عمومی

نکات جالب برای شروع برنامه‌ریزی مهمانی تعطیلات تجاری جذاب خود – امروز

نکات جالب برای شروع برنامه‌ریزی مهمانی تعطیلات تجاری جذاب خود
– امروز

تقریبا غیر قابل تصور به نظر می رسد. هنوز منتظر تعطیلات آخر تابستان خود هستید. هولناک بازگشت به مدرسه خرید در راه است. اما، واقعیت این است که اگر می‌خواهید یک مهمانی تعطیلات تجاری داشته باشید، باید برنامه‌ریزی کنید – امروز.

در حالی که روزهای سگی تابستان هنوز در راه است، نشانه‌ای واضح از پاییز در راه است. در افق و هنگامی که آن قطار شروع به کار کرد، تعطیلات در کمترین زمان راه ما را به حرکت در می‌آورد.

برای شرکت‌های کوچک، برنامه‌ریزی یک مهمانی تعطیلات تجاری و/یا رویداد فصلی اغلب یک کار دست و پا گیر است. سوالاتی که به طور کلی مطرح می‌شوند عبارتند از:

  • چه بودجه‌بندی کنیم؟
  • چه زمانی بودجه‌بندی کنیم؟
  • چگونه رویدادی را میزبانی کنیم که واقعاً به کارمندانمان نشان می‌دهد چگونه چگونه بودجه‌بندی کنیم؟ چقدر ما اهمیت می دهیم؟
  • درجه مناسبی از سرگرمی و روحیه تعطیلات برای یک رویداد شرکتی برای مشتریان چیست؟
  • چگونه رویداد خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنم؟
  • آیا باید در مورد رویدادم در وبلاگم بنویسم؟
  • آیا باید یک کمپین گیمیفیکیشن هوشمندانه ایجاد کنم تا بتوانم از آن استفاده کنم. مهمانی تعطیلات با مشتریان فعلی و سرنخ های جدید؟
  • هزینه جذب یک کمدین عالی برای سرگرمی در شب چقدر است؟
  • آیا باید یک پیانیست استخدام کنم؟
  • >

  • دکور و تم باید چه رنگی را برای یک رویداد فصلی واقعی که به روح جشن‌های متعدد تعطیلات احترام می‌گذارد و به آنها ادای احترام می‌کند، منعکس کند؟

بله، اینها سؤالات محکمی هستند، که همه اینها هستند. زمانی که نوبت به برنامه ریزی یک مهمانی تعطیلات تجاری می رسد کاملاً موجه است. هنگامی که روزهای ساحلی باد تابستان به پایان می رسند، وظیفه بزرگ برنامه ریزی مهمانی تعطیلات شما شخصیت خاص خود را به خود می گیرد.

در زیر چند نکته جالب برای شروع برنامه ریزی یک مهمانی تعطیلات تجاری – همین امروز آورده شده است. حتی می توانید برنامه ریزی را از روی صندلی ساحلی خود شروع کنید!

svg%3E - نکات جالب برای شروع برنامه‌ریزی مهمانی تعطیلات تجاری جذاب خود
- امروز

برنامه ریزی برای تعطیلات تجاری: ملاحظات کلیدی

< /tr>

< td class="column-4">دعوت‌نامه‌های ویدیویی

< td class="column-3">اواسط دسامبر

جنبه گزینه A گزینه B گزینه ج
زمان بودجه بندی ۶ ماه جلوتر شروع کنید از ۴ ماه جلوتر شروع کنید از ۲ ماه جلوتر شروع کنید
نوع رویداد قدردانی از کارمند قدردانی مشتری در حال ورود به مشتری جدید
سرگرمی کمدین پیانیست دی جی
تم دکوراسیون جشن چند روزه< /td> کریسمس سنتی سرزمین عجایب زمستانی
تبلیغات اجتماعی کمپین Pinterest اشتراک‌های اجتماعی روزانه
هماهنگی یک هماهنگ کننده رویداد استخدام کنید یک کمیته تشکیل دهید مسئولیت فردی واحد
تاریخ رویداد اوایل دسامبر اواخر دسامبر

موضوع رویداد خود را انتخاب کنید

مهمترین عنصر در برنامه ریزی یک مهمانی تعطیلات تجاری این است که در همان مراحل اولیه، اهداف، اهداف و حتی موضوع رویداد خود را تعیین کنید. از خود بپرسید:

  • آیا می‌خواهید از کارمندان تشکر کنید؟
  • آیا می‌خواهید مشتریان جدید را دوست داشته باشید؟
  • آیا این یک رویداد قدردانی از مشتری است؟

برای تعیین اهداف واقعی رویداد و بهترین موضوعاتی که برای دستیابی به آنها باید در نظر گرفته شود، زمانی را برای تشکیل یک تیم اختصاص دهید. آن اهداف خلاقانه فکر کنید و رویداد خود را علامت گذاری کنید.

مضمون شما بر بسیاری از – در واقع، همه – تصمیمات شما تأثیر می گذارد، از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون رویداد شما گرفته تا ظاهر دعوت نامه ها و نحوه تبلیغ شما. رویداد خود را در رسانه های اجتماعی.

شخصیت رویداد را مشخص کنید، سپس به جلو بروید. اگر می‌خواهید برای دسامبر یک مهمانی تعطیلات تجاری برنامه‌ریزی کنید، تمام برنامه‌ریزی‌های خود را حداکثر تا ۱۵ سپتامبر انجام دهید.

ممکن است برای دستیابی به تمام اهداف فهرست آرزوهایتان خیلی دیر باشد، اما اگر پس از خواندن این مقاله به این معنی است که هیچ برنامه ریزی انجام نداده اید – بنابراین بهترین استفاده را از آن ببرید.

svg%3E - نکات جالب برای شروع برنامه‌ریزی مهمانی تعطیلات تجاری جذاب خود
- امروز

شخصیت اجتماعی رویداد خود را تعیین کنید

در عصر دیجیتال، تبلیغات رویداد به اندازه خود رویداد حیاتی است. چگونه می‌خواهید برای مناسبت خاص خود هیاهو و پیش‌بینی ایجاد کنید؟

با تصمیم‌گیری موضوع رویداد، رزرو مکان برگزاری، ردیف‌بندی سرگرمی‌ها و یک منوی خوشمزه، وقت آن رسیده است که کمی به آن فکر کنید. هویت دیجیتال.

به یاد داشته باشید، این نیاز به برنامه‌ریزی استراتژیک دارد، که اغلب شامل بینش‌هایی از هماهنگ‌کنندگان رویدادهای با تجربه یا حتی تولیدکنندگان رویداد اختصاصی است که تفاوت‌های ظریف ایجاد یک تأثیر مجازی را درک می‌کنند.

به مخاطبان خود فکر کنید. : آیا یک کمپین Pinterest با تصاویر واضح و هماهنگ با موضوع شما با آنها طنین انداز می شود؟

آیا پست های روزانه در رسانه های اجتماعی، مملو از حقایق جالب، تیزرهای ویدیویی، میم های عجیب و غریب، یا یک اینفوگرافیک جامع که جزئیات مهم رویداد را نشان می دهد، می تواند مجذوب خود شود. توجه آنها؟

روح یک رویداد موفق در شخصیت و ماهیت منحصر به فرد آن نهفته است. اجازه دهید در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما بدرخشد و مردم را ترغیب کنید که درگیر شوند، واکنش نشان دهند و مهم‌تر از همه، به‌طور گسترده اشتراک‌گذاری کنند.

svg%3E - نکات جالب برای شروع برنامه‌ریزی مهمانی تعطیلات تجاری جذاب خود
- امروز

فهرست چک شمارش معکوس خود را سازماندهی کنید

هنگامی که رویداد خود را به حرکت درآورید، ساعت شمارش معکوس روشن است – در واقع، باور کنید یا نه… در حال حاضر در حال تیک تیک است.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-1 leader-1560 adtester-container adtester-container-560" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-1">

شمارش معکوس عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: تعطیلات
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی