عمومی

یکی از مدیران ارشد آمازون به تازگی استعفا داده است. این یک درس ارزشمندی در مورد اینکه چگونه بهترین عملکرد خود را حفظ کنید

یکی از مدیران ارشد آمازون به تازگی استعفا داده است. این یک
درس ارزشمندی در مورد اینکه چگونه بهترین عملکرد خود را حفظ کنید

مدیر عامل مصرف کننده آمازون، دیو کلارک اخیراً در یک توئیت، ثابت می کند که حتی برخی از آرزومندترین کارفرمایان بزرگ مقاوم در برابر استعفا نیستند . مدیر قدیمی آمازون گفت: “من در آمازون دوران باورنکردنی را سپری کردم، اما زمان آن رسیده که دوباره بسازم. این چیزی است که من را به حرکت در می آورد.” این انگیزه برای ساختن همان چیزی است که باعث می‌شود اکثر بازیگران برتر جایگاه خود را ترک کنند، مهم نیست چقدر بالا باشد.

اینطور نیست که پول کافی وجود نداشته باشد. این است که فضای کافی برای رشد وجود ندارد. نه از نظر ارتفاع نردبان شرکت، بلکه در ارتفاعات بالقوه ای که می توانند یک کسب و کار را به آن ببرند. بنابراین وقتی فرصت‌ها کند می‌شوند یا متوقف می‌شوند، احساس می‌کنند هیچ جای دیگری برای کسب و کار وجود ندارد.

نتیجه؟ آنها به جای دیگری می روند.

از آنجایی که کارمندی به طور فزاینده ای دشوار می شود، کارفرمایان نه تنها در تلاش برای پر کردن موقعیت ها هستند. ، بلکه برای حفظ کارمندان – به ویژه کارمندان برتر آنها. وقتی عجیب ترین استراتژی استعفای عالی نیز بیشترین است موثر، درک اینکه چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود به شما کمک می کند تا کارمندان خود را حفظ کنید و کارمندان جدید را جذب کنید.

بازیگران برتر در فضایی برای پیشرفت پیشرفت می کنند 

وقتی کارمندان برتر وارد یک شرکت یا موقعیت جدید می‌شوند، انگیزه کار محضی هستند که باید انجام شود. آنها از چالش ها تغذیه می کنند و در فضایی برای پیشرفت رشد می کنند. به عبارت دیگر، افراد برتر مانند داشتن مشکلاتی برای حل، اهداف بزرگ برای مبارزه و تلاش برای آن در حال حاضر دور از دسترس هستند.

این بین جایی است که یک مجری برتر و جایی که می‌خواهند باشند باشد که به آنها انگیزه می‌دهد. آنجا. این نبرد سربالایی است که آنها را وادار می کند تا با تمام نیرو پیشروی کنند. این چیزی است که آنها را برای انجام کارهایشان، ارائه ایده های نوآورانه و پیشرفت هیجان زده می کند. این احساسی است که آن‌ها به این شکل احساس می‌کنند که تاثیری دارند و به دنبال اشتیاق خود هستند.

رضایت شغلی به پیگیری حرکت بستگی دارد 

برای بسیاری، رضایت شغلی بستگی به امنیت شغلیو ثبات. اما برای کارآفرینان برتر (و کارآفرینان) امنیت بیشتر شبیه رکود است تا رضایت. به جای احساس آرامش در یک سازمان باثبات که در آن تقاضا (یا تمایل) کمی برای رشد وجود دارد، عملکردهای برتر احتمالاً احساس گیر افتادن خواهند کرد.

در شرکت‌های بزرگ و بالغی مانند آمازون، نقاط عطف به‌طوری که مایل استون فاصله دارند، فاصله زیادی ندارند. در سرمایه گذاری های جدید و شرکت های جوان. زمانی که آینده سازمان به رشد بستگی ندارد، بلکه به نگهداری بستگی دارد، پروژه‌ها معمولاً حول تنظیم دقیق متمرکز می‌شوند.

این بهینه‌سازی‌های جزئی اغلب برای انجام‌دهنده‌ای که می‌خواهد حرکت انبوه احساس بهره‌وری کند، برآورده نمی‌کند. حرکت به ظاهر کوچک می تواند مانند مقدار کمی پیشرفت باشد. و برای افراد برتر، مقدار کمی پیشرفت بیشتر شبیه شکست است تا موفقیت.

هنگامی که کار انجام می شود، انجام دهندگان ادامه می دهند 

هنرمندان برتر با اشتیاق به نوآوری، تولید و پیشرفت تحریک می شوند. اما برای بسیاری از آنها، هنگامی که دیگر نمی توانند به آن جاه طلبی دست یابند، علاقه خود را از دست می دهند. یا کارفرمای آنها علاقه خود را به ایده های آنها از دست می دهد.

بسیاری وقتی متوجه می شوند که دیگر دیدگاه کارفرمای خود را ندارند به پایان راه خود می رسند. از آنجایی که آنها چیزها را متفاوت می بینند، لزوماً پیشرفتی را که به دست آورده اند به عنوان مقصد نهایی نمی بینند (همانطور که سازمان ممکن است)، بلکه نقطه ای در مسیر رسیدن به چیزی حتی بزرگتر است.

کسب و کارها در هر اندازه به انجام دهنده نیاز دارند تا کارها را انجام دهند، به اهداف برسند، و صفحه را به سمت تبدیل شدن حرکت دهند. تمام چیزی که می تواند باشد حتی شرکت‌های تریلیون دلاری مانند آمازون فضایی برای رشد دارند، اما این همیشه به این معنا نیست که سازمان فضایی را به کارکنان یا مدیران خود می‌دهد که می‌خواهند. برای راضی نگه داشتن مجریان برتر، مبتکران و انجام دهندگان، به آنها فضایی برای ایجاد، نوآوری و گسترش دهید – یا می توانید انتظار داشته باشید که آنها بروند.

بررسی کسب و کار هاروارد. و با آن تمام نخواهد شد. اما ممکن است در سازمان شما به پایان برسد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی