رادیویی کسب و کار.

جدیدترین عناوین را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: jarljensen


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی