عمومی

چگونه به تعطیلات رفتم و یک شرکت راه اندازی کردم

چگونه به تعطیلات رفتم و یک شرکت راه اندازی کردم

اندی هیل در سال ۲۰۱۸ برای تعطیلات به کوبا رفت، و در حالی که سواحل عالی بودند، او کسی نیست که استراحت کند. در عوض، هیل به اطراف رفت و گفت: “هولا!” و – با کمک دوستی که واقعاً اسپانیایی صحبت می‌کند – مردم محلی را با سؤالاتی درباره فرصت‌های کسب‌وکار تشویش می‌کند. به هر حال او مردی است که از دوران دانشگاه ۱۲ شرکت تاسیس کرده است. (او همچنین این استارت‌آپ‌ها را اداره می‌کند در حالی که یک شغل روزانه به‌عنوان مدیر درآمد در City Furniture، یک شرکت تقریباً ۱ میلیارد دلاری در نزدیکی فورت لادردیل، فلوریدا دارد.) همه این‌ها توضیح می‌دهند که چرا، پس از شنیدن «مهندسی نرم افزار” در کوبا، هیل شرکتی را راه اندازی کرد تا کارکنان شرکت های آمریکایی را با مهندسین نرم افزار آمریکای لاتین او آن را Siono نامید، و با طرح یک سوال تکراری – و تا حدودی لفاظی – از آن سفر: “آبجو دیگری می خواهید؟ بله، نه؟” این جملات به مرکز فرهنگ رشد شرکت تبدیل شده است، با هیل و تیم به طور مداوم می پرسند، “آیا ما بهترین شریکی هستیم که تا به حال داشته اند؟ بله، یا نه؟” به نظر می رسد شرکت دلری بیچ، فلوریدا، با درآمد ۵٫۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۱، پاسخ خود را دارد. –همانطور که به استیون آی ویس گفته شد

دیگران سرگرمی هایی مانند اسکی دارند. من شرکت‌هایی را راه‌اندازی می‌کنم. من ۵۰ ساعت در هفته را به کار تمام وقت خود اختصاص می دهم، اما صبحانه می خورم، شام می خورم، آخر هفته دارم، و این زمانی است که شرکتم را رشد می دهم – این سرگرمی من است. من شرکت می سازم چون نمی توانم. من می دانم که راه های بهتری برای کسب درآمد وجود دارد، تعادل بین کار و زندگی، یا تأثیر ماندگارتری از خود بر جای بگذارید. اما برای من، من عاشق آوردن چیزهایی به جهان و توانمندسازی تیمم برای رشد هستم. این چیزی است که مرا هدایت می‌کند.

دومین راه‌اندازی من بد به پایان رسید. وقتی ۲۳ ساله بودم، کارم را رها کردم تا یک استارتاپ اجتماعی خوب راه اندازی کنم که یک دور اولیه و یک دور سری A را پشت سر گذاشت، اما بعد سری B سقوط کرد. آگوست ۲۰۱۵ بدترین ماه زندگی من بود، زمانی که مجبور شدم به ۳۰ نفر از نزدیکترین دوستان و خانواده ام بگویم که نرخ سوختگی سه ماهه داریم و دیگر پول نقد نداریم.

پیش سریع به سال ۲۰۱۸: پس از سفرم به کوبا، شروع به بررسی آن کردم و متوجه شدم که تمام آمریکای لاتین دارای دانشکده های مهندسی نرم افزار باورنکردنی است. . شما مهندسان نرم افزار با کیفیتی در منطقه زمانی شرقی دارید که انگلیسی صحبت می کنند و کار را با کسری از هزینه ای که در ایالات متحده داشتید انجام می دهند. من و دوستانم صراحتاً متوجه شدیم که طلا پیدا کرده ایم – در بازار پایین تر. ارزش. ما می‌توانیم استعدادها را شناسایی کنیم، اولین بخش‌های فرآیند مصاحبه را مدیریت کنیم، و آنها را به عنوان استعدادهای برون‌سپاری در شرکت‌های آمریکایی قرار دهیم. ما شروع به تماس با دوستان و خانواده در تجارت در ایالات متحده کردیم و تقاضای کافی برای راه اندازی شرکت را یک ماه بعد پیدا کردیم.

I برای یافتن اولین مشتریان خود در حالت راه اندازی ناب بود. هیچ فرمول جادویی وجود ندارد این همان تمرین برای هر کارآفرینی است – دسترسی شخصی. حدود نیمی از آنها علاقه ای نداشتند. ما موضوع خود را با مشتریان اولیه خود آموختیم و متوجه شدیم که سس مخفی ما در مورد سازگاری و تناسب فرهنگی است که می‌توانیم از طریق فرآیند استخدام متمرکز بر انسان وعده دهیم. زمانی که ما به درستی رسیدیم، ارزیابی و ضریب حفظ بالا بود. و اینجاست که ما تمرکز کرده‌ایم.

یکی از دلایلی که مدل کسب‌وکار ما کار می‌کند این است که استخدام بد است. این کار سخت است، زمان زیادی می برد و اکثر مردم نمی توانند آن را به خوبی انجام دهند. یک استخدام‌کننده به‌طور متوسط ​​۲۰ ثانیه را صرف نگاه کردن به رزومه می‌کند، که انباشته‌ای از ۲۰ سال از زندگی یک فرد است.

استخدام به‌ویژه بد است. برای شرکت ها و نامزدهای استخدام فناوری. ما همه اینها را با یک فرآیند بهتر که سریع‌تر و متمرکزتر بر انسان‌ها است و بر اساس افرادی که قبلاً در تیم هستند، درست می‌کنیم. در فرآیند استخدام مهندس نرم‌افزار معمولی، مهارت‌ها و تمرکز تیم موجود در نظر گرفته نمی‌شود و نامزدها با چالش‌های طولانی کدنویسی مواجه می‌شوند که اغلب با کار واقعی که در محل کار انجام می‌دهند مطابقت ندارد. اگر نامزد ما استخدام شود، مشتریان از طریق ما به مهندسان پرداخت می‌کنند و ما حقوق و دستمزد و هر چیز دیگری را برای استعدادهای خارج از کشور انجام می‌دهیم.

اکنون که ما ۱۰۰ مهندس داریم، و کار از راه دور بسیار محبوب است، ما برای کارهای بعدی آماده هستیم. من ما را به یک شرکت در حال رشد تبدیل می کنم. ما سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی انجام داده‌ایم، یک تیم اجرایی استخدام کرده‌ایم، و خدمات خود را فراتر از مهندسی نرم‌افزار توسعه می‌دهیم — با افزودن پیشنهادهایی مانند طراحی گرافیک و حسابداری. ما در حال گسترش از آمریکای لاتین به ۲۰ شهر در ۱۰ کشور در سراسر جهان هستیم.

من نیز از روز گذشته عقب نشینی می کنم. عملیات روزانه، به تیم اجرایی ما اجازه می دهد واقعا آن را افزایش دهد. من معتقدم که می‌توانم به تأسیس و تأمین مالی شرکت‌ها ادامه دهم: افراد بزرگ را پیدا کنم و اجازه بدهم مدل عملیاتی کسب‌وکار را به‌طور سودآور افزایش دهد. من هنوز شغل تمام وقت خود را دارم و هنوز عاشق فرهنگ راه اندازی هستم.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه به تعطیلات رفتم و یک شرکت راه اندازی کردممستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ Inc. Magazine

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی