عمومی

چگونه از نوشتن برای خوش شانس کردن خود استفاده کنید شخص

چگونه از نوشتن برای خوش شانس کردن خود استفاده کنید
شخص

بیشتر ما به نوشتن به عنوان یک وسیله ارتباطی — چه در حال ارسال یک متن، یا نوشتن یک یادداشت یا نوشتن رمانی باشیم که برای انتقال احساسات خود می نویسیم. و ایده ها به دیگران و این قطعاً جنبه بسیار مهمی از نوشتن است. کارشناسان اصرار دارند نوشتن برای برقراری ارتباط یک مهارت ضروری است که به شما کمک می کند هر کاری که انجام می دهی جلوتر

اما کارشناسان همچنین اصرار دارند که نوشتن بسیار بیشتر از تأثیر کلمات شما بر دیگران است. نوشتن یک ابزار قدرتمند برای بهبود خود نیز است.

نوشتن رسا، مانند داشتن یک مجله، سلامت روان و انعطاف پذیری را افزایش می دهد. نوشتن اهداف و رویاها می‌تواند به حفظ روز یا حتی زندگی شما در مسیر درست. همانطور که معلم ترکیب کالج شما ممکن است به شما گفته باشد، نوشتن نیز راهی برای فکر کردن در مورد مسائل و روشن کردن نظرات شما است. در حالت ایده آل، در نهایت باهوش تر می شوید در پایان یک نوشته از آنچه در ابتدا بودید.

و همانطور که آرون فرانسیس در یک قطعه جدید متفکرانه برای Github’s The ReadME Project، نوشتن نیز روشی فوق العاده است برای شانس خود را چند برابر کنید .

چگونه “مساحت سطح شانس” خود را افزایش دهیم

این مقاله به کارگردانی سازندگان از همه نوع از جمله کارآفرینان، مبتنی بر بینش کلاسیک کارآفرین جیسون رابرتز است — “مساحت سطح شانس.” رابرتز در سال ۲۰۱۰ استدلال کرد که میزان شانسی که می‌توانید انتظار داشته باشید محصول این است که چقدر کارهای جالبی انجام می‌دهید و این کار چقدر مؤثر است.

انجام کار خوب، پایه و اساس ضروری انجام خوب در زندگی است. هیچ راه دوری از آن وجود ندارد. اما ایجاد چیزهای جالب تنها نیمی از معادله است. اگر می‌خواهید هم خودتان و هم دنیا از آن چیزها سود ببرند، باید به دیگران درباره آنچه خلق کرده‌اید نیز بگویید. هر چه بیشتر خودتان را بیرون بیاورید، فرصت های خوش شانسی بیشتری برایتان پیش می آید. و نوشتن بهترین راه برای نشان دادن خود در آنجاست.

“با انجام کار و عمومی بودن در مورد آن، برای خود شهرت ایجاد می کنید. سابقه ای ایجاد می کنید. مجموعه کاری عمومی که بهتر از هر رزومه ای از جانب شما صحبت می کند. هدف معروف شدن نیست، هدف این است که شانس پیدا کردن ما را افزایش دهیم.”

چه چیزی شما را از نشان دادن خود باز می دارد؟

همه اینها ممکن است واضح به نظر برسند، اما بسیاری از ما از نتیجه گیری واضح خودداری می کنیم: باید مطالب عمومی بیشتری درباره چیزهایی که روی آنها کار می کنید بنویسید. چرا؟ برخی از ما به سادگی خود را دست کم می گیریم ، فرانسیس معتقد است.

بسیاری از کارشناسان موضوع “فراموش کرده اند که چقدر می دانند. آنها فکر می کنند که انجام نمی دهند. هر چیزی جالب باشد زیرا آنها تصور می کنند که همه به اندازه خودشان می دانند. این تأثیر زمانی تشدید می شود که همه افراد در مجاورت شما در یک سطح مهارت مشابه – یا بالاتر باشند. همانطور که متخصص تر می شوید، نوار کیفیت شما افزایش می یابد. فرانسیس هشدار می‌دهد که هر چه را که می‌دانی، همه نمی‌دانند.

او برای کسانی که تخصص خود را کم ارزش می دانند، چالشی را مطرح می کند: “مواظب جوامعی باشید که در آنها می نشینید و ببینید مردم چه چیزی را به اشتراک می گذارند و چه چیزی مورد توجه قرار می گیرد. آیا این کاری است که می توانستید انجام دهید؟ آیا قبلاً انجام داده اید؟” اگر چنین است، راه حل این نیست که در مورد همه آن خودفروشان دیگر تلخ شوید. این است که شروع به نوشتن بیشتر در مورد کاری که قبلاً انجام می‌دهید، با کیفیتی برابر است.

سایر افراد فقط خجالت می کشند آنچه را که می خواهند به صورت نوشتاری به اشتراک بگذارند. راه حل این مانع، به گفته فرانسیس، تأمل در خود است.

“آیا می ترسید مردم می خواهید چیزی را که ساخته اید مسخره کنید؟ آیا خجالت می کشید که مطابق با استانداردهای خودتان ( مسلماً بالا) نیست؟ آیا منتظر لحظه ای عالی و گریزان هستید؟ آیا از “بازاریابی” بیزار هستید و نمی خواهید برای تبدیل شدن به چیزی که از آن متنفر هستید؟

زیرا پشت سر گذاشتن مشکلاتی که شما را از نوشتن عمومی در مورد کارتان باز می دارد، تقریباً مطمئناً ارزشش را دارد. به اشتراک گذاشتن کارهایی که بیشتر انجام می دهید، چه در توییتر، چه در رسانه، از طریق یک خبرنامه یا در یک وبلاگ شخصی، باعث ایجاد جامعه می شود، علاقه به کار شما را افزایش می دهد و می تواند دعوت نامه های سخنرانی، استعدادها، همکاران، یا (اگر در بازار) فرصت های شغلی. به طور خلاصه، شما را خیلی خوش شانس تر می کند.

تنها چیزی که نیاز دارید کمی شجاعت، چند نکات ابتدایی نوشتن، و یک لگد به شلوار برای ترک ولنگاری و در نهایت قرار دادن خود در آنجا نوشتن.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی