عمومی

چگونه از عقب نگه داشتن خود دست بردارید و به هدف خود برسید اهداف

چگونه از عقب نگه داشتن خود دست بردارید و به هدف خود برسید
اهداف

وجود دارد در هر جایی از زندگی‌تان که از تصمیم‌گیری یا اقدام خودداری می‌کنید، زیرا از انتخاب اشتباه یا حرکت در مسیر اشتباه می‌ترسید؟ اینطوری اتفاق می‌افتد: به جای استفاده از اطلاعاتی که دارید و به خودتان اعتماد کنید. به اندازه کافی برای گرفتن بهترین تصمیم شما با توجه به این اطلاعات، متوقف می شوید. شما نیز بهانه‌های کاملاً منطقی می‌آورید. این منطقی است زیرا می‌توانید یک استدلال منطقی برای حمایت از موضع خود در مورد هر چیزی (همه ما می‌توانیم) ارائه دهید.

اما هزینه فرصت تصمیم نگرفتن چقدر است؟ یا اقدام نکردن؟

اجازه دهید این تمایز را اضافه کنم: تفاوتی بین ثابت ماندن عمدی وجود دارد. استراحت کنید، تا تمام خوبی های فصلی را که در آن هستید جذب کنید، و/یا به این دلیل که شهود شما به شما می گوید این کار را انجام دهید- در واقع، اینها همه انتخاب های فعال هستند.

ممکن است این یک مقدار ایمان باشد که شما باید جرقه انجام کاری را بدون نتیجه تضمین شده انجام دهید؟ این باید به شما یادآوری کند که تا اینجای کار بدون روانی و دانستن اینکه چگونه به نتیجه می رسد، رسیده اید. و شرط می بندم که می گویید حتی از طریق بخش های سخت و دردناک، این کار انجام شده است.

بنابراین یک مقدار ایمان همراه با یک طرف اعتماد به نفس برای وضعیت فعلی شما چگونه می تواند باشد؟

اگر که همه چیز ترسناک است، از خود بپرسید، “باور واقعی من چیست که زیربنای بلاتکلیفی و/یا بی عملی من است؟ چگونه می توانم ابتدا به آن رسیدگی کنم؟”

در اینجا تصمیمات همسویی اتخاذ می کنید که ریشه در کمی ایمان و اعتماد به نفس زیاد دارد!

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی