عمومی

چرا باید زوم را همین الان به روز کنید اگر از a مک

چرا باید زوم را همین الان به روز کنید اگر از a
مک

اگر از  زوم– که، اجازه دهید با آن روبرو شویم، بسیاری از ما هنوز تقریباً این کار را انجام می دهیم هر روز – و شما در مک هستید، باید همین الان نرم افزار خود را به روز کنید. من دلیل آن را در عرض یک دقیقه توضیح خواهم داد، اما ابتدا نحوه به روز رسانی به آخرین نسخه، که ۵٫۱۱٫۵ (۹۷۸۸) است، در اینجا آمده است:

نحوه به روز رسانی بزرگنمایی

می‌توانید با انتخاب منوی کشویی Zoom.us و انتخاب «درباره زوم» بررسی کنید که از کدام نسخه استفاده می‌کنید. ” با این کار یک کادر گفتگو با شماره نسخه فعلی ظاهر می شود. اگر زودتر از ۵٫۱۱٫۵ (۹۷۸۸) است، باید فوراً زوم را به روز کنید.

- چرا باید زوم را همین الان به روز کنید اگر از a
مک

در بسیاری از موارد، زمانی که به‌روزرسانی در دسترس باشد، زوم یک درخواست را در بالای پنجره برنامه نشان می‌دهد. اگر اینطور نیست، همچنان می‌توانید با کلیک کردن روی نماد نمایه خود و سپس انتخاب «بررسی برای به‌روزرسانی‌ها» بررسی کنید.

- چرا باید زوم را همین الان به روز کنید اگر از a
مک

در هر صورت، گزینه دانلود به‌روزرسانی را انتخاب کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. حداکثر نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد. اگر در حال حاضر از آخرین نسخه استفاده می کنید، خوب هستید – اگرچه احتمالاً هنوز ارزش خواندن ادامه این مقاله را دارد تا بهتر متوجه شوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

با در نظر گرفتن این موضوع، این چیزی است که اتفاق افتاد

چند هفته پیش محققی به نام پاتریک واردل یک اشکال را در به روز رسانی خودکار کشف کرد که زوم از آن برای دور نگه داشتن نرم افزار شما از اشکالات و مشکلات امنیتی استفاده می کند. در این مورد، معلوم می‌شود که چون به‌روزرسانی خودکار به مک شما دسترسی روت دارد، می‌تواند کارهای زیادی را در پشت صحنه انجام دهد که ممکن است مشکل ساز باشد.

اکنون، زوم علاقه‌ای به انجام هر کار بدی با رایانه شما ندارد، اما اگر شخص دیگری به آن دسترسی پیدا کند، می‌تواند. و از آنجایی که زوم به مک شما دسترسی روت دارد، کارهایی که می توانند انجام دهند واقعا بد خواهند بود.

در اینجا نحوه Ars Technica مشکل را توضیح داد:

“این بدان معناست که عوامل مخرب می‌توانند زوم را مجبور کنند تا به نسخه‌ای با اشکال‌تر و کم‌ایمن تنزل دهد یا حتی بسته‌ای کاملاً متفاوت را به آن منتقل کند که می‌تواند به آنها دسترسی ریشه به سیستم بدهد. .”

این اولین باری نیست که Zoom یک مشکل مربوط به امنیت. در واقع، سابقه زوم خیلی بد در این زمینه–البته نه به این دلیل که افراد زوم سعی در انجام کارهای بد با رایانه شما دارند، بلکه به این دلیل که همه چیز را در مورد نرم افزار خود طراحی کرده اند تا آن را آسان کنند. تا حد امکان تنظیم و استفاده شود.

برای مثال، در اوایل همه‌گیری، زمانی که ناگهان همه مجبور شدند برای مدرسه مجازی، کار از راه دور و حتی فقط در زوم باشند. جشن های تولد خانوادگی، بمب بزرگ‌نمایی به یک چیز تبدیل شد. از آنجایی که تنها چیزی که برای پیوستن به تماس زوم نیاز داشتید یک پیوند بود، خیلی سخت نیست که با امتحان تصادفی پیوندهای مختلف، جلسه هیئت مدیره مدرسه دیگران را خراب کنید.

در همان زمان، این راحتی یکی از دلایل محبوبیت زوم بود. نکته این بود که اساساً همه موانع برای دانلود نرم‌افزار و شرکت در یک جلسه ویدیویی را از بین برد.

این بدان معناست که Zoom طول کشیده است. میانبرهایی در نحوه مدیریت به روز رسانی های نرم افزاری خود. این نبود که شرکت لزوماً سعی می کرد از ویژگی های امنیتی رایانه شما اجتناب کند – باز هم زوم شرکت بدی نیست – بلکه می خواست این فرآیند را تا حد امکان بدون مشکل انجام دهد.

بهترین تشبیه درب ورودی شماست. اگر میزبان مهمانی در خانه خود هستید، و در قفل است و نیاز به کلید و رمز عبور دارد، سرعت کار را کاهش می دهد. ممکن است برخی از افرادی که به مهمانی دعوت کرده‌اید ظاهر شوند، متوجه شوند که یادشان نیست کلید خود را کجا گذاشته‌اند – یا رمز عبور را فراموش کرده‌اند – و فقط آنجا را ترک کنند.

اگر هدف شما این است که مطمئن شوید تا حد امکان افراد بیشتری به مهمانی بیایند، ممکن است در عوض تصمیم بگیرید که آن را ترک کنید. درب جلو کاملا باز است مشکل، یا البته، این است که اگر این کار را انجام دهید، واقعاً هیچ چیز مانع از راه رفتن کسی نمی شود – حتی کسی که ممکن است نیت کمتر نجیبانه ای داشته باشد.

نکته این است که امنیت و راحتی یک معامله هستند. هر چه بیشتر از یکی داشته باشید، از دیگری کمتر خواهید داشت. اتفاقاً این تقریباً برای هر تجارتی صادق است. به همین دلیل مهم است که به تصمیماتی که می‌گیرید فکر کنید و اینکه چگونه بر تجربه کاربر و همچنین حریم خصوصی و امنیت آنها تأثیر می‌گذارد. می توانم قول بدهم که اگر این کار را نکنی، کسی این کار را خواهد کرد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی