عمومی

موج گرما حشرات و پشه های بیشتری را بیرون می آورد. اینها کارآفرینان نمی توانند شادتر باشند

موج گرما حشرات و پشه های بیشتری را بیرون می آورد. اینها
کارآفرینان نمی توانند شادتر باشند

روزهای سگ تابستانی برای شرکت های کنترل آفات خوب بوده است.

پس از بیش از ۲۰ روز دمای بی سابقه در ۲۸ ایالت در ایالات متحده، از کالیفرنیا تا نیوهمپشایر، طبق گزارش مرکز پیش بینی آب و هوا خدمات ملی آب و هوا، تعداد آفات به بالاترین میزان رسیده است. ترنت راگار، ۴۱ ساله، بنیانگذار کنترل آفات طبیعی، می گوید: مشاهده خفاش ها در حال افزایش است، زیرا پستانداران پرنده به پناهگاه های تاریک با دمای پایین تر می روند، موش ها در داخل خانه حرکت می کنند، و به طور کلی، حیوانات موذی در راهپیمایی هستند. href=”https://www.inc.com/profile/watkins-ragar-investments”>5000 مفتخر ۲۰۲۱ Inc. مستقر در لاول، آرکانزاس.

راگار اضافه می‌کند: «تابستان‌های طولانی‌تر و زمستان‌های گرم‌تر، جمعیت حشرات پررونقی ایجاد می‌کنند. حتی “بسیاری از صاحبان خانه، که معمولاً از نوع خود انجام می دهند، برای درمان های پیشگیرانه معمول درخواست کمک حرفه ای می کنند.”

علاوه بر بررسی اثرات تغییرات آب و هوایی، صنعت کنترل آفات نیز در نتیجه هندمی.

“ما دیدیم امی یم، ۴۳ ساله، معاون عملیات در Mosquito Joe، برنده ۵۰۰۰ شرکت در سال ۲۰۱۶ در ویرجینیا بیچ، ویرجینیا. “ما دریافتیم که مردم اهمیت اوقات خانوادگی در حیاط خلوت خود را یادآوری می کنند و آنها می خواهند “بدون خارش” باشد.”

برای همگام شدن با رشد سریع صنعت، چندین کسب و کار کنترل آفات راه های نوآورانه ای برای حفظ شتاب ارائه کردند. در اینجا سه ​​استراتژی وجود دارد:

ایجاد یک استراتژی استخدام دیجیتال قوی

به همگام با افزایش تقاضا برای خدمات کنترل آفات در این فصل شلوغ، دیو ماکیا، ۵۵ ساله، معاون عملیات در جوخه Mosquito، a برنده جایزه ۲۰۱۹ Inc. 5000 در ریچموند، ویرجینیا، می‌گوید همه چیز در مورد جذب و حفظ کارمندان است. او می گوید که با افزایش تعداد کارگران فصلی، این صنعت احتمالاً هر ساله جذب نیرو می کند. Macchia می‌گوید که علاوه بر همگام شدن با نرخ‌های دستمزد بازار، شرکت باید با استفاده از روش‌های استخدام دیجیتالی سازگار شود.

کارفرمایان به طور فزاینده ای برای یافتن شغل جدید به A.I. روی آورده اند. نامزدها، رزومه ها را بررسی کنید و فرآیند مصاحبه را ساده کنید. شرکت‌ها می‌توانند در مورد شهرت دیجیتالی نامزدها در پلتفرم‌های اجتماعی مانند لینکدین و توییتر تحقیق کنند و از ابزار ارزیابی پیش از استخدام مانند استفاده کنند. iMocha برای پر کردن شکاف مهارت.

پیش‌بینی گردش کار خود را به طور مداوم تنظیم کنید

برای صنعت کنترل آفات، فصول اوج به طور مداوم تغییر می کند، بنابراین لازم است هر از چند گاهی گردش کار خود را تغییر دهید. آدام کاراس، ۳۳ ساله، مدیر عامل Pest-End، برنده جایزه ۵۰۰۰ شرکت ۲۰۲۱ در Plaistow، نیوهمپشایر، می گوید این شرکت قبلاً آفات فصل گرم را در اوایل اکتبر جمع‌آوری می‌کرد، اما اکنون شاهد هوای گرم‌تر در ماه نوامبر و حتی دسامبر است. کاراس می‌گوید که پیش‌بینی شرکت را به‌دلیل یک سه ماهه اول کندتر و سه ماهه چهارم شلوغ‌تر نسبت به سال‌های گذشته تغییر داده است.

برای ایجاد یک سیستم مدیریت بهتر، Carace همچنین یک سیستم عامل کارآفرینی را پیاده‌سازی کرد که مجموعه کاملی از ابزارها را برای نظارت دوره‌ای عملکرد کسب‌وکار ادغام می‌کند. .

از ذینفعان خود مراقبت کنید

برای جلوگیری از ابتلای کارکنان به فرسودگی گرما، راگار از کنترل آفات طبیعی می گوید که این شرکت برای اولین بار در تاریخ شرکت، ساعات کار تکنسین های آفات را به دلیل موج گرما در سال جاری کاهش داده است.

در مورد Pest-End، کاراس می‌گوید همه‌گیری و تورم بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک را مجبور به توقف استفاده از خدمات آن کرده است، اما این شرکت خدماتی را بدون هزینه به برخی از صاحبان رستوران‌های کوچک ارائه می‌کند. کاراس می‌گوید حفظ این رابطه تجاری کوچک در این دوران آشفتگی مهم است.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - موج گرما حشرات و پشه های بیشتری را بیرون می آورد. اینها
کارآفرینان نمی توانند شادتر باشندمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی