عمومی

انجام دو کار از راه دور به طور همزمان – آیا می توانم کار؟

انجام دو کار از راه دور به طور همزمان – آیا می توانم
کار؟

بسیاری از مردم با کار کردن در یک شغل تمام وقت در کنار یک موقعیت نیمه وقت یا با اجرای چندین کنسرت پاره وقت در یک زمان، به اهداف مالی کوتاه مدت یا میان مدت دست یافته اند. با این حال، کار کردن در دو شغل تمام وقت به طور همزمان (همچنین به آن اشتغال بیش از حد نیز گفته می شود) و دو چک حقوقی که با آن همراه است، از زمان شیوع بیماری همه گیر و افزایش کار از خانه محبوبیت پیدا می کند.

مزایای متعددی می‌تواند وجود داشته باشد، از جمله افزایش حقوق، انتخاب بالقوه بین مزایای سلامت، بیمه عمر، برنامه‌های بازنشستگی و توانایی پس گرفتن بخشی از قدرت از شرکت‌هایی که در گذشته به کارگران وفادار نبوده‌اند. دهه ها کار کردن در دو موقعیت تمام وقت ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، به خصوص اگر زمان کافی برای اختصاص دادن به هر دو نقش را داشته باشید، اما کاری نیست که به راحتی انجام دهید، و باید در مورد نحوه انجام آن هوشمند باشید.

به قسمت این هفته rich & REGULAR و ادامه دهید تا اگر تصمیم به با یک موقعیت تمام وقت دیگر به زندگی کاری خود اضافه کنید.

چرا دو کار انجام دهید؟

بسیاری از ما به استخدام تمام وقت به علاوه یک کار نیمه وقت یا کار نیمه وقت برای کمک به پرداخت صورت حساب ها، پرداخت بدهی یا پس انداز برای یک هدف بزرگ مانند خرید خانه یا بازنشستگی زودهنگام عادت کرده ایم. این لزوماً کاری نیست که ما دوست داریم انجام دهیم، اما معمولاً از نظر اجتماعی قابل قبول است. از سوی دیگر، ایده داشتن دو شغل تمام وقت تقریباً تابو به نظر می رسد یا انگار در حال بازی کردن با سیستم هستید. با بازتعریف کار و نقش‌هایی که مردم مایل به ایفای آن هستند، همه‌گیری شروع به تغییر کرده است.

در حالی که معمولاً کار کردن در دو شغل تمام وقت غیرقانونی نیست، باید با هر دو فرصت با احترام برخورد کنید. شما همچنان برای وظایف خاصی در هر شرکتی مشغول به کار هستید و باید خط‌مشی‌ها و استانداردهای اخلاقی شرکت را ارائه دهید و به آنها پایبند باشید. تکالیف خود را انجام دهید و قرارداد کاری خود را (اگر دارید) بررسی کنید تا بند غیر رقابتی یا زبان محدود کننده وجود داشته باشد. همچنین می‌توانید با احتیاط با بخش منابع انسانی خود درباره قوانین مربوط به استخدام اضافی مشورت کنید.

اگر تصمیم دارید موقعیت دیگری را اضافه کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

کار دوم مناسب خود را پیدا کنید.

پیدا کردن شغل دوم مناسب ممکن است کمی طول بکشد. شما باید مطابق با مهارت های خود را پیدا کنید، اما همچنین باید مطمئن شوید که می توانید هر دو خواسته های ذهنی و فیزیکی شغل را مدیریت کنید. اگر یک بخش فیزیکی در یک موقعیت وجود داشته باشد، مانند حضور در یک اداره یا در یک سایت شغلی چند بار در هفته، این کار را انجام می دهد به شما زمان کافی برای تکمیل وظایف برای موقعیت دوم اجازه می دهد؟ به همین ترتیب، اگر نرم افزار یا اطلاعات اختصاصی را برای یک شرکت توسعه دهید، احتمالاً کار کردن برای یکی از رقبای آن و توسعه پروژه ها یا محصولات مشابه غیراخلاقی است.

قبل از اینکه موقعیت دوم را بپذیرید، مطمئن شوید که نکات و نکات هر دو نقش را می‌دانید، از جمله فرهنگ شرکت، رقبای اصلی و استانداردهای اخلاقی که صنعت شما به آن پایبند است.

برنامه های خود را برای هر کدام تنظیم کنید و آنها را جداگانه نگه دارید.

وقتی بیش از حد شاغل شدید یا ترکیبی از W2 و اشتغال آزاد داشته باشید ، برنامه ای تهیه کنید که به شما امکان می دهد زمان لازم را برای هر کار اختصاص دهید. زمانی که یک کار شلوغ تر از دیگری است، باید برای هر دو موقعیت، با مقداری بالشتک، زمان کافی در نظر بگیرید.

همچنین مهم است که زمانی برای استراحت و شارژ مجدد پیدا کنید . در حالی که ممکن است بتوانید برای چند ماه یا بیشتر سرعت خود را حفظ کنید، سریع‌تر و طولانی‌تر وجود دارد.

در حین کار، مطمئن شوید که روی خوب غذا خوردن، ورزش کردن، نوشیدن آب و مراقبت از سلامت روان خود تمرکز می کنید تا به بدن و ذهن خود کمک کنید تا در بهترین حالت باقی بمانند و به اهداف خود برسید.

از زمان به طور موثر و موثر استفاده کنید.

اگر دنبال دو شغل تمام وقت، می‌دانید که احتمالاً زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر مشغول هستید. اطمینان حاصل کنید که از زمان خود به طور مؤثر برای تکمیل پروژه ها و وظایف هر کارفرما استفاده می کنید و به شما کمک می کند تا از وضعیت دائمی عقب نشینی دور نگه دارید و یک موقعیت زمانی را برای تکمیل وظایف برای دیگری تلف کنید.

مکان‌هایی را در زندگی‌تان در نظر بگیرید که می‌توانید در آن‌ها در وقت خود صرفه‌جویی کنید، مانند پخت و پز دسته جمعی برای هفته یا شستشوی لباس‌ها یا نظافت سبک به عنوان وقفه‌ای بین کارهای کاری برای کمک به مدیریت روزتان. در مورد عملکردهایی که برای هر کدام انجام می دهید آگاه باشید و لیست کارهای جداگانه را نگه دارید. همچنین مطمئن شوید که ارتباطات یا پروژه‌های هر شرکت را با هم مخلوط نمی‌کنید، به خصوص اگر هر دو شرکت از روش‌های ارتباطی مشابهی مانند تیم‌های مایکروسافت یا کانال‌های Slack استفاده می‌کنند.

هدف مشخص و برنامه خروج داشته باشید.

مطمئن شوید که می دانید چرا در دو موقعیت کار می کنید و برای یک یا هر دوی آنها برنامه خروج دارید. اگر برای پرداخت بدهی یا افزایش سریع پس‌انداز خود کار می‌کنید، این را در نظر داشته باشید تا به شما در مدیریت زمانی که اوضاع پیچیده می‌شود کمک کند. حتی اگر خانواده یا تعهدات دیگری ندارید، کار کردن در دو موقعیت تمام وقت استرس زا است، و مهم است که به یاد داشته باشید که کارکرد گسترده تری در زندگی شما دارد.

علاوه بر این، یک استراتژی خروج و جدول زمانی برای یک یا هر دو موقعیت داشته باشید. زمانی که از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شوید، تنها ممکن است چند ماه کار اضافی را انجام دهید یا آن را برای سال‌ها نگه دارید زیرا نیازهای شما را برآورده می‌کند. به یاد داشته باشید که هدف زندگی این نیست که تمام وقت خود را صرف کار کنید.

افکار نهایی

کار کردن در دو شغل تمام وقت احتمالاً برای همه مناسب نیست، اما اگر تصمیم گرفتید این کاری است که باید انجام دهید، استراتژی هایی را ایجاد کنید که می تواند به شما کمک کند هر دو موقعیت را به سمت جلو نگه دارید و همچنان زمان و فضای لازم برای شارژ مجدد را در اختیار شما قرار دهد. . به یاد داشته باشید که کار کردن در تمام طول روز و شب در دراز مدت امکان پذیر نیست، و ضروری است آنچه را که برای آن کار می کنید در مقابل خود نگه دارید تا به شما کمک کند در هنگام سختی، شتاب خود را حفظ کنید.

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - انجام دو کار از راه دور به طور همزمان - آیا می توانم
کار؟

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=100&d=mp&r=g - انجام دو کار از راه دور به طور همزمان - آیا می توانم
کار؟

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی