عمومی

والمارت به تازگی یک برنامه “شتاب یافته” را اعلام کرد، و من واقعاً فکر کنید که می خواهید آن را کپی کنید

والمارت به تازگی یک برنامه “شتاب یافته” را اعلام کرد، و من
واقعاً فکر کنید که می خواهید آن را کپی کنید

این داستانی است درباره Walmart، استخدام، و یک برنامه جدید که دقیقاً به این دلیل است که Walmart شرکتی است که آن را عملی می کند.

اجازه دهید با کمی تاریخ و یک مشاهده شروع کنیم. مهم نیست که درباره والمارت چه فکری می کنید، قابل توجه است که مدیرعامل فعلی، داگ مک میلون، کار خود را با شرکت به عنوان کارمند انبار تابستانی والمارت شروع کرد و ساعتی ۶٫۵۰ دلار درآمد داشت.

بعد از کالج و مدرک MBA، قبل از ارتقاء رتبه ها، به عنوان دستیار مدیر فروشگاه بازگشت. او تنها نیست. برای مثال مدیرعامل Walmart US به عنوان یک کارمند ساعتی شروع به کار کرد و مدیر مالی شرکت به مدت ۱۵ سال در Walmart کار کرد قبل از ارتقاء به C-suite.

این فقط در بالا نیست. سال گذشته، نیویورک تایمز گزارش داد که “بیش از ۷۵ درصد از مدیران فروشگاه های Walmart در ایالات متحده کار خود را به عنوان کارمند ساعتی شروع کردند.” والمارت خودش رقم مشابهی را ذکر می‌کند.

مقایسه با آمازون، که بر استخدام مدیران خط مقدم “باهوش شرور” مستقیماً از خارج تمرکز داشت. طبق همین گزارش، به نقل از دیوید نیکرک، معاون سابق رئیس جمهور آمازون، دیوید نیکرک، ترجیه می‌دهد که گردش مالی زیادی در میان کارمندان سطح پایین داشته باشد.

زمینه شما وجود دارد. و به همین دلیل است که جدید Walmart برنامه College2Career، که در اوایل این ماه اعلام شد، به من حمله کرد.

از تابستان امسال، Walmart می گوید که این استخدام فارغ التحصیلان اخیر کالج (کسانی که در عرض ۱۲ ماه پس از فارغ التحصیلی، از جمله کسانی که ممکن است قبلاً به عنوان همکاران فروشگاه کار می کنند) برای یک برنامه خط لوله مدیریت جدید که امکان دریافت حقوق و مسئولیت بسیار سالم را در مدت زمان کوتاهی دارد.

آنها در یک شغل مدیریتی تازه ایجاد شده به نام “مربی نوظهور” با پرداخت ۶۵۰۰۰ دلار در سال با هدف ارتقای این فارغ التحصیلان اخیر شروع به کار خواهند کرد. مدیران فروشگاه Walmart — با میانگین حقوق سالانه ۲۱۰,۰۰۰ دلار — فقط در عرض دو سال.

“ما با چند صد نفر از نزدیک کار کردیم. دانشکده ها برای جذب بیش از ۳۰۰ دانشجوی فعلی و حدود ۶۰۰ فارغ التحصیل دانشگاهی اخیر، یکی از سخنگویان والمارت پس از درخواست جزئیات بیشتر به من گفت و افزود که آنها انتظار دارند “برنامه تسریع شده” “تقریبا ۲۵ درصد از نقش های مدیریتی” را پر کند.

الان، شما را نمی‌دانم، اما من دستمزد سالانه ۲۱۰۰۰۰ دلاری دو سال بعد از کالج نمی‌گرفتم (حتی تعدیل تورم). همچنین احتمالاً فکر نمی‌کردم به دنبال پست مدیریت خرده‌فروشی در شرکتی مانند والمارت باشم، حتی اگر می‌دانستم که وجود دارد.

اما در تحقیق کمی درباره Walmart و McMillon و فرهنگ استخدام شرکت، به شرح آنچه مک میلون در طی سفری که برای گفتگو با دانشجویان در دانشگاه استنفورد در سال ۲۰۱۵ داشت، درست پس از آن که به عنوان مدیر عامل Walmart رسید، گفت.

به طور خلاصه، به نظر می رسید که او از استخدام جوانانی که شاید هرگز به فکر کار در والمارت نبودند، نمی ترسید:

کار راه اندازی جالب به نظر می رسد. اما من هنوز در مورد موردی نشنیده ام که چالش برانگیزتر از آنچه ما می خواهیم انجام دهیم.

اگر سخت می خواهید، سعی کنید یک تجارت ۵۲ ساله با این اندازه را انتخاب کنید و آن را تغییر دهید. سخت است. …

بنابراین، اگر می‌خواهید در والمارت کار کنید، با من تماس بگیرید.

به‌سرعت به امروز مراجعه کنید. بازار کار، با بیکاری تقریباً در کمترین حد خود در تاریخ، میلیون‌ها کارمند هر ماه شغل خود را برای مراتع سبزتر ترک می‌کنند و شرکت‌ها شاکی هستند که به سختی می‌توان افراد را وادار کرد حتی برای موقعیت‌های شغلی درخواست دهند.

از نظر والمارت، من شک دارم که زمان بندی ممکن باشد بسیار بهتر باشد.

Walmart به سادگی با وعده ثبات، رشد، و پاداش‌های مالی قابل توجه، پیشنهاد فروش بسیار جذابی را در اینجا ارائه می‌کند.

و در حالی که هر “مربی نوظهور” کاملاً جدیدی نمی تواند در رتبه های بالاتری قرار گیرد و مدیر فروشگاه Walmart شود (یا ، شاید روزی مدیر اجرایی Walmart باشد)، به نظر می رسد که بسته بندی همه چیز به این شکل قبلاً به خوبی کار کرده است.

همه موارد که ما را با یک سوال بزرگ روبرو می کند: آیا این چیزی است که مردم می توانند در مشاغل دیگر تکرار کنند؟

زیرا اگر بتوانید نقش‌های بزرگ را پیش‌بینی کنید، می‌خواهید چند سال بعد آن را بازی کنید – حتی در مقیاس کوچک‌تر –و دریابید که چگونه به افرادی که در نیروی کار جدیدتر هستند کمک کنید تا برای آنها آماده شوند و واجد شرایط شوند، کپی کردن برنامه Walmart ایده هوشمندانه ای به نظر می رسد.

به هر حال، مک‌میلون از نظر مدیر عامل فعلی فورچون ۵۰۰ همتایان زیادی ندارد که از پایین‌ترین سطح شرکت خود شروع کردند و راه خود را ارتقا دادند. اما یکی از کسانی که اغلب با او در یک نفس ذکر می شود، مری بارا از جنرال موتورز است.

اگر می خواهید لینکدین جالبی ببینید. نمایه، مصاحبه او در دهه ۱۹۸۰ زمانی که او یک کارآموز ۱۸ ساله در شرکت بود شروع می شود و تا ۱۲ ترفیع و تقریباً ادامه دارد. ۴۰ سال قبل از اینکه به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره همه چیز را به دست آوریم.

به آن فکر کنید، در حالی که این صنعت کاملاً متفاوت است، برنامه‌ای که بارا از طریق آن به GM ملحق شد، از نظر فلسفی شبیه به برنامه جدید Walmart است.

در اینجا، پرونده بسته شد. هر دو را کپی کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی